globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zas ta autoškola
12.9.2011 v 10:07
Já se Vás tu ptal, kdy jste začínali na motorkách a zároveň mě zajímalo na ministerstvu dopravy proč se tady ještě stále vyučuje tou zastaralou a pro mě nepochopitelnou metodou v autoškolách s dvouma řidítkama. Nějak mi furt vychází, že všichni co na těch motorkách jezdíme jsme začali v předškolním a nebo školním věku a nikdo z nás takovou hovadinu jako je motorka vypadající jako pavouk nepotřeboval.Na stránkách asociace autoškol ( ostatně to je spolek od kterého se distancuje i její zakladatel ) jsem našel anketu, jestli učit na motorkách s druhým ovládáním a nebo bez a fakt mě zarazilo, že taková hromada hlasujích preferuje dvoje řidítka. Je sice pravda, že statistiky a ankety jsou zavádějící, ale přesto by mě fakt zajímalo co na to Vy tady.
Anketa: výcvik a zkouška samostatně a nebo s druhým ovládáním
samostatně
58%
87
dvoje řidítka
42%
62

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola

15.9.2011 v 22:56 | Nahoru | #1

SCANDAL píše: Maty_Kolin> no to byla doba, než ses tady ozval, k mému vyjadřování tady, neber doslova co tady napíšu, spíš někde mezi řádky, Provokováním, oponováním a komunikaci přizpůsobené tomuto webu se dá rozvířit diskuze, která teprve k něčemu bude směřovat.

Ty se mě pokus přesvědčit, že AA nejsou jen ( darmožrouti ) a já se rád tvého semináře zůčastním. Jinak já se chci dopracovat k tomu, aby bylo jasně dané zákonem kdo je při výcviku řidič, aby si lidi nechodily do autoškoly jen pro řidičáky, líbilo by se aby byla stanovena minimální cena za kurz a odbourali se ty debilové ze slevomatu a některé lékaře co orazítkovali žádost do autoškoly bych rád posadil do výcvikového vozidla, aby viděli pod co se podepsali.



SCANDAL> členové VR AA nemají za svoji práci nic, takže nevím, kde jsi sebral ty darmožrouty. A kdyby nebylo zástupců profesních sdružení autoškol (AA a PSA), tak dnes tady mohla být jen jedna celostátní autoškola a jedno celostátní školicí středisko. Díky připomínkám od AA a PSA je vše relativně přijatelné. Co se týká novely či nového zákona - AA i PSA jednoznačně prosazují tvrdší a náročnější zkoušky ve srovnání s dneškem, u motorek nikdo nechce rušit druhé ovládání, to je opravdu potřebné, ale je nutné, aby zkoušku jel žák sám za doprovodu ve druhém vozidle. A to si musí také vyzkoušet. Takže příprava na motorce tak, jak psal MATY (cvičiště + teorie, pak zkouška z teorie + dovednosti a pak teprve do provozu, nejprve s učitelem za zády a pak sám s doprovodem + interkom.

Co se týká počtu hodin, také se mi nelíbí těch 13 h u motorky, ale co nám brání jezdit víc? Nic, ty hodiny jsou minimální počty. Je pravdou, že když doporučím lidem další hodiny navíc, tak se kroutí, ale je to jen o komunikaci. Mě spíše vadí to, že nikdo si nechce došlápnout na nabídky typu slevomat a pod., stejně tak hodnotím i nabídky B za 5500 Kč i méně. Někdy mám pocit, že se nikomu do toho nechce, protože takový stav mu vyhovuje (možnost korupce).

Jinak bych se také rád dočkat toho, že si lidi nebudou chodit do AŠ jen pro řidičáky, ale proto, aby se něco naučili. Ale toho se asi u nás nedočkáme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola

15.9.2011 v 23:37 | Nahoru | #2
HonzaČ> naprosto s tebou souhlasím. Ještě k tomu ŘP sk.B za 5500,- apod: Máme tu v Teplicích taky takovou autoškolu (bez SLEVOMATU apod!!!). Nechápu, jak se uživí - má poměrně rozsáhlý vozový park (zastaralý, takže spolehlivost aut asi nic moc), zaměstnává učitele, nechápu, jak na to s takovou cenou dokáže vydělat. Po odečtení nákladů na servis, PHM a platy učitelů musí být zákonitě v mínusu. A navíc nám tu v okolí totálně ku.ví ceny...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist