- je mi přes 40 let...
- cena do max. 90 tis. Kč za ročník 2005 a mladší
- nechci supersport, chopper, klasické enduro
- co nejvíce vzpřímený posed, pohodlí, slušná ochrana před větrem
- vhodný na kratší pojížďky "kolem komína" i na delší (dlouhé) výlety ve dvou, možnost přidat kufr/kufry bez toho, aby to vypadalo hloupě
- obratný, snadno ovladatelný stroj s nezáludným chováním, milosrdný k řidičským chybám, nejlépe s ABS, vhodný pro subtilní postavu (175cm/69kg)
- alespoň dvouválec s hebkým chodem, do max. 700ccm, rozumná dynamika a spotřeba
Nevím, jestli vás něco napadne, pokud ano, sem s tím, budu vděčný za každou radu i názor...
Včera jsem se svezl na Hornetovi, který si kopil kamarád - popravdě, tudy cesta nevede...
1 reakcí na tento příspěvek Ze skútra na motorku. Jakou?
Cova píše: Díky za příspěvky, pustili jste se do toho s vervou a je to pro mě určtě velmi přínosné a užitečné. Díval jsem se na Fazera 650, SV 650, V-Strom, docela mě zaujal i MT-03 - tady mi ale vadí, že se na něj dají docela špatně dát kufry, je to jednoválec a na dálnici (i když není prioritou) není zrovna moc vhodný... Chtěl jsem původně asi něco od Yamahy, abych to sjednotil, ale asi si nevyberu. Z toho, co navrhujete, se mi docela zamlouvá Versys (doposud jsem o něm nic nevěděl), trochu mi vadí design přední partie se světlem a taky se mi zdá být docela vysoký (sedlo 840mm) na moji výšku 175cm... Každopádně moc díky a pokud vás ještě něco napadne, sem s tím...
No hele mám o 5cm víc, což je prd a s Versysem sem neměl problém. Výšku sedla bych primárně neřešil, vždycky si můžeš koupit snížené sedlo. Na Stromovi je standartně 820, já při své výšce i při o 2cm vyšším sedle a o dalším 2,5cm zvýšení na kostech problém. Je ale fakt, že mám 90kg A váhu prostě neřeš. Mám Burgmana 650 a naloženej má přes 300kg, ale těžiště má nízko, tak s ním jde manipulovat jak s mnohem lehčíma motorkama. Ono bude stejně ideální se na tom svézt