globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě předváděčky - dobrý nápad?
 
7.9.2011 v 08:15
Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat, jestli je dobrý nápad koupit předváděcí motocykl. Jedna se o moto Suzuki GSF 650S. Má najeto 2000km a opravdu mě tahle mašina láká. Jen mám samozřejmě obavy, když do toho chci pustit 100tis., jak se s předváděcí motorkou zachází?Jestli ji prodejci nejdřív zajedou a pak dávají jako předváděčku a nebo s tím jezdí kdokoliv od 1. kilometru. Máte zkušenosti? Napište mi své postřehy. Díky

Naposledy editováno 07.09.2011 08:25:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 09:14 | Nahoru | #1
assassin> Právě že konkrétně u tohodle motoru už se objevily problémy s natahujícím se rozvodovým řetězem, bohužel už je několik tisíc motorů mezi zákazníkya když se zjistilo kolik by stála svolávačka...., tudíš bezplatnou výměnou se to rozhodně řešit nebude. Hledá se cesta, jak ošálit snímač polohy vačkové hřídele, aby to cukání nesnímal ale neptej se mě odkud to vím. je to tajný .

U HTP toho taky bylo hodně, nasával si prach z katalyzátoru, kterej je přímo na bloku motoru zpátky přes egr ventil pěkně přímo do sání, (z toho bylo několik totálních destrukcí sacích ventilů) řešilo se to potom změnou typu katalyzátoru, s umístěním katalyzátoru taky ještě souvisí přehřívání oleje a následná tvorba karbonu (nemá oil chladič) nebo špatně vyřešené napínací lišty rozvoďáku, několikrát došlo k přeskočení řetězu, řešilo se to delšíma lištama, nikdy se žádnej motor na svolávačku nebral, vždycky se čekalo jestli to vydrží.

(reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 09:54 | Nahoru | #2

Majklos píše: assassin> Právě že konkrétně u tohodle motoru už se objevily problémy s natahujícím se rozvodovým řetězem, bohužel už je několik tisíc motorů mezi zákazníkya když se zjistilo kolik by stála svolávačka...., tudíš bezplatnou výměnou se to rozhodně řešit nebude. Hledá se cesta, jak ošálit snímač polohy vačkové hřídele, aby to cukání nesnímal ale neptej se mě odkud to vím. je to tajný .

U HTP toho taky bylo hodně, nasával si prach z katalyzátoru, kterej je přímo na bloku motoru zpátky přes egr ventil pěkně přímo do sání, (z toho bylo několik totálních destrukcí sacích ventilů) řešilo se to potom změnou typu katalyzátoru, s umístěním katalyzátoru taky ještě souvisí přehřívání oleje a následná tvorba karbonu (nemá oil chladič) nebo špatně vyřešené napínací lišty rozvoďáku, několikrát došlo k přeskočení řetězu, řešilo se to delšíma lištama, nikdy se žádnej motor na svolávačku nebral, vždycky se čekalo jestli to vydrží.



to u htp jsem slysel, to je dobry no ta 1,2tsi sem myslel ze vychazi z te 1,4tsi netusil jsem ze je to nakej "nas" motor. jo tyhle novy motory jsou na detsky nemoci nachylny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist