globalmoto_kveten





Téma: Karbec vs. vstřikování
 
11.1.2007 v 14:34
Ještě nikde jsem neslyšel (aspoň jsem nečet) ucelený názor na toto. Karbec je víceméně mechanická záležitost co se extra nekazí, sytič atd, vstřikování problémy s elektrikou, startováním, drahá diagnostika + díly...nic si neuděláš sám, lepší průběh výkonu, bez sytiče..blabla atd. Co vy na to..Je fakt, že kde nic není, nemá se co posr.. :puke:

Karbec vs. vstřikování

11.1.2007 v 14:40 | Nahoru | #1
no taky spis verim mechanice....ale strikacka mi maka na moto bez problemu od roku 97.......
na motorkach karbec ujde, ale jestli si mel rozebranej nekterej z poslednich karbecu v autech... vsude naky podtlaky, ventily..... tisic trysek......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

11.1.2007 v 16:13 | Nahoru | #2
fido>osobne jsem pro strikacky...uz kvuli odpadajicim problemum se syticem, uz kvuli tomu, ze problem je po pripojeni na diagnostiku naprosto jasny a neni treba lovit a hledat..taky co se ladeni tyce - mas jednotku, napichces se a pak uz jen laborujes a vysledky vydis hned live...u karbce naladis dve motorky stejne a pojedou jinak:o)

6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 12:26 | Nahoru | #3
michal fojtik>no kolegu na gs 1200 jsme tlačili z lesa.kvůli stříkačky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 12:39 | Nahoru | #4
fido>Já bych byl pro karbec je s ním větší sranda reakce na plyn je taková jiná dřív sem měl VTR a byla fakt zábavná teď co mám stříkačku už to není ono všechno řídí nějaka jednotka a ja si můžu ruku ukroutit a pořád to přidává optymálně prostě už je to trochu nuda kdyby se zas dělalo něco moderního a nadupaného s karbecem jdu do toho *yes* ale stříkačky sou tu kvůli emisím a taky spotřebě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 12:40 | Nahoru | #5
qwert...ja zase videl skakat v lese spoustu lidi na enduro s krbcem...po padu ulity jak prase..... vcetne me...te410

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:17 | Nahoru | #6
Prda1>
Jestli toužíš po extra odezvě na otočení heftem, tak ti můžu říct, že to taky jde. Je to sice další investice, ale když chceš, proč ne.
Vložená jednotky Powercommander umí tzv. softwarovou akcelerační pumpu. V programu si nastavíš, jak citlivě má pumpa reagovat na tvou ruku, kolik procent paliva má přidat oproti originálu a kolik cyklů motoru (otočení klikového hřídele) má takhle pumpovat.
Když se ti to podaří "dobře" nastavit, bude se ti motorka zvedat i při průjezdu zatáčkou (když se zapomeneš a zaplynuješ). Já osobně jsem měl párkrát namále, než jsem si to nastavení změnil.

Tomáš

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:21 | Nahoru | #7
assassin>stane se..ale nakonec odjeli ne? stříkačku v lese neopravíš..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:26 | Nahoru | #8
ykslib: predpokladam ze mluvis o nejakem novejsim powcom ..treba 3ce? ja mel tu prvni a ta to myslim neumela.......mam dojem ze i stary PC svindlovaly na strane korekci...atm cidlo, teplotni cidlo... a ze by to tam tolik benalu aby to fungovalo jako akceleracka nedalo......
prda: jinak ono ta zbesily rekace na otoceni plynem maj treba nerovnotlaky karbecy a vstrikovani.... treba karbec VTR je normalni podtlakovej ...tzn t yotevres plnej a soupatko se stejne otvira samo...takze mi teda na stormu nic divokyho neprislo.... myslim ze zx7 verze rr mela primy a si i nejake duc?? jo a CZ a jawy:)))) jo a u vstrikovani je to to samy ...ty novy fi maj dve klapky.. ty otevres plynem jednu...klidne plnej servo ktery otvira druhou ji otevira taky podle toho kolik si vymsli ridici jednotka ze je potreba...
treba moje TL ma jen klapku v roure a to bys videl jakej to je cukator:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:29 | Nahoru | #9
qwert: zase malokdy se na ni neco podela jen tak pro nic za nic.... jak rikam taky mam radsi veci ktery jdou spravit.... ale treba ted uz se dost dlouho peru s karburatorem v jednickovym golfu a furt nechodi jak bych si predstavoval..... studeny to nechodi atd....

