Ale chci si koupit něco akčnějšího. Kde nebudu jen sedět na prdeli a kynout.
Supersport - adrenalin z velkých rychlostí a náklonů, z porušování předpisů atd.. Na druhou stranu velké rychlosti = velké nebezpečí ztráty života nebo řidičáku. Silnice v okolí žádná sláva, ale člověk si může zajet vyblbnout se třeba do Brna. Kandidát asi ninja600,cbr600rr apod.
Motard - Na cesty po okolí asi ideál. Adrenalinu spousta. Kandidáti asi Suzuki 400sm,ktm lc4 apod. Mínus vidím ve výběru, buď nic moc výkon nebo šílené servisní podmínky. A oproti enduru sranda hlavně za pěkného počasí.
Enduro - Přírodu mám rád, kopců a lesů kolem spousta. Adrenalinu taky plno, fyzicky náročné(což beru jako plus). O papíry kvůli rychlosti nepřijdu. Obrovskou výhodu v enduru vidím v tom, že nejsem až tak omezený počasím. Ať je mokro/déšť nebo za chvilku tu bude i zima, jezdit se dá pořád. Jen nevím o nikom, kdo by v okolí nějaké enduro jezdil, takže jako velké mínus vidím tu samotu. Kandidáti asi jako u motardu, jen verze enduro.
Do čeho byste šli a proč (a jakou motorku)? Momentálně nejvíc uvažuju asi o tom enduru, protože než něco vyberu a pořídím bude tu podzim/zima a to na nějaké divočení po silnici moc není.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Do čeho jít?
FleGmaTiKTiK píše: Janek> Mrknul jsem do bazarů a žádná sláva. Ktm 690 enduro na motoinzerci jediná, tady na m.cz možná dvě. Ale jsou celkem drahé. Chtěl bych se pichnout do 100tis. U LC4 640 je stav v bazarech taky bídný, jsou tam hlavně starší kousky kolem r. 2000.
edit. beru zpět ten inzerát, radši ne
Tak to víš, 690 je motorka, kterou sedlá docela specifický okruh zákazníků a ojetin u nás je hodně málo. 640 do 100000,- bys měl sehnat poměrně pěknou, ale teď v sezóně o dobrou motorku zavadíš spíš sporadicky. Je to hodně přebraný. Možná zkus oslovit přímo dealery KTM.
Ještě se podívej třeba na Hondu XR 650, která je postavená asi i lépe než KTM nebo na TT600R, která je ještě docela "lehká" a úplně bohatě stačí na Off vyřádění a zvládne s přehledem i silnici. Tady budeš mít možná i lepší nabídku.
To DRko 400 by taky nebylo špatný, ale objem nenahradíš i když u endur a Crossů to zas tak neplatí. Někdy míň je víc. Ono těch 50 koní a dobrý krouťák v nízkých otáčkách v terénu bohatě stačí. Naopak "překoňovanou" 690 krotit třeba ve výjezdech už chce trochu víc zkušeností. Ale zas to není psaný pravidlo a co je pro někoho moc, je pro někoho akorát.
Já jezdím KLX 650C prakticky výhradně v terénu a nemám důvod měnit . Jenže to už je tak trochu babička a péče o ni zabere trochu víc času.
Jinak souhlas s tím, co napsal Kubeja . Já na enduru (a to jsem pořád asfaltomrdal) zažil za necelý rok ježdění v terénu víc, jak za cca 15 let ježdění na silnicní motorce - a to tvrdím bez jakýchkoliv emocí. Včera jsem si dal hodinku a 1/2 u nás v lesích a ještě teď z toho mám "orgasmus" . Třeba tě to chytne a potom tě budou víc lákat lehký ostrý, enduro závody nebo ti bude vyhovovat těžký enduro (mastodont) a začneš jezdit podobný akce, jako jsou tyto. Zažiješ na nich opravdu neskutečný zážitky a někdy i víc - Mastodontmaraton , Krocan , KVJET , krásný orientační Rallye od Motoráje atd.
Enduro fakt vyzkoušej. Třeba budeš proklínat, ale třeba ne.
Asi to ale úplná sranda najít dobrý kus nebude... ale časem se snad něco ukáže. Kdyby měl někdo nějaký tip, sem s ním.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 16 | 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 39 | 1.10.2023 v 22:23 Firecracker |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |