globalmoto_kveten





Téma: Moje kurvadlouhá reportáž z CEC.
 
18.7.2007 v 22:39
Kdybych měl jedním slovem charakterizovat právě odjetý 6.hod. závod v Brně , bylo by to MASAKR !!
Už od prvního momentu byl závod poznamenám brutálnímy pády... ,ale k tomu se dostanem....
Jelikož se nám zdálo 6hod. na dva lidi moc , domluvil jsem kamaráda Oldu , který s náma občas jezdí na volný jízdy, kde si mimochodem vždy vedl velmi dobře a jelikož ještě nepoznal pád , zdál se mi i spolehlivý ....
Do první kvalifikace jsem vyrazil já z důvodu měkkých pneu, které jsem měl ještě obuté z posledních jízd.
Stihl jsem jet pouze 3plné kola když v poslední zatáčce před cílovkou přímo předemnou jedoucí motroka Suzuki GSXR byla po highsaidru vymrštěná do metrové výšky a salty se odebrala mimo trať, bohužel za sebou zanechala mohutnou olejovou skvrnu téměř přes celou dráhu.... jezdec snad v pohodě...
Proto jsem rovnou zajel do boxu a už nepokračoval... překvapil mě čas 2:26 který jsem stihl zajet a byl s ním spokojen....
Po odklizení se na trat vydal Riša, jel neskutečně dobře a s časem 2:21 bylo rozhodnuto kdo bude startovat, Olda si ve kvaldě zajel 2:25 čímž mě pasoval do role nejhoršího z týmu, ale naštvanej jsem nebyl , naopak , měl jsem vidinu dobrého umístnění..
Po startu byla radost ještě větší ..., Ríša to má opravdu v ruce a první tři kola jel na celkově desátém místě, v kategorii to bylo dokonce 2.místo ..
Při asi 3.průjezdu celého startovního pole se z jednoho z motocyklů téměř už od poloviny cílové rovinky vyvalil hustý dým signalizující poruchu motoru s únikem oleje ..., jezdec celou situaci ustál a prolétl rovně kačerem téměř až ke svodidlům ... z rychlosti 260km/h a se zadní pneu od oleje je to slušný výkon ...
Traťáci správně vyvěsili pruhovanou vlajku signalizující olej na trati, ovšem bohužel už pozdě se rozhodlo o použití SAFETY CARU, jen něvěřícně jsem zíral na ochcávku vyjíždějící z boxů přímo před první jezdce kteří v plné rychlosti měli co dělat, aby se jí nenastěhovali do kufru ..... celé pole jedoucí ještě dost na sobě začalo prudce brzdit , při tomhle pohledu musel každý divák očekávat blížící se těžký pád někoho z jezdců... věděl jsem to i já, říkal jsem si : pane bože na koho to padne?? oči mi postupně letěli od jednoho k druhému, zatím to všichni úspěšně ubrzdili ... pak to přišlo, černá Ducati Monster SR4 jde prudce na brzdy, od zadního i předního kola jde dým z oleje na dráze ... předek podkluzuje , zadek to tlačí dál a dostává motorku do několika salt ... z našeho pohledu zasahuje i letícího jezdce .. všechno se ztrácí v oblakách prachu, motorka ještě několikrát panna-orel ... jezdec bez hnutí, přijíždí sanitka a všichni čekají co bude, jezdec v bezvědomí.. sanita odjíždí...
Po tomhle incidentu se závod zastavuje a padlo rozhodnutí o opakování celého startu ...
Riša zase bezchybně zaujímá 10pozici, na které i po 40min. doráží do boxů na střídání , to ještě v civilu řídím já a mám obrovskou radost, těsně před vyjetím opakuji Oldovi at si hlídá max. rychlost v boxu, at nedojde k penalizaci ... nic víc mě nenapadlo... jdu si sednout k TV kde se neustále mění pořadí, 1.kolo 2:25, druhé kolo 2:26,třetí kolo 2:25 ... jsem spokojenej , Olda si vede báječně a drží druhou pozici, odcházím od TV, po chvilce přichází Dolík... Olda nejde, něco se děje... mrknu na tel. , u našeho čísla červená šipka směrem dolů znamenající pád , hnusnej pocit ... nevíme co se děje, na kamerách z trati není nic vidět, každejch pár sekund letíme prudce dolů, po dlouhých 17min. se k nám dostává transpondér z Oldové motorky, z 10.pozice padáme na 57 , snad je Olda ok , nemáme žádné zprávy, odvezla ho sanitka.
Vyrážím na trať, mám různé pocity, převládá znechucení z celého závodu s množstvím pádů ... říkám si jestli to vůbec stojí za to, snažím se jet rychle, ale nejde mi to, hlavou se mi honí moc myšlenek a k tomu to nesnesitelné horko... na trati je 55´C , motor má teplotu 100C , boty dle pocitu 200C ... každej výdech do přilby je sauna .... neskutečné ... téměř každé kolo někdo v kačeru... měřím čas kolik ještě musím být na dráze.... mám vydržet 40min.