fi je takovy vic v poho.... ale je fakt ze jezdim kolem komina... ze kdybych jel nakou expedici mimo civilizaci tak bych mel z fi strach

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:49 | Nahoru | #10
assassin>ty 2 klapky má SV, DL a raptor třeba. Teď o těhle vychytávkách psali v Motocyklu tuším lednovým. Taky se dává jedna klapka ovládaná elektronicky - máš i elektronický plyn. má to prý menší odpor vzduchu v potrubí :rolleyes: :thmubup: :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:53 | Nahoru | #11
karf... jj vim.... vsechny nove fi jsou delane takhle..... (2 klapky) plyn jen po wire asi jeste neni seriove ne? na tom bych nejezdil...bych se bal ze tomu mozku krupne v bedne a da mi tam plnej az to budu nejmin potrebovat...

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:55 | Nahoru | #12
...pak stoji za to porovnat jak se chova motor 97ky TL (jina hlava kratky saci kanaly) a o x let vyvojem vylepsenej stejnej motor u SV:)))))))

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:01 | Nahoru | #13
assassin>no s tou jednou klapkou tam lanko nebude. maximálně bude bowden od plynu někam k jednotce ale zbytek je elektronika

srovnání tl vs sv je určitě zajmavý ale jak je na tom tl s emisema? třeba o novým dl650 pro tenhle rok (07) psali, že je kvůli euru3 (?) dole úplně mrtvý :( *no*

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:06 | Nahoru | #14
....no jo to je jina....emisni normy to nejspis nesplni zadny.....

oni si stim poradi:) se zse nekde strihne nakej drat... pripadne prida naka chytra krabice:))

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:06 | Nahoru | #15
assassin>mám fi v peugeotu a někdy žasnu jak je to pitomé a trvá mu to než pochopí co po něm vlastně chcu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:08 | Nahoru | #16
qwert: neni to asi 306ka co ? ja jel s kamosovo 306 1.4 a to bylo zajimavy co to umi vymyslet.....
no vlastne dlouhodobou zkusenost mam jen se suzucima FI...... jinak doma mame bud karbecy (stary vykopavky) nebo ropu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:11 | Nahoru | #17
assassin>ne mám partnera.on třeba až za tři vteřiny pochopí že jsem sundal nohu s plynu.. :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:20 | Nahoru | #18
jo to mi delal civic 1,5 vtec ... sem jel chvili v klidu rozsvitila se zelan kontrolka econo.... a pak kdyz si pridal tak asi 2 vteriny nic a pak to trochu zacalo jet:) kdyz se ta elektronika moc zkomplikuje (ruznejma katalyzatorama a podobnejma ficurama na emise apod) tak uz to neni to vono........

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:23 | Nahoru | #19
assassin>přesně tak..a pro to říkám zlaté blbuvzdorné karbce..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:29 | Nahoru | #20
elektronicky sou řízeny skoro všechny novy auta , odporem na pedálu, a nebo lanko ktery otáčí celkym potenciometrm třena peugeot HDI ma motorkách to bude stejjny,
jinak sem pro karbec, ním elektroniky mín se toho muže pokazit a méně to stoji, (třeba zaškrcení a odškrcení)

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:31 | Nahoru | #21
Mirek12>přesně tak *yes*

Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 15:17 | Nahoru | #22
zalezi na vyrobci a na odladeni vstrikovani, model cb1300 03-04 mel mapu lehce cukavou a od 2005 je to odladeny perfektne .. nemuzu si stezovat, navic supr spotreba kolem 6 litru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist