globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Honda CBR1000RR 2012
19.8.2011 v 09:07
Tak nová Honda CBR1000RR 2012 se již rýsuje!

Já jsem tedy lehce zklamaný - čekal jsem více inovací a případně větší upgrade vzhledu Ale asi na téměř dokonalém nebylo již co měnit

Já tedy vidím zásadní úpravy jen v přední masce, budíky (ty jsou tedy povedené a konečně i s ukazatelem kvaltu ) a pak novější pružení od Showy. Tak jsem zvědav, zda nějak pohnou i s motorem a elektronikou - aneb zda se budou snažit dohonit BMW

http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-cbr1000rr-2012-19366.html




Naposledy editováno 19.08.2011 09:09:24
Anketa: nová Honda CBR1000RR 2012
Líbí
71%
179
Nelíbí
29%
73

1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 18:51 | Nahoru | #1
víš mě nic nepraskne jen mě udivuje že už víš všechno nejlíp ... ja závodil na rally , na sprintech , offroad trial(doposud) a každopádně vím že není výkon rozhodujcím faktorem pro fungování celku... proteže můžeš mít M3 a stejně nebudeš vědět co to auto umí , umí pálit gumy to je fakt to asi ví kde kdo protože naložit do 7tis jedničku n ic jinýho ani neudělá...to samé je když si někdo koupí WRX a myslí si že jezdí jako mach ...stačí ho pak posadit vedle někoho kdo opravdu to auto ovládá...já měl možnost jezdit závody a říkal sem si že už mi to jde a že se daří ..jedno usednutí vedle testovacího jezdce WRC a pak uvidíš co to ještě má rezerv...

stavěli sme auto s kolegou - Kaipan 14 a 47 obje šlo do nesmyslných úprav.. 14 dostala A 1600 motor kompletní přestavbu od Albrechtmotorsport..1.4 16v fabia 129kw a 196nm... v horní výkonovém poli se dal naladit na 153kw a 206nm ale to už by nevydržel, poměr váhy výkonu slušny 176koní 7700ot ... /550kg auto docela úlet i když papírově to nevypadá ale motor který má 176koní není jako když má 176koní z fabriky jde o jeho nárůst výkonu nikoli kolika Kw dosahl... pokud by byl nalazen na 150kw tak by jel někde od 5 do 8800.. avšak pro jídu to nemělo smysl pod 3tis to cukalo kuckalo nejelo... auto mělo v přepočtu 528koní na 1650kg což je někde okolo M3 s nějákou upravou...jenže ten výkon se nedal přenést na cestu ..takže prostě není rozhodující jen motor a síla ale také to v čem je uložen..

Ten 1.8T má něco kolem 360koní na 680kg jedinou trochu výhodou je zadní náhon nevýhodou je to v čem je ten motor nasazen ..prostě jako celek to nefunguje nejde to auto moc zvládnout..
takže v podstatě je to stejně k ničemu...kolik peněz se investovalo bylo lepší koupit asi GTR....

takže si myslím, že zas lopata nejsu ...ale pravdou je že každý chlap má ego

(reakce na) Nová Honda CBR1000RR 2012

24.8.2011 v 19:24 | Nahoru | #2

marekparek píše: víš mě nic nepraskne jen mě udivuje že už víš všechno nejlíp ... ja závodil na rally , na sprintech , offroad trial(doposud) a každopádně vím že není výkon rozhodujcím faktorem pro fungování celku... proteže můžeš mít M3 a stejně nebudeš vědět co to auto umí , umí pálit gumy to je fakt to asi ví kde kdo protože naložit do 7tis jedničku n ic jinýho ani neudělá...to samé je když si někdo koupí WRX a myslí si že jezdí jako mach ...stačí ho pak posadit vedle někoho kdo opravdu to auto ovládá...já měl možnost jezdit závody a říkal sem si že už mi to jde a že se daří ..jedno usednutí vedle testovacího jezdce WRC a pak uvidíš co to ještě má rezerv...

stavěli sme auto s kolegou - Kaipan 14 a 47 obje šlo do nesmyslných úprav.. 14 dostala A 1600 motor kompletní přestavbu od Albrechtmotorsport..1.4 16v fabia 129kw a 196nm... v horní výkonovém poli se dal naladit na 153kw a 206nm ale to už by nevydržel, poměr váhy výkonu slušny 176koní 7700ot ... /550kg auto docela úlet i když papírově to nevypadá ale motor který má 176koní není jako když má 176koní z fabriky jde o jeho nárůst výkonu nikoli kolika Kw dosahl... pokud by byl nalazen na 150kw tak by jel někde od 5 do 8800.. avšak pro jídu to nemělo smysl pod 3tis to cukalo kuckalo nejelo... auto mělo v přepočtu 528koní na 1650kg což je někde okolo M3 s nějákou upravou...jenže ten výkon se nedal přenést na cestu ..takže prostě není rozhodující jen motor a síla ale také to v čem je uložen..

Ten 1.8T má něco kolem 360koní na 680kg jedinou trochu výhodou je zadní náhon nevýhodou je to v čem je ten motor nasazen ..prostě jako celek to nefunguje nejde to auto moc zvládnout..
takže v podstatě je to stejně k ničemu...kolik peněz se investovalo bylo lepší koupit asi GTR....

takže si myslím, že zas lopata nejsu ...ale pravdou je že každý chlap má ego



ale vzdyt ja s timhle co pises do pismene souhlasim

ale pokud se budeme bavit pouze o tom jak jede motor, tak plati to co sem napsal, a o tom se pred tim diskutovalo, ne?

nemuzu proste souhlasit s tim, ze ZX10R 08 (nebo 2010) proti 04 nejede, kdyz ma o 13 koni vic a je to zcela jasne znat v hornim spektru otacek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist