3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
Ty se mě pokus přesvědčit, že AA nejsou jen ( darmožrouti ) a já se rád tvého semináře zůčastním. Jinak já se chci dopracovat k tomu, aby bylo jasně dané zákonem kdo je při výcviku řidič, aby si lidi nechodily do autoškoly jen pro řidičáky, líbilo by se aby byla stanovena minimální cena za kurz a odbourali se ty debilové ze slevomatu a některé lékaře co orazítkovali žádost do autoškoly bych rád posadil do výcvikového vozidla, aby viděli pod co se podepsali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zas ta autoškola
SCANDAL píše: Maty_Kolin> no to byla doba, než ses tady ozval, k mému vyjadřování tady, neber doslova co tady napíšu, spíš někde mezi řádky, Provokováním, oponováním a komunikaci přizpůsobené tomuto webu se dá rozvířit diskuze, která teprve k něčemu bude směřovat.
Ty se mě pokus přesvědčit, že AA nejsou jen ( darmožrouti ) a já se rád tvého semináře zůčastním. Jinak já se chci dopracovat k tomu, aby bylo jasně dané zákonem kdo je při výcviku řidič, aby si lidi nechodily do autoškoly jen pro řidičáky, líbilo by se aby byla stanovena minimální cena za kurz a odbourali se ty debilové ze slevomatu a některé lékaře co orazítkovali žádost do autoškoly bych rád posadil do výcvikového vozidla, aby viděli pod co se podepsali.
SCANDAL> členové VR AA nemají za svoji práci nic, takže nevím, kde jsi sebral ty darmožrouty. A kdyby nebylo zástupců profesních sdružení autoškol (AA a PSA), tak dnes tady mohla být jen jedna celostátní autoškola a jedno celostátní školicí středisko. Díky připomínkám od AA a PSA je vše relativně přijatelné. Co se týká novely či nového zákona - AA i PSA jednoznačně prosazují tvrdší a náročnější zkoušky ve srovnání s dneškem, u motorek nikdo nechce rušit druhé ovládání, to je opravdu potřebné, ale je nutné, aby zkoušku jel žák sám za doprovodu ve druhém vozidle. A to si musí také vyzkoušet. Takže příprava na motorce tak, jak psal MATY (cvičiště + teorie, pak zkouška z teorie + dovednosti a pak teprve do provozu, nejprve s učitelem za zády a pak sám s doprovodem + interkom.
Co se týká počtu hodin, také se mi nelíbí těch 13 h u motorky, ale co nám brání jezdit víc? Nic, ty hodiny jsou minimální počty. Je pravdou, že když doporučím lidem další hodiny navíc, tak se kroutí, ale je to jen o komunikaci. Mě spíše vadí to, že nikdo si nechce došlápnout na nabídky typu slevomat a pod., stejně tak hodnotím i nabídky B za 5500 Kč i méně. Někdy mám pocit, že se nikomu do toho nechce, protože takový stav mu vyhovuje (možnost korupce).
Jinak bych se také rád dočkat toho, že si lidi nebudou chodit do AŠ jen pro řidičáky, ale proto, aby se něco naučili. Ale toho se asi u nás nedočkáme.