Téma: Bmw r 1100 gs vs 1150 gs
27.5.2017 v 05:44
Ahoj motorkari chci se zeptat co si myslite o bmw r1100 gs a bmw r 1150 gs dik michal
Předchozí
1 2 3
Následující

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

27.5.2017 v 06:41 | Nahoru | #1
Já si myslím,že jsou to motorky...
Kdyby si chtěl nějaké informace třeba o Moto Moriini Excalibur tak bych to pochopil,ale ptát se na snad nejprofláknutější modely dost profláknuté značky?
Jsou tady toho tuny...

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

27.5.2017 v 09:38 | Nahoru | #2
Do roku 2003 si myslím, že si nenaběhneš. Pak do toho začli cpát tu elektroniku, osobně by jsem si nevybral ani jednu. Nepopírám, že BMW dělá skvělé motorky. Ale ty ceny jsou moc a potom servis. Když sáhneš blbě bude ti to stát na opravách hodně a pak případně elektronika co ti klekne bez varování. Můj názor je, vybírat do roku 2003. Vzít si sebou někoho nejlépe, kdo ty motorky opravuje a rozumí tomu. Jinak by jsem sahnul po jiné značce

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

27.5.2017 v 09:59 | Nahoru | #3
Asi jako rozdil mezi jabkama a jabkama ...

1 reakcí na tento příspěvek Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

27.5.2017 v 13:08 | Nahoru | #4
Můj názor je že jsou asi celkem fajn když jedou, ale nedej bože aby tě potkaly běžné BMW závady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

27.5.2017 v 17:18 | Nahoru | #5

Tech píše: Můj názor je že jsou asi celkem fajn když jedou, ale nedej bože aby tě potkaly běžné BMW závady.


Co to je "běžné BMW závady"? Moc by mne zajímalo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

27.5.2017 v 18:09 | Nahoru | #6
hobr> http://www.bmwgs.cz...314&rowstart=460

Napadá mě třeba spojka kvůli které musíš motorku půlit jak traktor, palivové čerpadlo, hall senzor a co já vím co ještě.

Naposledy editováno 27.05.2017 18:11:13

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

27.5.2017 v 20:22 | Nahoru | #7
A kolikrát už jsi to na BMW dělal? Jen, že jsi tak znalý - máš (předpokládám) zkušenosti s Jawou (pionýr), teď jezdíš na Alpovi a už víš, že BMW je motorka "na hovno"....
PS. Jen se divím I. Brezovarovi, že na takové "jebce (podle Tebe)" objel svět....

Naposledy editováno 27.05.2017 20:26:06

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 10:23 | Nahoru | #8

Tech píše: Napadá mě třeba spojka kvůli které musíš motorku půlit jak traktor



Tak zrovna spojka se podle mě dělá líp jak na japonci, nemusíš kvůli tomu vypouštět olej a "jen odjedeš" s převodovkou a zadním kolem :)

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 10:38 | Nahoru | #9
zaprvé, nevěř že jsou to nějaké staré kovařiny a jednoduché stroje. Jsou to dost složité stroje s řadou problémů a už do r1100 cpali vstřikování. Zadruhé, pokud nenajdeš stroj od nějakého filuty, co si to servisoval a vymazlil, tak to ani vůbec nekupuj. Pořizovačku počítej tak za r1100gs 90k minimálně. Nekupuj hajtry u nějakých dovozců. A poslední rada, nekupuj to vůbec. Je to motorka za půl mega, kterou ty jdeš koupit za cenu okolo 100tisíc, takže si to narozdíl od některých uvědom - jezdíš na prémiově předražené mašině za půl mega a co se ti tam posere, tak nad tím zapláčeš. Raději se podívej, co budeš mít za ty peníze u jiných značek. Ten motor co tam je, je oproti japonksým značkám stará hajtra, ikdyž určtě velmi charismatická, a schválně si srovnej ceny nd v bazaru.

Ale jestli se chceš stát BMW servismanem spíše než cestovatelem, tak určitě není lepší způsob, než si tuhle starou motorku pořídit. Potom budeš moct prémiově vošukávat majitele motocyklů BMW na servisních pracích.

Naposledy editováno 28.05.2017 12:15:36

1 reakcí na tento příspěvek Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 10:41 | Nahoru | #10
A nevěř moc tomu, že ABS na Rku být nemusí. Od předního kola nemáš díky tomu teleleveru odezvu a pokud se ti na mokru zablokuje přední kolo, padáš na hubu.

2 reakcí na tento příspěvek Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 10:54 | Nahoru | #11
Takže když jsme u těch propočtů, to máme nějakých 140k za r1150gs, co nestávalo opřené o dub na zahradě nějakého Itala. Na to budeš chtít jezdit, je to na cestování. Takže za následujících 5 let najezdíš řekněme 80000km. 20000,- si vyhraď na běžnou údržbu, co tě bude čekat. 20000,- si vyhraď na odtahovky. Dalších 20000,- na opravy věcí v BMW servisech v cizině. A konečně 20000,- na servis věcí, co se prostě posraly, u nás. Připočti starosti a kup si nový VStrom 650 rv 2017. Následně cestuj celou Evropou bez závady po následujících 10 let.

Prosím, tady je. Co ti zbude navíc mi pošli na účet.



Naposledy editováno 28.05.2017 12:29:42

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 11:39 | Nahoru | #12
MarcelTheRevenger> Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 15:23 | Nahoru | #13
Marcel - škoda, že jsi mi neporadil, když jsem kupoval motorku.... Mám BMW a za těch 5 let jsem do ní "vrazil" 3 tisíce za nový Hall. Po Tvých radách to raději prodám, nerad bych do toho dal tolik peněz, co píšeš. Teď už se to přece musí "posrat"!

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 16:03 | Nahoru | #14
hobr> Tak co by se ti na tom taky mělo posrat, když ti akorát jen stojí v garáži, protože na tom nejezdíš.

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 17:34 | Nahoru | #15

MarcelTheRevenger píše: A nevěř moc tomu, že ABS na Rku být nemusí. Od předního kola nemáš díky tomu teleleveru odezvu a pokud se ti na mokru zablokuje přední kolo, padáš na hubu.



Hele, mohl bys mi jako neznalci popsat jak vypadá taková odezva od předního kola? Díky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 17:55 | Nahoru | #16

MarcelTheRevenger píše: Takže když jsme u těch propočtů, to máme nějakých 140k za r1150gs, co nestávalo opřené o dub na zahradě nějakého Itala. Na to budeš chtít jezdit, je to na cestování. Takže za následujících 5 let najezdíš řekněme 80000km. 20000,- si vyhraď na běžnou údržbu, co tě bude čekat. 20000,- si vyhraď na odtahovky. Dalších 20000,- na opravy věcí v BMW servisech v cizině. A konečně 20000,- na servis věcí, co se prostě posraly, u nás. Připočti starosti a kup si nový VStrom 650 rv 2017. Následně cestuj celou Evropou bez závady po následujících 10 let.

Prosím, tady je. Co ti zbude navíc mi pošli na účet.



Kruci pořídil sem špatné GS, za 60tis km mých (celkem 120tis km) jsem měnil mimo standardního spotřebáku jen kardan (použitý i s prací za výměnu 5000 Kč) a ložisko v hrušce (cca 4000 Kč). Obě tyto položky budou asi dost ovlivněné jízdou v terénu a častým mytím vapkou. To jsou neskutečné náklady na 20 let starou motorku s více než 120tis km . Jsem zvědav jaký bude v roce 2037 tento soupis u doporučeného Stroma.

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 18:35 | Nahoru | #17
GeorgPohodar> Upřímnou soustrast... Až budeš kupovat další motorku, poraď se s Marcelem :

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 18:44 | Nahoru | #18

GeorgPohodar píše: Kruci pořídil sem špatné GS, za 60tis km mých (celkem 120tis km) jsem měnil mimo standardního spotřebáku jen kardan (použitý i s prací za výměnu 5000 Kč) a ložisko v hrušce (cca 4000 Kč). Obě tyto položky budou asi dost ovlivněné jízdou v terénu a častým mytím vapkou. To jsou neskutečné náklady na 20 let starou motorku s více než 120tis km . Jsem zvědav jaký bude v roce 2037 tento soupis u doporučeného Stroma.



Jenom kardan? Na cestovní motorce? A to ve 120tis. km? Tomu říkáš nějaký nájezd? A kolik stálo to tvoje GS, když jsi ho kupoval s nájezdem 60000km, 250000,- ?

Naposledy editováno 28.05.2017 18:46:43

1 reakcí na tento příspěvek Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 18:50 | Nahoru | #19
Jinak je všeobecně známé, že když začíná pohoršení nad značkou BMW, přispěchají majitelé a téměř podle osnovy začnou produkovat rádoby ironické poznámky, kdy že se vlastně už něco stane tomu jeho BMW. Akorát tady jeden se trochu přeřekl a vypadlo z něj, že v ani ně 120 tisících musel měnit kardan. Tak si tam dal další, za 5000,- hezky z pokaženého báwa, co mu beztak za chvílí odejde zase. Akorát ty peníze za odtahovku ještě nezmínil... však on ještě zmíní.

To je dilema... dát někde v Řecku 30000,- za odtahovku, nebo 30000,- za výměnu kardanu v autorizovaném BMW servise, co je lepší?

A ten pocit... jedeš si užít motorkářskou dovolenou do Černé hory a točí se ti tam kardan pocházející kdoví odkud. A obzvláště když jedeš po dálnici 150kmh, předjíždíš, a... Jojo, BMW je pro silné nátury... a nebo pro pracháče, co si ho koupí jako nové.

Naposledy editováno 28.05.2017 19:02:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 19:25 | Nahoru | #20
GeorgPohodar> No promiň, ale to nejsou malé záležitosti, a 120 tis km není zase tak moc...A to byla ještě cena za nějaký použitý kardan.

Tyto závady jsou právě dost typické pro BMW a obě jsou typu "jsem v tramtarii s BMW a řeším odtahovku". Můžeš si být jistý že Smrk nebo podobné japonské motorky najedou 120tis. km úplně bezproblémů a rozhodně nebudou potřebovat opravy za tisíce kč.

Naposledy editováno 28.05.2017 19:27:17

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 19:29 | Nahoru | #21

MarcelTheRevenger píše: Jinak je všeobecně známé, že když začíná pohoršení nad značkou BMW, přispěchají majitelé a téměř podle osnovy začnou produkovat rádoby ironické poznámky, kdy že se vlastně už něco stane tomu jeho BMW. Akorát tady jeden se trochu přeřekl a vypadlo z něj, že v ani ně 120 tisících musel měnit kardan. Tak si tam dal další, za 5000,- hezky z pokaženého báwa, co mu beztak za chvílí odejde zase. Akorát ty peníze za odtahovku ještě nezmínil... však on ještě zmíní.

To je dilema... dát někde v Řecku 30000,- za odtahovku, nebo 30000,- za výměnu kardanu v autorizovaném BMW servise, co je lepší?

A ten pocit... jedeš si užít motorkářskou dovolenou do Černé hory a točí se ti tam kardan pocházející kdoví odkud. A obzvláště když jedeš po dálnici 150kmh, předjíždíš, a... Jojo, BMW je pro silné nátury... a nebo pro pracháče, co si ho koupí jako nové.



...takže Ty nejsi ani silná natura a ani nemáš prachy? Inu, pak chápu, kde je problém...

/Edit co ta odezva?

Naposledy editováno 28.05.2017 19:32:08

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 19:35 | Nahoru | #22
Tech a Marcel - souhlasím - kardan a jiné záležitosti jsou typické pro BMW (na druhou stranu chápu, že u jiných motorek se nemůže polámat kardan, když mají pohon řetázkem )....
Každý ať si koupí moto jaké se mu líbí a kdo nemá rád BMW, tak ať mne na cestách nezdraví (zvláště vy dva).

2 reakcí na tento příspěvek Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 19:44 | Nahoru | #23
To jsou zase kecy. Závistivci co vždycky chtěli BMW, ale nemají na to prachy nebo koule, tak jezdí na mrdinách...

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 19:50 | Nahoru | #24
No, já jsem chtěl mít vždycky spíše vrtulník Apache i s výzbrojí. Nemám na to ale prachy, tak jezdím na motorce :/

Ale nevím jak to myslíš s těma koulema. To jako že na BMW potřebuješ mít koule? Jako že jedeš na dovolenou a potřebuješ mít koule, protože se ti něco může posrat? Jako třeba že se může zablokovat kardan na dálnici, když pojedeš s manželkou? Nebo jak teda myslíš s těm koulema? Blbě to myslíš, pač seš blbej, žejo?

Naposledy editováno 28.05.2017 19:50:58

1 reakcí na tento příspěvek Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 19:55 | Nahoru | #25
Ono což o to, prachy by i mohly být. Mohl bych servisovat BMW motorky, to dost vynáší, ony se totiž furt serou a majitelé jsou bohatí. Takže já bych byl taky. Samozřejmě bezďákům s R1100GS jako je Hobr bych to neservisoval, ti vždycky remcaj že chcou slevu.

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 20:13 | Nahoru | #26
MarcelTheRevenger> Konečně z Tebe něco rozumnýho vypadlo.....

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 20:48 | Nahoru | #27
shewcza> Jo a ti co ho mají tam dávají použité kardany protože na nové origo asi nemají.

hobr: Budeš se divit ale některé neBMW motorky dokazují, že i kardan jde udělat celoživotní a bezudržbový jako by měl být když už tam je.

Naposledy editováno 28.05.2017 20:52:29

(reakce na) Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 21:03 | Nahoru | #28

shewcza píše: To jsou zase kecy. Závistivci co vždycky chtěli BMW, ale nemají na to prachy nebo koule, tak jezdí na mrdinách...


Nejkreténčtější argument jaký se dá použít...
Osobně BMW nemusím,ale tahle "diskuze" je fakt o hovně.Protože vytýkat BMW se dá spousta věcí,ale zrovna nespolehlivost na to bych si netroufl ani já.Nezasírejte autorovi vlákna diskuzi.Nejspíš chtěl od "kovaných BMWáků" číst něco ve stylu:"Tuhle jo,a tuhle ne".Ale žádné takové resumé neexistuje.

Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 21:15 | Nahoru | #29
Pro zakladatele
www.bmwgs.cz/forum/viewforum.php
A pro ostatní




Bmw r 1100 gs vs 1150 gs

28.5.2017 v 21:17 | Nahoru | #30
Tak abychom se vrátili k tématu, na které se ptal tazatel: rozdílů mezi 1100 a 1150 mnoho není. Mezi zásadní aspoň z mého pohledu patří to, že 1100 má 5° převodovku s lankem ovládanou spojkou a 1150 má 6° převodovku s 6. kvaltem dvou délek (krátká 6 při zařazení napíše na FID panelu 6 a dlouhá 6 napíše na FIDu E) a má hydraulicky ovládanou spojku. Pokud se chystáš jezdit více off, tak bych doporučil spíš 1150, kde jsou kvalty kratší a je třeba menší ovládací síla na spojku, tudíž tolik nebolí ruka. Pokud plánuješ cestovat po silnici tak jsou ty motorky v podstatě stejné, 1150 je trochu novější, takže má mírně vyšší výkon, ale reálně to není zase tak moc znát. Záleží na jaký kus narazíš. Osobně pokud bych si teď kupoval některou z těchto motorek, tak bych využil služeb člena GS fóra jménem Bob, který vozí motorky sice dražší, ale se známou historií a máš větší jistotu co kupuješ (viz zkušenosti s Bobem )
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
xtz 750 a cestování ve dvou [1, 2] BMW R 1100 GS, Yamaha XTZ 750 SuperTenere bolux 57 Včera v 15:56 Anti
Ovládání blinkrů velkého GS/normáln... BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS Animals21 22 4.11.2017 v 12:05 StB
porucha BMW R 1100 GS palle 10 5.9.2017 v 15:42 palle
R1150GS dílenská příručka cz BMW R 1150 GS Jawáci 2 29.8.2017 v 20:02 gugo
Výběr mota BMW F 650 CS, BMW R 1100 GS, Yamaha TDM 900, Honda X... hajisek 20 6.8.2017 v 17:57 jetam

TOPlist