<strong>Odvzdušnění nádrže musí být provedeno jednocestným ventilem a vyústění odvzdušnění musí ústit do nádobky z vhodného materiálu o min. objemu 250ccm.</strong>
Jak řešíte ten ventil ??? Nebo spíš kde ho scháníte ???
Na technické v Mostě ho po mě chtěli na R6 u dvou hadiček od nádrže.
Díky všem co vyjádří k tématu.
1 reakcí na tento příspěvek Paliv. nádrž-odvzduš. jednocest. ventilem
nádobku jsem na mašině ještě neviděl, snad u kalifornského modelu CBR600F, kde je EVAP canister kvůli nějaké posrané ekologické ptákovině v té zemi.
kromě toho - jednocestný ventil na odvětrání nádrže je podle mně kravina u motorky, protože vem si dva stavy - rozpínání par při ohřátí nádrže třeba sluncem - to potřebuješ odvětrávat zevnitř - ven. No a pak je spotřeba paliva...ubývá palivo a vytváří se v nádrži podtlak, to znamená, že potřebuješ taky odvětrávat zvenku - dovnitř!
tím pádem nemůžeš použít jednocestný ventil a naprosto těsnou nádrž, protože by ti to v extrému mohlo zareagovat tak, že buď ti rupne nádrž, (což je scifi, ale stejně) nebo spíš tlak provalí nějaké těsnění, no a nebo ujedeš tři kilometry a chcípne ti motor, protože přes podtlak už čerpadlo nenatáhne benzín.