globalmoto_kveten





Téma: Karbec vs. vstřikování
 
11.1.2007 v 14:34
Ještě nikde jsem neslyšel (aspoň jsem nečet) ucelený názor na toto. Karbec je víceméně mechanická záležitost co se extra nekazí, sytič atd, vstřikování problémy s elektrikou, startováním, drahá diagnostika + díly...nic si neuděláš sám, lepší průběh výkonu, bez sytiče..blabla atd. Co vy na to..Je fakt, že kde nic není, nemá se co posr.. :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 12:39 | Nahoru | #1
fido>Já bych byl pro karbec je s ním větší sranda reakce na plyn je taková jiná dřív sem měl VTR a byla fakt zábavná teď co mám stříkačku už to není ono všechno řídí nějaka jednotka a ja si můžu ruku ukroutit a pořád to přidává optymálně prostě už je to trochu nuda kdyby se zas dělalo něco moderního a nadupaného s karbecem jdu do toho *yes* ale stříkačky sou tu kvůli emisím a taky spotřebě

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:17 | Nahoru | #2
Prda1>
Jestli toužíš po extra odezvě na otočení heftem, tak ti můžu říct, že to taky jde. Je to sice další investice, ale když chceš, proč ne.
Vložená jednotky Powercommander umí tzv. softwarovou akcelerační pumpu. V programu si nastavíš, jak citlivě má pumpa reagovat na tvou ruku, kolik procent paliva má přidat oproti originálu a kolik cyklů motoru (otočení klikového hřídele) má takhle pumpovat.
Když se ti to podaří "dobře" nastavit, bude se ti motorka zvedat i při průjezdu zatáčkou (když se zapomeneš a zaplynuješ). Já osobně jsem měl párkrát namále, než jsem si to nastavení změnil.

Tomáš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist