globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejde za plynem a dusí se
Ahoj dnes jsem si na GSX-R 750 r.v. 1991 vyměnil palivové hadičky protože už za moc nestály. Hadičky z nádrže vedou k těm oranžovým téčkům na karburátorech a to by mělo být OK ale všiml jsem si že na těch zelených ty hadičky co jsou označené červeně vubec nejsou. nemůžete mi poradit k čemu slouží a jeslti to nemuže byt ten duvod proč motorka nechce za plynem?

Nejde za plynem a dusí se

5.9.2011 v 21:43 | Nahoru | #1
Ty nové hadičky jsem už několikrát kontroloval jestli nejsou někde ohlé nebo něco podobného.

Nejde za plynem a dusí se

Skvělá odpověď, děkuji! 5.9.2011 v 22:36 | Nahoru | #2
hele kamos neco podobnyho resil a mel prehozeny hadicky na podtlak taky mu to neslo za plynem

Nejde za plynem a dusí se

6.9.2011 v 12:54 | Nahoru | #3
Díík za radu neměl jsem ji přehozenou ale netěsnila tak ventil nedával dostatek paliva.

Nejde za plynem a dusí se

8.2.2012 v 18:33 | Nahoru | #4
Tak problém přetrvavá i když jsem karburátory několikrát už čistil a profukoval tlakovým vzduchem tak motorka má velmi nepravidelný volnoběh až nakonec zdechne a taky když přidám plynu na doraz tak neakceleruje tak jako by měla za to když přidávám postupně tak jede. nevíte kde je problém?? Nemuže to být těma chbejícíma červenýma hadičkama nemají vést nahodou do airboxu kvuli tlaku??

Nejde za plynem a dusí se

13.3.2012 v 15:30 | Nahoru | #5
Dal jsem druhé svíce, nové NV kabely a fajky a pořád to samé. Volnoběh pokud není nad 3000 ot. vždy postupně klesá až zdechne už mě napadají jen indukčky, dobíjení nebo CDI doufám že CDI ne. Co by to mohlo být nejpravděpodobněji?? Díík za radu

Nejde za plynem a dusí se

13.3.2012 v 15:32 | Nahoru | #6
hele a to myslis ze karbce staci vycistit a tim padem musi byt OK? tohle je podle me ciste rozstelovany...

Nejde za plynem a dusí se

13.3.2012 v 15:46 | Nahoru | #7
Už jsem je zkoušel štelovat několikrát jak na základní hodnoty tak i s nějakou odchylkou a nebylo to nic moc lepší

Nejde za plynem a dusí se

13.3.2012 v 15:48 | Nahoru | #8
Taky se mi pořád nějak nezdají jiskry přijdou mi dost malé.

Naposledy editováno 16.03.2012 08:44:51

Nejde za plynem a dusí se

22.3.2012 v 17:56 | Nahoru | #9
Tak CDi jsem pořídil druhé ale jiskrám to moc nepomohlo je možné že to dělá takový bordel díky startovacímu relé zkoušel jsem vše proměřovat a dává jen 6 V na výstupu??

Nejde za plynem a dusí se

Skvělá odpověď, děkuji! 22.3.2012 v 19:07 | Nahoru | #10
svíčkama,indučkama a pod to určitě není-to by motor vynechával a pod.,tvůj problém bude čistě v těch karburátorech...

něco je špatně-co tady asi nenajdem,ale můžu ti poradit z vlastních zkušeností,že když má motor po ubrání plynu moc vysoké volnoběžné otáčky,které pomalu padají dolů,tak to má moc benzínu.

takže zkus po tom pátrat-změř hladinu v plovákové komoře,kontrola trysek,vzdušníků no prostě všeho,jsem přesvědčený,že je problém v karbecu...

Nejde za plynem a dusí se

24.3.2012 v 18:37 | Nahoru | #11
Tak hladiny jsem zkontroloval ty byli dobré. A i když vzdušníky uplně zavřu tak to pořád dělá to samé kromě toho že když nastartuju tak je sice volnoběh nepravidelný ale už se drží na cca 1500 ale jen do té doby než vzknu plynem pak se zase zastavý na 3000-3500ot. Napadá mě už jen snad že by byla nějaká jiná volnoběžná tryska aby byl vyšší volnoběh což je dost možné protože hlavní tam taky není originál 127,5 ale 140 on to prý předchozí majitel chtěl přestavět na stunt ale neměl na to čas tak se na to vykašlal a prodal ale přece jen vyměnit trysky stihnout mohl. Jen se mi myslim zdá že byla jedna volnoběžná tryska stržená všiml jsem si toho jak jsem dělal ty hladiny tak jsem zvědavej jak ji budu vytahovat. Mno jak ty karbce zase rozdělám tak budu hned chytřejší.

Naposledy editováno 24.03.2012 18:39:22

Nejde za plynem a dusí se

24.3.2012 v 19:02 | Nahoru | #12
ještě mne napadlo-až to rozhodíš,tak důkladně zkontroluj ty gumové příruby na co se dávají ty karburátory,ideálně je úplně sundej z hlavy a důkledně zkontrolij,jestli v nich není prasklina a nepřisává to falešný vzduch-to pak dělá podobné zvěrstva...

ta servaná tryska to může dělat taky-musí to být všechno 100%

Nejde za plynem a dusí se

24.3.2012 v 19:09 | Nahoru | #13
Přiruby jsem uz kontroloval a pretesnoval ty jsou ok falešný vzduch bylo prvni co mě napadlo.

Nejde za plynem a dusí se

24.3.2012 v 20:29 | Nahoru | #14
jak to myslíš s těma hadičkama že mají vést do airboxu kvůli tlaku, copak to má náporové sání? Ano vést by tam ale asi měly, ale pokud je v airboxu atmosferický tlak tak je to to šumák. Pokud je tam nezapojím u srada tak se nad 60km/h nerozjedu

Jinak co se týče problému... co tu padlo.. příruby, synchro- to doufám máš to je to prvníí!!
.. potom tenhle problém dělá chudá volnoběžná směs(ucpaná volnoběžná tryska, či kanálek). Profouknutí? Nebuď k smíchu, zrovny včera večer jsem čistil Virago a právě volnoběžka byla tak zašitovaná že to nešlo ani drátem, ale dírka v ní byla, jen to byl spíš takový měsíček než kolečko.
Dělalo to: chcípalo na volnoběh, nepravidelný chod, velmi pomalé padání otáček. Ovšem ty píšeš něco nejde za plynem, tak nevím..
Takže pořádný světlo, důsledný oko a všechno mechanicky.. a tu trysku si drátkem nepoškrab...
A teprve nakonec můžeš všachny kanálky projet kompresorem..

Naposledy editováno 24.03.2012 20:44:40

Nejde za plynem a dusí se

25.3.2012 v 15:22 | Nahoru | #15
Tak volnobežné trysky jsou sice originál 32,5 ale 2 ze 4 strzeny. Nemáte nejak metodu nebo radu jak s nima ven? Klidne i destruktivni metodou radsi koupím nové.

Nejde za plynem a dusí se

25.3.2012 v 15:38 | Nahoru | #16
A hlavní jsou 114 místo 127,5

1 reakcí na tento příspěvek Nejde za plynem a dusí se

10.4.2012 v 20:08 | Nahoru | #17
Ještě jednou jsem vyčistil komplet karburátory zkontroloval hladiny a chování motorky už se docela zlepšilo ale ted mám zase problém s tím že na pravém vnějším valci je svíčka pokaždé uplně černá a na ostatních jsou ok. Už jsem zkoušel dvě sady svíček a pokaždé to samé.

(reakce na) Nejde za plynem a dusí se

11.4.2012 v 08:50 | Nahoru | #18

Elzí píše: Ještě jednou jsem vyčistil komplet karburátory zkontroloval hladiny a chování motorky už se docela zlepšilo ale ted mám zase problém s tím že na pravém vnějším valci je svíčka pokaždé uplně černá a na ostatních jsou ok. Už jsem zkoušel dvě sady svíček a pokaždé to samé.



odpověděl jsi si sám takže znova a lépe,ten pravý karbec ještě není dobrý

Nejde za plynem a dusí se

21.6.2013 v 16:41 | Nahoru | #19
Ahoj,prosim vas na tom schematu jsou kde volnobezne trysky?popripade kdyby bylo foto s oznacenim tech trysek,tak by to take nebylo spatne...dela mi to ten stejnej problem, nechal jsem vycistit karbece i s podtlakama,nove svicky atd...takze usuzuju ze bude spatna volnobezna tryska...chtek bych je zkusit vytahnout a mrknout na ne popripade procistit,ale jak je vytahnu a kde jsou?musim vytahnout cele karbece ci jak?a kdyz budu vytahovat tyhle trisky,tak si rozesteluju podtlaky atd?

Dekuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist