globalmoto_kveten





Téma: Karbec vs. vstřikování
 
11.1.2007 v 14:34
Ještě nikde jsem neslyšel (aspoň jsem nečet) ucelený názor na toto. Karbec je víceméně mechanická záležitost co se extra nekazí, sytič atd, vstřikování problémy s elektrikou, startováním, drahá diagnostika + díly...nic si neuděláš sám, lepší průběh výkonu, bez sytiče..blabla atd. Co vy na to..Je fakt, že kde nic není, nemá se co posr.. :puke:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:26 | Nahoru | #1
ykslib: predpokladam ze mluvis o nejakem novejsim powcom ..treba 3ce? ja mel tu prvni a ta to myslim neumela.......mam dojem ze i stary PC svindlovaly na strane korekci...atm cidlo, teplotni cidlo... a ze by to tam tolik benalu aby to fungovalo jako akceleracka nedalo......
prda: jinak ono ta zbesily rekace na otoceni plynem maj treba nerovnotlaky karbecy a vstrikovani.... treba karbec VTR je normalni podtlakovej ...tzn t yotevres plnej a soupatko se stejne otvira samo...takze mi teda na stormu nic divokyho neprislo.... myslim ze zx7 verze rr mela primy a si i nejake duc?? jo a CZ a jawy:)))) jo a u vstrikovani je to to samy ...ty novy fi maj dve klapky.. ty otevres plynem jednu...klidne plnej servo ktery otvira druhou ji otevira taky podle toho kolik si vymsli ridici jednotka ze je potreba...
treba moje TL ma jen klapku v roure a to bys videl jakej to je cukator:)))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:29 | Nahoru | #2
qwert: zase malokdy se na ni neco podela jen tak pro nic za nic.... jak rikam taky mam radsi veci ktery jdou spravit.... ale treba ted uz se dost dlouho peru s karburatorem v jednickovym golfu a furt nechodi jak bych si predstavoval..... studeny to nechodi atd....

fi je takovy vic v poho.... ale je fakt ze jezdim kolem komina... ze kdybych jel nakou expedici mimo civilizaci tak bych mel z fi strach

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:49 | Nahoru | #3
assassin>ty 2 klapky má SV, DL a raptor třeba. Teď o těhle vychytávkách psali v Motocyklu tuším lednovým. Taky se dává jedna klapka ovládaná elektronicky - máš i elektronický plyn. má to prý menší odpor vzduchu v potrubí :rolleyes: :thmubup: :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist