globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě předváděčky - dobrý nápad?
 
7.9.2011 v 08:15
Ahoj lidi, chtěl bych se zeptat, jestli je dobrý nápad koupit předváděcí motocykl. Jedna se o moto Suzuki GSF 650S. Má najeto 2000km a opravdu mě tahle mašina láká. Jen mám samozřejmě obavy, když do toho chci pustit 100tis., jak se s předváděcí motorkou zachází?Jestli ji prodejci nejdřív zajedou a pak dávají jako předváděčku a nebo s tím jezdí kdokoliv od 1. kilometru. Máte zkušenosti? Napište mi své postřehy. Díky

Naposledy editováno 07.09.2011 08:25:37

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 09:02 | Nahoru | #1

Majklos píše: nerjan> A zjistil si něco? Já bych se konkrétně tohodle motoru (1,2 TSI), celkem bál, přijde mi dost nadopovanej, tak bych měl trochu strach kolik vydrží, ale hlavně je to zas motor kterej dost narychlo vyvíjela Škoda, tak tam zas určitě kupa průserů jako u prvních serií 1,2 HTP.



myslis ze je to vyvoj skodovky? jinak me osobne prijde ze tyhle maly preplnovany motory vydrzi co se mechanickejch casti tyka vic nez jejich predchudci ktery treba z objemu 1,6 -1,8 daly stejnej vykon, jen o x tisic otacek vejs, proste ze na ty tlaky a teploty se to nadimezuje snaz nez na velky otacky... samo tam pribylo par drazsich spotrebnich dilu ala turbo, ale ze by ten motor umiral nejak zahy jen proto "ze to ma 100koni z jedna dvojky" je blbost, to rikaj lidi co si to v hlave srovnavaji s atmosferickejma motorama z dob minulych...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 09:14 | Nahoru | #2
assassin> Právě že konkrétně u tohodle motoru už se objevily problémy s natahujícím se rozvodovým řetězem, bohužel už je několik tisíc motorů mezi zákazníkya když se zjistilo kolik by stála svolávačka...., tudíš bezplatnou výměnou se to rozhodně řešit nebude. Hledá se cesta, jak ošálit snímač polohy vačkové hřídele, aby to cukání nesnímal ale neptej se mě odkud to vím. je to tajný .

U HTP toho taky bylo hodně, nasával si prach z katalyzátoru, kterej je přímo na bloku motoru zpátky přes egr ventil pěkně přímo do sání, (z toho bylo několik totálních destrukcí sacích ventilů) řešilo se to potom změnou typu katalyzátoru, s umístěním katalyzátoru taky ještě souvisí přehřívání oleje a následná tvorba karbonu (nemá oil chladič) nebo špatně vyřešené napínací lišty rozvoďáku, několikrát došlo k přeskočení řetězu, řešilo se to delšíma lištama, nikdy se žádnej motor na svolávačku nebral, vždycky se čekalo jestli to vydrží.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě předváděčky - dobrý nápad?

7.9.2011 v 12:01 | Nahoru | #3

assassin píše: myslis ze je to vyvoj skodovky? jinak me osobne prijde ze tyhle maly preplnovany motory vydrzi co se mechanickejch casti tyka vic nez jejich predchudci ktery treba z objemu 1,6 -1,8 daly stejnej vykon, jen o x tisic otacek vejs, proste ze na ty tlaky a teploty se to nadimezuje snaz nez na velky otacky... samo tam pribylo par drazsich spotrebnich dilu ala turbo, ale ze by ten motor umiral nejak zahy jen proto "ze to ma 100koni z jedna dvojky" je blbost, to rikaj lidi co si to v hlave srovnavaji s atmosferickejma motorama z dob minulych...

TSI jsou motory navrzeny v DE a pouze vyrabeny v Bolce, z hlediska zivotnosti to je a bude tragicky, protoze uz ted jsou problemy s turbama(maly, hodne tepelne zatizeny, vysoky otacky, umisteny hned u hlavy), takhle maly a "nadupany" motor nema v aute valnou budoucnost, zapomenme na 400tis km zivotnost. Opak je pravdou, prave zivotnost horkych casti - turba, vyfukovych ventilu, sedel a pistu je vzdycky limitujici, stejne jako tlak .....proto zvitezil teoreticky mene ucinny 4takt nad stirlingy, spalovacimi turbinami apod., protoze tam nejsou v atmosferickem provedeni zadne "trvale" horke casti a muze se dosahovat vyssich spalovacich teplot pri nizsi teplote soucasti.

...jinak k tematu ....na prdel tomu sice mohli davat, ale uvedomme si, ze nejsme v dobe jawy 350! vyrobni technologie a tolerance soucasti natolik pokrocily, ze zabeh je opravdu hodne kratky a uz se nestane, ze by nekdo novymu motoru nalozil a ten se zadrel! proste predvadecka s 2tis km je rozhodne mensi risk, jak rok stara motorka, ktera v rukou nejakyho dobraka mohla klidne najet stejnym stylem 20tis km, nikde neni zaruka, ze ne. navic si myslim, ze predvadecka se nikde neprovozuje tak, ze by ji nekdo nastartoval a hnedka vytocil na 11tis
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist