globalmoto_kveten





Téma: Karbec vs. vstřikování
 
11.1.2007 v 14:34
Ještě nikde jsem neslyšel (aspoň jsem nečet) ucelený názor na toto. Karbec je víceméně mechanická záležitost co se extra nekazí, sytič atd, vstřikování problémy s elektrikou, startováním, drahá diagnostika + díly...nic si neuděláš sám, lepší průběh výkonu, bez sytiče..blabla atd. Co vy na to..Je fakt, že kde nic není, nemá se co posr.. :puke:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:53 | Nahoru | #1
karf... jj vim.... vsechny nove fi jsou delane takhle..... (2 klapky) plyn jen po wire asi jeste neni seriove ne? na tom bych nejezdil...bych se bal ze tomu mozku krupne v bedne a da mi tam plnej az to budu nejmin potrebovat...

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 13:55 | Nahoru | #2
...pak stoji za to porovnat jak se chova motor 97ky TL (jina hlava kratky saci kanaly) a o x let vyvojem vylepsenej stejnej motor u SV:)))))))

(reakce na) Karbec vs. vstřikování

31.1.2007 v 14:01 | Nahoru | #3
assassin>no s tou jednou klapkou tam lanko nebude. maximálně bude bowden od plynu někam k jednotce ale zbytek je elektronika

srovnání tl vs sv je určitě zajmavý ale jak je na tom tl s emisema? třeba o novým dl650 pro tenhle rok (07) psali, že je kvůli euru3 (?) dole úplně mrtvý :( *no*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist