paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Triumph Tiger 955i / ???
Ahoj, chci si koupit motorku. Můj favorit je Triumph Tiger 955i, r.v. 2002-2004 (chci dratěná kola). Motorku chci na víkendový ježdění + 3-4x ročně výlet po evropě. Což je asi 99% asfalt. Jenže můj sen je jet do Afriky, a extrém třeba až k bajkalu. Tam už to s cestama může vypadat různě a všechno to chci dávat s jednou motorkou. Max. dát jiný obutí. Další důležitý, mám dva metry, proto ten výběr motorek a potřebuju se na ní pohodlně vejít. A max cena 100.000Kč. Dříve se mi hodně líbila Afrika, akorát co jsem četl, když ji naložím i s přítelkou, bude toho mít plný brejle. Navíc takový extrémy co se daj na AT v terénu asi jezdit nebudu. Varadero se mi líbí, ale zas asi vyšší spotřeba a s tím bajkalem si taky nejsem jistej, TDMko se mi zdá na daleký přesuny malý. A GSo je dražší a co jsem různě četl taky to má svoje mouchy... Jakou motorku by jste doporučili?
Díky

*s dovolením přikládám fotku Marvyho Tigera. Ta se mi fakt líbí
Anketa: Jakou by jste volili vy?
Honda XRV 750 Africa Twin
20%
7
BMW R 1100 GS
11%
4
Yamaha TDM 900
11%
4
Honda XL 1000V Varadero
3%
1
Triumph Tiger 955i
54%
19

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 955i / ???

8.9.2011 v 11:52 | Nahoru | #1
>>Marvy, na fotkách vypadá fakt dobře, hlavně s těma drapákama :) Máš na ní udělaný nějaký úpravy? Co jsem četl, zvětšuje se kolo dopředu ->21, bud měněj vidle nebo podkládaj pružiny, dozadu přepákování? Docela mě to láká, protože tím bych nahnal pár centáků nahoru. A myslíš že to má smysl?

(reakce na) Triumph Tiger 955i / ???

8.9.2011 v 13:26 | Nahoru | #2

ExonValdez píše: >>Marvy, na fotkách vypadá fakt dobře, hlavně s těma drapákama :) Máš na ní udělaný nějaký úpravy? Co jsem četl, zvětšuje se kolo dopředu ->21, bud měněj vidle nebo podkládaj pružiny, dozadu přepákování? Docela mě to láká, protože tím bych nahnal pár centáků nahoru. A myslíš že to má smysl?



Co se úprav týče, tak větší ofrouďáci co to navíc uměj na rozdíl ode mě. Dávaj dopředu 21 kolo, lepší vidle, případně i zadní tlumič, šusplech pod motor a předělávaj svody kvůli světlé výšce (buď je snížej, nebo je vedou vedle motoru). Tohle by ti poradil člen fóra Pegos (zkus mu napsat). Ten tyhle úpravy dělal. Já fakt nejsem žádnej velkej ofrouďák a ta motorka na to taky úplně neni, ale v dobrejch rukách se s ní dá hodně. Jde o to co všechno s ní chceš jezdit, jak umíš v terénu a jak moc v něm chceš jezdit a jestli se ti takový úpravy vyplatěj. Na moje ježdění to stačí, tak jak je.
Já mám akorát udělanej šusplech pod motor a zvednutý řídítka o 3cm. Na špuntech jsem zvyklej jezdit a v Rumunsku to ve dvou s kuframa bylo mnohem pohodovější a jistější ježdění i když by se to dalo asi i na Touranckách.
Motor, kilo/4tis.ot, 120/5tis.ot, 140/6tis.ot. Spotřeba průměr 5,5l. Já mám 5,9l, ale zajel jsem i přes 8l (ve dvou, naloženej, kufry, na špuntech, dálnice furt 150 +)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS michal-15 70 Včera v 14:18 jetam
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 25 2.6.2024 v 10:37 combust
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Vyplatí se kupovat Hondu AT xrv 750... Honda XRV 750 Africa Twin Kadlina 16 4.4.2024 v 21:40 Anti


TOPlist