Po mininutách.: 10min.: to bude záhul , 15min: to nemůžu vydržet..., 20min. : k.urva teprve půlka!!! , 30: asi mi HOŘÍ NOHY !!! už vím jak bylo Janu Husovi , 35min.: doprdele mávej už na mě nebo zdechnu 40: zajíždím do boxu, neslézám z motorky , rovnou zteču ... každej se ptá: tak co jak?? Nemůžu mluvit ... jestli otevřu pusu, sežehnu všechny na popel, jdu rovnou pod kohoutek se studenou vodu u dveří a pouštím proud na hlavu.... aha , tak tohle je ten orgasmus ... nádhera, držím jak samice ... posleze exuji několik litrů vody.
Tak co Olda?? Nějakej prst, rameno a noha ... no tak snad ok říkám si.
Prohlížím si jeho motorku a je plně pojízdná , první myšlenka v hubě : doprčic proč na to nesedl a nedojel??
Posléze se dozvídám o vážnosti zranění a stydím se za předtím vyřčenou větu.
Ríša exceluje ... 2:23 je jeho standart, nechápu jak to může jet, můj čas jsem odhadoval na 2:35 .. (přijemné bylo zjištění po závodě že to bylo 2.25-2:30)
Přicházím opět na řadu, vymýšlím pet flašku s pitím na záda a do huby hadičku... vyjíždím do další 40minutovky s velkým nasazením a odhodláním ... jede se fajn ... při výrazném brždějí mám sice hubu plnou tekutiny ale vše úspěšně polykám ... už vím jak je holkám když ... ale to je jinej příběh :o))
Když už je ve flašce polovina je to pohoda ... pohodově si usrkávám kolik chci a slastně pokukuji po vyprahlejch hubách kolem sebe, už se jede líp, ikdyž nohy pekelně pálí ...
Střídání je v pohodě a já opět navštěvuji můj orgastický kohoutek, funguje báječně ... to se musí nechat.
Dozvídám se o kolizi Rišu s nějakým jezdcem který mu v pádu otiskl přední pneu na boční svod u výfuku ... sice pak zajel do kačeru, ale na čase se to moc neprojevilo...
Sednu k TV a koukám jak nám to leze nahoru ... občas se seknem na nějaké pozici ale jde to ... 46 , 45, 44 do své poslední 40min. plním flašku a odcházím s pohledem na 43.místo .... tak jdem do boje ...
Celou dobu někoho předjíždím , je vidět , že hodně lidem ubívá sil .... celkem v pohodě si usrkávám ... v jedné zatáčce vidím ležet Toma z PK ready našeho kamaráda a nej. konkurenta, nejsem lhář a proto po pravdě se přiznám ,že první myšlenka byla: JO MÁME ŠANCI!!!
...až jsem se zastyděl a zatrest si kolo nesrkl z flašky .... druhé kolo tam byl zase a to už mi ho bylo líto, ikdyž stál a nic mu nebylo ...prostě to byla smůla a zrovna Tomáš té smůly měl už taky dost .... byl tam i třetí kolo a mě bylo jasné , že dneska spolu nic slavit nebudem ... vím jakej měl pocit celej jeho tým , ..... vždyt oni měli s Biťákem jistou bednu.
Poslední kola se mi jede vcelku ok , hlavně díky petce na zádech ... až mi z toho zaskočilo a několik zatáček před boxem jsem si vyprskl zevnitř na plexi :o) .. ale v pohodě , to už dojedu ....
Ríša jede už pomaleji , ale celkově furt dobře ... konečné 30místo celkově a 6.pozice v kategorii supersport překonalo mé popádové myšlenky na ocas v poli.
Tímto končím tuhle dlouhou reportáž o něčem , co asi normální člověk ani nepochopí , proč to vlastně děláme ??
.... ted v tom bylo hodně masochismu ...
Omlouvám se Tomášovi za moji první myšlenku při jeho pádu, motorku má rozbitou dost a to mě fakt mrzí .....
Děkuji Rišovi za jeho skvělé časy s osobním rekordem 2:20 a hlavně spolehlivost....
Oldovi přeji at operace dopadne dobře a zase spolu vyjedem na volný ... a taky všem co to zahodili levnou opravu a rychlé zahojení...
Vzhůru do MOSTU !!!
Dav.

1 reakcí na tento příspěvek Moje kurvadlouhá reportáž z CEC.

19.7.2007 v 10:47 | Nahoru | #1
Pěkný *yes* , jak sem říkal, máte můj obdiv :thmubup:
My střídali po 20 - 25 minutách a hlavní cíl byl přežít a dojet :shy: a zůstat kolama dólu *yes*

(reakce na) Moje kurvadlouhá reportáž z CEC.

19.7.2007 v 17:41 | Nahoru | #2
D.C.>Plejba psal, že Nikotýn jel v Dvouval racing poslední 2 hodina sám. :thmubup: No nazdar!!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist