Ale chci si koupit něco akčnějšího. Kde nebudu jen sedět na prdeli a kynout.
Supersport - adrenalin z velkých rychlostí a náklonů, z porušování předpisů atd.. Na druhou stranu velké rychlosti = velké nebezpečí ztráty života nebo řidičáku. Silnice v okolí žádná sláva, ale člověk si může zajet vyblbnout se třeba do Brna. Kandidát asi ninja600,cbr600rr apod.
Motard - Na cesty po okolí asi ideál. Adrenalinu spousta. Kandidáti asi Suzuki 400sm,ktm lc4 apod. Mínus vidím ve výběru, buď nic moc výkon nebo šílené servisní podmínky. A oproti enduru sranda hlavně za pěkného počasí.
Enduro - Přírodu mám rád, kopců a lesů kolem spousta. Adrenalinu taky plno, fyzicky náročné(což beru jako plus). O papíry kvůli rychlosti nepřijdu. Obrovskou výhodu v enduru vidím v tom, že nejsem až tak omezený počasím. Ať je mokro/déšť nebo za chvilku tu bude i zima, jezdit se dá pořád. Jen nevím o nikom, kdo by v okolí nějaké enduro jezdil, takže jako velké mínus vidím tu samotu. Kandidáti asi jako u motardu, jen verze enduro.
Do čeho byste šli a proč (a jakou motorku)? Momentálně nejvíc uvažuju asi o tom enduru, protože než něco vyberu a pořídím bude tu podzim/zima a to na nějaké divočení po silnici moc není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do čeho jít?
edit. beru zpět ten inzerát, radši ne
Naposledy editováno 27.07.2011 23:01:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do čeho jít?
FleGmaTiKTiK píše: Janek> Mrknul jsem do bazarů a žádná sláva. Ktm 690 enduro na motoinzerci jediná, tady na m.cz možná dvě. Ale jsou celkem drahé. Chtěl bych se pichnout do 100tis. U LC4 640 je stav v bazarech taky bídný, jsou tam hlavně starší kousky kolem r. 2000.
edit. beru zpět ten inzerát, radši ne
Tak to víš, 690 je motorka, kterou sedlá docela specifický okruh zákazníků a ojetin u nás je hodně málo. 640 do 100000,- bys měl sehnat poměrně pěknou, ale teď v sezóně o dobrou motorku zavadíš spíš sporadicky. Je to hodně přebraný. Možná zkus oslovit přímo dealery KTM.
Ještě se podívej třeba na Hondu XR 650, která je postavená asi i lépe než KTM nebo na TT600R, která je ještě docela "lehká" a úplně bohatě stačí na Off vyřádění a zvládne s přehledem i silnici. Tady budeš mít možná i lepší nabídku.
To DRko 400 by taky nebylo špatný, ale objem nenahradíš i když u endur a Crossů to zas tak neplatí. Někdy míň je víc. Ono těch 50 koní a dobrý krouťák v nízkých otáčkách v terénu bohatě stačí. Naopak "překoňovanou" 690 krotit třeba ve výjezdech už chce trochu víc zkušeností. Ale zas to není psaný pravidlo a co je pro někoho moc, je pro někoho akorát.
Já jezdím KLX 650C prakticky výhradně v terénu a nemám důvod měnit . Jenže to už je tak trochu babička a péče o ni zabere trochu víc času.
Jinak souhlas s tím, co napsal Kubeja . Já na enduru (a to jsem pořád asfaltomrdal) zažil za necelý rok ježdění v terénu víc, jak za cca 15 let ježdění na silnicní motorce - a to tvrdím bez jakýchkoliv emocí. Včera jsem si dal hodinku a 1/2 u nás v lesích a ještě teď z toho mám "orgasmus" . Třeba tě to chytne a potom tě budou víc lákat lehký ostrý, enduro závody nebo ti bude vyhovovat těžký enduro (mastodont) a začneš jezdit podobný akce, jako jsou tyto. Zažiješ na nich opravdu neskutečný zážitky a někdy i víc - Mastodontmaraton , Krocan , KVJET , krásný orientační Rallye od Motoráje atd.
Enduro fakt vyzkoušej. Třeba budeš proklínat, ale třeba ne.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 16 | 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 39 | 1.10.2023 v 22:23 Firecracker |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |