Téma: Slick vs klasika
6.9.2011 v 13:30
Zdravím všechny,
řešili jsme včera s kámošem dilema, ale chce to názor někoho zkušenějšího než jsme my dva.

Jedná se o toto.
Nejlevněsí slick v rozměru 190/55-17 vychází cca 4tis oproti například klasické měké gumě která stojí 3tis-3500tis jestli je v tom takový rozdíl, který pocítí i hobby jezdec zajíždějící časy Brna kolem 2:30 a na druhou stranu jak je to s životností nového slicku oproti nové gumě.

Další věc, starší slick vychází cca 700Kč jak jsme vyzkoušeli cca 2x25min (max 3x) a pak už je mrtev. Není lepší koupit novou supercorsu nebo bt-003 apod oproti jetým slickům? Jelikož za cca 5 zadních slicků je jedna nová klasika. přežije ta nová zadní guma 5 slicků?

Naposledy editováno 06.09.2011 14:15:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika

6.9.2011 v 16:15 | Nahoru | #1

MichaelaZX636 píše: a kdybych se svymi mrdalovskymi 2.37 obula slick tak se treba bude hur zahrivat nebo naopak pri pouziti nahrivaku by ztratil svou idealni teplotu??zhorsi se prilnavost??? Me je celkem jedno co tam obuju jestli slick nebo normalni gumu ale hlavne to musi byt neco, co me nezradi a relativne vydrzi pokud neudelam chybu samozrejme.....



Pokud budeš mít nahříváky a nebude 10 nad nulou, tak nevychladne. Bez nahříváků je to asi fakt k ničemu...Podle mě má slick (s nahřívákem) vždycky smysl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slick vs klasika

6.9.2011 v 16:27 | Nahoru | #2

Horten píše: Pokud budeš mít nahříváky a nebude 10 nad nulou, tak nevychladne. Bez nahříváků je to asi fakt k ničemu...Podle mě má slick (s nahřívákem) vždycky smysl.



to co udela nahrivak je otazka tak jednoho kola? tzn bez nahrivaku jedno kolo vyplejtvany na zahrivani misto toho jet nadoraz hned od zacatku ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist