bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690
23.8.2021 v 21:39
současná HQ 701 = KTM 690
Tak jsme jezdili tak trochu po albánii, v horách bylo nad 30 stupňů a když se jede nějakou dobu na jedničku, pomalu a trochu se i spojkuje a zastavuje tak teplota časem vylejzá až nad 120°C , při 122°C jsem raději zastavil a nechal vychladnout. A když se ještě víc oteplilo, asi na 36 tak to lezlo ke 120 i při pomalý jízdě na jedničku i bez spojkování.

V manuálu teda píšou že uvedená teplota 125°C je přípustná, aniž by se muselo počítat s funkčními poruchami. Takže to nemám řešit a jezdit i kolem těch 120 nebo to chce přidat druhej větrák.
Akorát nevím kam bych ho dal, páč tam není moc místa.

KTM se teda zase předvádí.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 08:14 | Nahoru | #31

ZdendaZB píše: pro změnu černá hora, sám, 20 kilo náklad na motorce+já, teplota vzduchcu cca 22 stupňů , pomalá jízda, výjezdy, ani jsem moc nespojkoval a teplota leze přes 120°C a to se mi stalo na jednom trailu 2x za hodinu, vyloženě to je výrobní vada chlazení a nejsem sám, na zahraničních fórech jsem na to našel už několik přízpěvků a na českým foru někde taky ...



Ahoj, pokud je to tak jak píšeš výše, tak mě jen napadlo, nemůže ten tvůj teploměr kecat? Teploměr neukazuje správně - jen nápad?

Teď neřeším zda soudruzi z KTM / HUSQ někde udělali chybu, ale mám KTM obludu a ani při velkým trápení jsem nedostal olej na 100°C, ale je pravda, že já na teplotu oleje moc nehledím, od jisté doby mě zajímá jen tlak v pneu.

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 11:34 | Nahoru | #32
to ktm690-hq701 se s chlazením nepovedlo, třeba tigr nešel uvařit ani ve 45 ve stínu a naloženej, na jedničku pomalu a pořád, kdežto tady je to za chvíli

teploměr fakt nekecá, protože to na zahr fórech taky tak popisujou

já taky od jisté doby jsem namontoval tlakoměr a mám ho mezi budíkama hned nahoře

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 11:59 | Nahoru | #33
Delas k tomu i dokumentaci? Mozna by stalo za to poslat to do ktm, at pristr vi jak tu motorku udelat, vzdyt podle popisu je v serii nepouzitelna pro vetsinu lidi…

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 12:10 | Nahoru | #34
ZdendaZB> OK, rozumím, byl to jen nápad.

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 12:31 | Nahoru | #35
Jo abych nebyl jen offtopic, jeste se vratim k te smesi - asi by tomu prospela bohatsi mapa. Mel jsem ted pujcene cestovni CFmoto a ta vec neskutecne topi i pri male zatezi, i pri jizde kolem 40-50kmh temer na volnobeh se to umi ohrat tak ze to pousti vetraky (ale je fakt, ze je to zase pousti uz na 97C), kdyz jsem to nasledne drzel pod krkem co to jede tak s teplotou problem nebyl. Oni to resili u novejsi verze vetsim chladicem, ale duvod proc se to deje je primarne v hodne chude mape - aby to pri klidne jizde melo malou spotrebu a hlavne emise. Moc jsem toho na novejsich motorkach s vyssim euro nenajezdil, ale tady to vylozene bije do oci.

Chapu, ze cinska motorka neni dobrej priklad, ale zrovna cfmoto jede vyvoj spolecne s KTM, design jim dela kiska stejne jako KTM … predpokladam, ze emise u 701 plni podobnym zpusobem. Takze bych to nechal u nekoho kdo umi naladit bohatsi smes pri mensim zatizeni - s tim se bude nejspis muset vyradit lambda atd…

Ta chuda smes umi s teplotou udelat fakt hodne…

Naposledy editováno 15.09.2021 12:32:12

2 reakcí na tento příspěvek Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 12:32 | Nahoru | #36
A jéje, ktm nadšenci se začínají opět ozývat. Kdepak, to je normální že se "terénní" dualsport motorka přehřívá při jízdě na jedničku do kopce. To vůbec nevadí, to není chyba, to je vlastnost. To tak bylo zamejšlený, aby se nejezdilo pomalu.
Každej inteligentní konstruktér udělá motor tak, aby se nepřehřál. Ale to po ktm nemůžeme přece chtít, je to oranžová legenda, sice proslulá nespolehlehlivostí, ale to je taky vlastnost, za kterou se musí připlatit.
A eště to budu ladit ne, aby se to nepřehřívalo, to je vyloženě na hlavu.

prostě sem chlazení dodal sám a snad bude už pokoj

Naposledy editováno 15.09.2021 12:33:32

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 12:36 | Nahoru | #37
ZdendaZB> Ty si zase za kazdou cenu musis kopnout .. najdi soucasnou motorku co to umi lepe nez ktm…

Ostre motorky tyhle problemy nemaji, 701 je homologovana motorka co musi plnit prisne limity… pokud s ni clovek chce jezdit v narocnem terenu, je na trhu mrak upravcu co ji upravi, jen uz nejspis nebude splňovat co ma…

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

15.9.2021 v 12:47 | Nahoru | #38

ZdendaZB píše: A jéje, ktm nadšenci se začínají opět ozývat. Kdepak, to je normální že se "terénní" dualsport motorka přehřívá při jízdě na jedničku do kopce. To vůbec nevadí, to není chyba, to je vlastnost. To tak bylo zamejšlený, aby se nejezdilo pomalu.
Každej inteligentní konstruktér udělá motor tak, aby se nepřehřál. Ale to po ktm nemůžeme přece chtít, je to oranžová legenda, sice proslulá nespolehlehlivostí, ale to je taky vlastnost, za kterou se musí připlatit.
A eště to budu ladit ne, aby se to nepřehřívalo, to je vyloženě na hlavu.

prostě sem chlazení dodal sám a snad bude už pokoj

volku assassin ti radí dobře a ty zase takhle akorát s mapou je dobrý udělat aspoň výfuk, rozdíl poznáš hned

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

17.9.2021 v 11:13 | Nahoru | #39
Jenže potřebuju aby byla homo a splňovala, páč musím jezdit po dálnicích a tazích. A kdyby mě takový říšský ssman zastavil, tak mě může pak rovnou na místě pověsit na strom, nebo zastřelit.
A co s vejfukem, originál je tichej a ani není tak těžkej jak kolujou pověsti.

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

17.9.2021 v 11:16 | Nahoru | #40
tak lambda muze byt atrapa, nezapojena nejaka KO... a ze je v jednotce jina mapa nebo je tam pridavna jednotka asi nikdo na dalnici zkoumat nebude. To je asi spis prasti do oci ty tvoje podivny zavazadla nebo ty neorigo svetla, nebo co to je na te masce... jasne, napises, ze to je vse homologovane, nebo naklad kterej homologovanej bejt nemusi, ale vypada to jak nalozenej osel a kdyz to nakyho policajta pobouri, neco si najde...

Naposledy editováno 17.09.2021 11:17:19

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

5.10.2021 v 21:02 | Nahoru | #41
Hlavní jsou homo světla, k nim papír že to je fakticky pravdivý, origo vejfuk co neřve a žádný ostrý hrany, ostatní není důležitý. Pak nemá důvod hledat nějaký blbosti. Na brašny se vykašle když vidí vokufrovaný autobusy s vakama a smeťákem na korbě. A na světle můžu mít co chci, když to není ostrý, nestíní to a není to nebezpečný. Moje motorka je prostě proti SS cajtům imunní. I viditelnosti blinkrů a světel splňuju, všechny vyzařovací úhly atd. atd. Takže nemám vůbec strach. Klakson má na sobě taky éčko, navíc je značkovej. Oproti tomu je touratech a wunderlich co používají manekýni o ničem

A nepleť si osla s kozlem. Pro vidláka vypadají skoro stejně, ale u osla se nemáš za co chytit, uši jsou nepoužitelný. Zato Kozel má rohy a ty dají se použít jako řidítka. Navíc na kozlovi jezdíš čirej relý dakar, na oslovi seš jak v autobuse. Sice naložíš směťák ale pak neprojedeš.

Naposledy editováno 05.10.2021 21:04:53

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 09:00 | Nahoru | #42
K tématu - Assasin to psal dobře - EURO5 fakt jede na dost chudou směs a tedy i topí a předělání celého motoru a chlazení by bylo drahé - ale už se prodává dost udělátek co s tím umí hnout - co jsme viděl tak buď přes lambdu nebo přes čidlo teploty nasávaného vzduchu - oba postupy vedou k obohacení směsi a také zlepšení fungování v nízkých otáčkách

1 reakcí na tento příspěvek Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 11:46 | Nahoru | #43
topení mi nevadí, mám vyřešeno, ale zjistili jsme, že mi motorka žere o půl litru na dálnici víc a po polňačkách klidně i o třičtvrtě litr víc než ktm z roku 2016, což je při úplně stejným provozu divný ne a možná proto to víc topí

takže kdyby někdo uměl nahrát do tý nový ecu něco inteligentního, tak to hned budu řešit a jestil katalyzátor zhoří, nebo to nebude plnit emise je mi jedno, hlavně aby tam zůstal kvůli hluku (jako tlumič), nepotřebuju uřvanej stroj
jen aby to potom normálně fungovalo

homo jsem řešil kvůli světlům a hluku tam to je vidět ihned, ale emise stejně policajti u motorek na silnici neměří, takže není důvod to řešit

vejfuk ale měnit nechci kvůli hluku, výkonu mám i tak dost takže bych si výměnou nepomohl, nejsem dakarista

sám se v programování jednotky vůbec nevyznám, takže do toho vrtat nebudu, ani nevím jak

Naposledy editováno 07.10.2021 11:51:13

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 12:44 | Nahoru | #44

ZdendaZB píše: topení mi nevadí, mám vyřešeno, ale zjistili jsme, že mi motorka žere o půl litru na dálnici víc a po polňačkách klidně i o třičtvrtě litr víc než ktm z roku 2016, což je při úplně stejným provozu divný ne a možná proto to víc topí



2016 nemá druhej vyvažovák v hlavě, ne? A na dálnici stačí mít jinak upevněnou bagáž a aerodynamika udělá svoje.

1 reakcí na tento příspěvek Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 12:49 | Nahoru | #45
vyvažovák nevím, ale řidítka teda drnčí víc jak na mý
brašny jsme měli defakto stejně velký, navíc měl nahoře smeťák - topkejs

ale ta spotřeba v terénu, kde se jezdilo fakt 1-2, stejně rychle, tam aerodynamiku nezapočítáš

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 14:49 | Nahoru | #46
ZdendaZB> Jenže tam právě úřaduje ten vyvažovák, každou akcelerací roztáčíš hmotu navíc (+jízdní styl, zápěstí, rozměr pneu, stav vzduchovýho filtru a použitej převod na řetězovce...). Jsme jednou takhle jeli na sraz do němec, stejný typy motorek a na žádný pumpě se netankovalo stejný množství i když jsme jeli spolu.

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 14:53 | Nahoru | #47
pri pomaly jizde se pohybuje v rezimu s nizkou zatezi a sice to zni divne, ale myslim si, ze ikdyz to tam jede na chudou smes, tak to i vic zere...

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 14:58 | Nahoru | #48
na spotřebu mí vliv milion věcí - jinak 2016 má ten starší motor, 701 od 2017 pak s vyvažovákem, ale zase jinak nastavenou směsí a trochu jinýma převodem (otáčkama motoru)

s kámošem co jezdím tak má 690/2009 a já 701/2018 a spotřebu mám klidně i o litr větší - jenže on má ani ne 60 kg a já 100, on tam nemá nosiče ani kapotáž atd. a pokdu se do toho zamíchají i jiné motorky tak už je to úplný chaos - a to motorky klidně i podobného výkonu a obsahu

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

7.10.2021 v 14:58 | Nahoru | #49
takže ta spotřeba navíc kvůli vyvažováku a směsi ?
takovej velkej rozdíl ?

kapotáž máme stejnou, žádnej relý čumák, brašny mám trochu větší a velký jsme zhruba stejně, teda Ó Drsný je samozřejmě o něco vyšší a těžší, ale né zas tak o moc

Naposledy editováno 07.10.2021 15:00:53

2 reakcí na tento příspěvek Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

22.9.2022 v 08:02 | Nahoru | #50
Druhý větrák má najeto přes 15 tisíc kilometrů a konečně to je tak, jak to mělo být z výroby. Za posledních 10 tkm, ani v pískách, teplota vody nepřelezla 106 stupňů. A olej nešel přes 109, takže voda všechno stíhá chladit. Oba ventilátory se spínají paralelně, každý má nyní svojí pojistku. K řj, která spíná větrák jsem paralelně přiřadil teplotní čidlo na 110° přímo na vstup do chladiče, jako pojistku, kdyby zase selhal počítač. A mám navíc kontrolku teploty vody na 110°.
Díry v plastech v horní části jsou překryty vaky na vodu a žádnou funkci nemají, jak jsme řešili dříve.

Takže vyřešeno, ověřeno.

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

16.5.2023 v 20:12 | Nahoru | #51
ZdendaZB> ahoj,vieš napisat podrobnejsie aký druhy vetrak.....
rozmýslal som zamenit druhy vetrak z LR701,ta ma vacsi prietok vzduchu o 30 percent
Diki

(reakce na) Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

16.5.2023 v 20:14 | Nahoru | #52
ZdendaZB> a trebalo by vymenit aj senzor na spustanie ventilatora,origo ma 102st.Dat tam 85st.

Max provozní T chladící kapaliny HQ701 KTM690

25.9.2023 v 20:18 | Nahoru | #53
Euro 5 co bohužel mám, tak to spouští přímo počítač, takže to nejde změnit. Ale 102 je pohodě. Díky dvoum větrákům to jde hned dolů.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 4 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB


TOPlist