globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update
Update,

s GS 500 jsem spokojenej jak želvička. drandím ve slotě atd. Moje CeBRo 929 bude brzy k mání a paní CBR 600 už je pryč. A v tom je ten problém. Pani chce zase jezdit semnou a chce se vydat stejnou cestou (cestování 110-120km/h, nenáročná lehká ovladatelná motorka s lowcost náklady, déšť nedéšť, cestou většinou, malinko necestou)
Přemýšlím o koupi druhého staršího GS, ale koumu co je ještě jiného podobného. o zbytku ze svaté trojky vím (CB, ER) spíš mě zaujala canyonka, KLE, XL, DR, ale už je to moc enduroidní.
K čemu se přikláníte vy? Druhé GS? bylo by na to zhruba do 30k s tím že výbavu máme.

Díky.

Ahoj,

dospěl jsem do stádia kdy nemám už moc času ani peněz na plnohodnotné využití CBR929rr a proto pujde do světa. Nechce se mi ale zkončit uplně a rád bych v domě aspoň něco na popojetí v okolí, občas i třeba 100km tam a 100zpět (bráno jako celodenní výlet). aby to bylo levné, blbuvzdorné, trvanlivé a dosaovalo to alespoň předepsaných rychlostí.

když mám čas na moto tak chčije a to se na fárošovi nedá. na těch pomalejch žebračenkách mi je to fuk. a nedej bože objet někomu barák po polňačce, to bych mu neudělal (fárošovi)

vymyslel sem si
Jáwu 350/638(9)
MZ 250
Možná nějaká ta yukárna...

prostě chtěl bych něco ve stylu scramblera (ale není nutnost)

Dík
Jaw

Naposledy editováno 15.08.2011 19:22:01
Předchozí
1 2 3
Následující

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 13:48 | Nahoru | #1
Můžu ti poradit jawici 350/634,v kombinaci s bezkontaktním zapalováním bude určitě lepší než udušená osmička a vejš.

1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 13:53 | Nahoru | #2
Mozna bych zkusil treba GS500E nebo neco tak. Ja bych pod 100kw uz jit nechtel. Ale je fakt ze faroš neni levna sranda. Benzin, pneu, desticky atd.

Naposledy editováno 06.07.2011 13:53:50

1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 13:57 | Nahoru | #3
MZ 251 etz oproti jawě to jede sedí brzdí nežere a nesere se... to byli doby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 14:01 | Nahoru | #4
SVSkritek> GS500E 1991 máme doma. drandil sem na nem párkrát teď do práce a musim řict že třinda mi byla příjemnější, tohle už je takový moc "chytrý" a silnicoidní :D

to víš že po nocích budu brečet a trhat si vlasy až farinek odjede.. budu spát ve skříni s komboškou.. ale situace to holt vyžaduje no...

a zas si říkám lepší jáwa než nic

1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 14:06 | Nahoru | #5
Šel bych do Jawy 350/640 s bezkontaktem...nebo ještě lépe do Trampa, ale za ty chtějí majitelé moc peněz (i když ve skutečnosti to takovou cenu nemá, ale nikomu to neříkejte )

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 14:09 | Nahoru | #6
2stroke> to by byl uplně téměř ideální stroj. taky nechápu za co si tam tolik řikají.

obávám se že 2T se mi nevyhne , ptž 4t 125, 250 budou mimo cenu kterou do toho budu ochotnej dát. i když přiznávám že by to bylo příjemnější už jen kvuli nemíchání benolu a brždění motorem z kopca. ale zas když se po*ere jáwa tak stačí metr drátu a kladivo... (s nadsázkou) a díly jsou na to za pár šupů.

s MZ už je to horší, u nás už se na to těžko něco sežene.

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 14:18 | Nahoru | #7
jawa

doporučuju 639.
má 632 žere 4-4,5 litru, kamošova devítka co lítala po rovině 140 brala 3,5-4.
protože mám kladivka tak předstih pochopitelně občas sešteluju ale před týdnem jsem měl přesně po roce první opravu- uvolněná matka
a aji s klasickéma mitaskama který jsou tvrdý jak sviňa se dá naklopit na stupačku ať jedeš 60 nebo 120 a klidně ještě dál pokud nesedíš jak pantáta
třipade je pohodový brumlání neskutečně příjemná mašina a pokud člověk ví jak na ni tak se všichni diví jak se s ní dá tak sportovat
jinak je neskutečně pohodlná- křeslo místo sedla, vzpřímenej posaz, natažený ruce.
provozní náklady minimální.... spotřeba skoro jak 4t dváca, litr 2t oleju za 80 kč, je vděčná strašně takže pokud se k ní člověk nechová prasácky tak je naprosto spolehlivá a když už tak jsou to korunový položky.

a ze všech třipade bych bral nejradši devítku. vypadá nejlíp, je nejpohodlnější, nejvýkonější a má kotouč. ne že by buben nestačil ale....

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 14:21 | Nahoru | #8
634 nebo ta 639 se 634kovou spojkou

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 14:25 | Nahoru | #9
když už teda jawu ( za mě nikdy v životě) tak 640 ta už vypadá, že je to motorka...

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 14:54 | Nahoru | #10
hele to jdi spíš do nějakýho Japonce tydle starý paštiky ( ) to je samej problém to vidím u kámošu co něco takovýho sedlaj, co třeba nějaký to CB 500, GS 500, ER 5, nebo třebas nějakou dvácu, můžu doporučit Yamahu YBR 125 je to nezničitelný jezdí to za 2,5l a na takovýhle přesuny to je dobrý

Naposledy editováno 06.07.2011 14:58:01

1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 15:21 | Nahoru | #11
Ač nerad, tak musím konstatovat, že jawa a blbuvzdornost nejde moc dohromady. Ale jestli už si někdy nějakou jawu měl a máš zkušenosti s údržbou a drobnýma opravama, který jsou občas potřeba, tak proč ne. 350 (639 nebo 640) s bezkontaktním zapalováním a oilmasterem by asi byla ideální

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 16:03 | Nahoru | #12
_Hans_> jj měl sem 639 a přišlo mi že na tom mám hrozně malý péro :D tak sem šel do FJ 1200, pak thunderace, teď mám třetím rokem fároše a je to lebedička. leč máme na starosti celej statek a to stojí hodně času a peněz, takže už to nestíhám a neufinancuju. druhá věc je stav našich silnic a taky to že péro už mi dorostlo před dvěma lety a nepotřebuju už trhat rychlostní a náklonový rekordy. bouračku už sem měl taky a vyvázl sem díky bohu jen s poškrábanou kombou a ulomenou řadičkou a blinkrem. kousek od St. Tropez. takže teď mám v plánu hodně ušetřit a hodně zpomalit. chopper mě neláká to je takový nijaký pro mě.

tu třindu sem tehdá koupil po pětileté odstávce, takže jsem na tom z gruntu udělal dost věcí (náplně motor, brzdovka, vidle, desky, veškerý promazání a seřízení, elektronickej přerušovaš ato) za pár šupů a asi dva dny bylo hotovo a od té doby sloužila bez jediné závady. ale jak řikám v té době jsem měl nabobtnalý zápěstí a kámoš měl japonca takže se mi špatně spalo. Dneska už je spousta těch japonéristů mrtvejch... já jen tak tak ne. Moje pani taky prodala CeBRo , takže jen na tu strkačku bude jáwa stačit. pro jednoho samozřejmě. Až se střelí farik tak za utržený peníz zamáznu zbytek úvěru, za zbytek pořídím nějakou tu džavici a mám čistej štít. Nějaká tak námaha nebo jiná japonérie v malorážce by byla příjemná , ale na to nezbude.
moc by se mi líbilo třeba toto ale sehnat to v kloudným stavi s papierama... to už je skoro nesmysl. navíc díly atd... tápu tápu...

doufám že nakonec neskončím u visty 250 nebo podobný žebračenky :D

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 16:20 | Nahoru | #13
ber jawu

1 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 18:45 | Nahoru | #14

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 19:54 | Nahoru | #15
Pokud se v tom chceš hrabat, jdi do něčeho staršího (třeba 634). Pokud chceš jezdit, jdi do Jawy 350/640. Je to pohodová motorka s minimální údržbou (s VAPE už tuplem) Tramp by byl hezkej, ale vzhledem k tomu, že je zbytečně drahej (je to vlastně jen zvedlá 640), bych do něj nešel. Jestli jsi nějakým způsobem zručnej, časem si to na trampa můžeš přestavět.

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 20:31 | Nahoru | #16
Já se přisírnu. Doporučuju třindu, třeba tuhle co prodávám Mám ji teď jako druhou motku k VFR. Kdybych nespravoval barák, tak bych si ji nechal, protože na pojížďky je to naprosto dostačující. Náklady jsou oproti novější rejži úplně někde jinde ať už provoz nebo případný opravy, ale zase to svezení je o něčen jiným.

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 20:52 | Nahoru | #17
Být tebou nechám si fároše.. nebo si to můžem vyměnit.., mě to žere 3litry najet za den 400km není problém, akorát je to takoví menší no . Jinak asi mz250 a nebo vyměním za fároše cbr . A to se vyplatí!

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 21:47 | Nahoru | #18
cece a co treba neco jako Suzuki DR350?? 100km tam a zpet na tom na silnici dojedes, v desti se na tom da taky, da se s tim i po polnich a lesnich cestach, na ceske rozmlacene silnice idealni... a navic je to snad nesmrtelny traktor a jako bonus to poridis za par korun

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 21:54 | Nahoru | #19
já byl před lety ve stejný situaci. taky jsem musel dát pryč DR 650 a koupil Jawu 639.
kupodivu jsem byl spokojenej a nijak jsem netrpěl. asi to bylo dost tím, že jsem neměl přehnaný očekávání... ale náhodou jsem s ní zažil spoustu dobrýho i dost legrace a jízdních zážitků.
byl to takovej návrat ke kořenům motocyklení
no a pak jsem šel do Kentoyi Trigger 200, bo jsem chtěl něco lehkýho na blbnutí v terénu. a tam mě celkem dostal fun factor toho malýho číňocha. není to silný, ale PROSTĚ SE NA TOM DOBŘE JEZDÍ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 22:29 | Nahoru | #20

Tom3k píše: Jawa 350 Tramp ?



To je přesně to, co jsem zmiňoval - stačí koupit Jawu 350/640, dokoupit pár dílů - kyvku, přední ráfek (tedy nechat přeplést přední kolo), pár plastů a máš Trampa jedna báseň - s tím rozdílem - že za tu třindu dáš tak 10 000 a za díly taky max. do 10 000 - tedy max. 20 000 dohromady. Prostě 40 000 za tohle může dát jenom blázen, za tolik peněz se kupují stroje na trochu jiné úrovni...

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

6.7.2011 v 23:25 | Nahoru | #21
A co třeba nějaký ten universál v podobě DR,XT atd...co jsem kdysi koupil tak třeba TT600E.Polňačka bez problémů a po silnici to těch 130-140jelo taky bez problémů.Nenáročný motor a pneu seženeš třeba Mitas a to za pár kaček.Já bych už byl línej míchat olej a benzín.A tyhle endurka jsou pořád dobrý přibližovadla.Kolega v práci má staré DR500(rok 88)a v poho semnou držel tempo.Pěkně pohodá jízda...110km/h

(reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 00:01 | Nahoru | #22
2stroke> noooooooooo, když se začnete pohybovat od 20 do 30 tisic tak sou za ty prachy luxusni xt 600 rv kolem 1995. které bez investic přežijou vaše děti, oproti jafje kerou přežije jepice ne jen že blazen za jakoukoli jafku da 40 ale ten kdo to za blbejch deset chce prodat patří do cvokhauzu

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 08:49 | Nahoru | #23
jj, starý endura jsou fajn. ale jenom do tý doby, než tam něco podstatnýho křupne. to pak stojí poněkud víc, než na Jawku.

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

Skvělá odpověď, děkuji! 7.7.2011 v 13:00 | Nahoru | #24
To chce starou japonskou pastiku, ale v peknym stavu, z Nemecka se sezene za pul darma a proti nasemu Tuzemaku a vychodonemeckym pumpam na mocuvku je to ve svezeni uplne jinde a klidne to muze bejt i 30let stara motorka jako moje XJ ...funguje to jak by melo, ma to nejakej vykon, brzdi to a o pohodli nemluve. 634ku mam v garazi, zrovna ve spatnym stavu ji zase nemam, jel jsem na ni naposledy v pondeli, ale predstavit si, ze bych si na tvojem miste koupil po 929 634-640ku misto neceho jako je XJ, CB/CBX, GS apod. ve me budi rozpaky, zvlast kdyz ceny jsou uz proklate nizko a za svoji 634 bych dostal to samy co za XJ. Takze v cem by byl ten benefit netusim, jawa je pri dnesnich cenach zapadnich motorek uz jen pro lidi co ji z jakyhokoli duvodu proste chteji mit a nehledi na zbytek, ale ze by to byl nejlepsi pomer cena/uzitna hodnota, to uz opravdu neplati.

Naposledy editováno 07.07.2011 13:10:02

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 14:48 | Nahoru | #25
Když jsi jawku měl a sloužila Ti dobře, tak víš i jaký svezení na ní můžeš čekat. A taky už víš co zlobívá, co odchází a co na ni kolik stojí. Já su ovlivněnej tím, že na třindě jezdím, to nezapřu, ale nic jinýho prostě nechci, protože se mi na ní jezdí do práce/z práce a po okolí dobře. Mám sice ještě kladívka, ale od posledního štelování v lednu najetý zhruba 3000 a furt dobrý. Občas kouknout na konektory u usměrňovače a regulátoru dobíjení, a pohoda. Za mě, ber jawku a kvůli svícení a výkonu elektriky raději s Vape.

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 17:36 | Nahoru | #26
Jestli seš zvyklej na hondu, budeš s jawou jak bez ruky. Nejede to, nebrzdí to ale...... když jí miluješ - není co řešit

- jawek jsem si užil od 17 let až dost a nikdy bych se k nim už nevrátil, ani ve snu si to už neumím představit......(vyjma péráka a 500 OHC - to je jiná)

2 reakcí na tento příspěvek Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 20:34 | Nahoru | #27
tak právě teď sem ze sebe sundal hadry po dvouhodinovým šmrdlání na přítelčiným GS 500...

měl sem růžový brejle.. měli jste pravdu. po 929 jáwa asi fakt nepřipadá v úvahu a nechám ji v klidu odpočívat v dobrých vzpomínkách svých začátků...

těch 33kW GeSa je prostě tak akorát. na prvních křižovatkách mě zaskočily velmi vlažné brzdy ale pak už jsem si zvykl a u tohodle stroje je to v podstatě dostačující. na devítce bych šel asi domu pěšky s řiditkama omotanejma kolem krku. výkon mě udělal trošku čáru přes rozpočet při jednom předjíždění asi ve 110km/h kdy sem za to zatáhl, nemaje na paměti že musím o dost podkopat, ale nakonec v poho. pohodlí akorátní, ovladatelnost dostačující.

jinak jsem se dnes pohyboval po hlavním tahu HK - Vysoké Mýto, pak po okreskách i po rozbitých silničkách posledního řádu a po třech letech se mi stalo že na sobě po dvou hodinách jízdy nepozoruju žádný známky únavy. a to sem letos nenajel ještě vubec nic , když nepočítám malou komínovku na fárošovi.

textil, pohoda, větrá ,netlačí. motka jede, nečoudí, dělá co chci, nekroutí se, když chci tak zabere, když chci brzdí. doma sem otevřel nádrž.. a zustal sem s hubou dokořán.. je tam skoro všechno co tam bylo. upozorňuju však že moje jízda byla lowest speed 60 (silničky) top speed +/- 150 (dlouhý rovný hlavní tah) jinak sem jezdil tak 80-110.

takže milá Jawo... omlouvám se Ti, ale odpočívej v pokoji.

naopak, milé GS 500E též se ti omlouvám, ale že jsem se ti vysmíval a pochyboval o tobě. Jsi prostě stroj přesně pro mě i když jsem tebou kvuli velkým kubatůram a mnohoválcům opovrhoval, už o tobě nikdy neřeknu že jsi pul motorka s pulmotorem a pulbrzdou.

díky všem co přispěli do diskuze.

jedno GeSo doma zatím stačí, časem asi pořídím druhý. ještě podotázečka, daj se na to sehnat nějaký "hrubší" gumky? nemyslim drapáky, ale prostě něco na polňačku.

ještě jednou dík

-Jaw-

Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 21:02 | Nahoru | #28
GSo je fajnovej stroj..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 21:39 | Nahoru | #29
Jawasaki> je to tak Koupit jawku, byl bys jeste daleko vice rozcarovanej, protoze v tech 110kmh bys uz rozhodne nezrychlil(v rozumne dobe a at si kdo chce co chce rika, v realite ty jawky vic jak 120 proste nejedou), v dnesnim provozu to znamena bud jizdu s proudem a to tempem podobnym dojizdeni do prace, nebo solidni miru riskovani, kdy kazdy predjizdeni je sazka do loterie - stihnu/nestihnu, pak ti nejakej plechovkar trochu prida a je konec. Na GS, ktery ma uzky gumy rozhodne terennejsi gumy sehnat jdou, ale je otazkou k cemu je uzijes, pokud nechces 50% stravit mimo silnici a na to by byla lepsi jina motorka ...a na obcasny vylet mimo silnici neni potreba jina nez hladka silnicni guma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sešup ze sporta do luhů lowcost strojů - update

7.7.2011 v 21:50 | Nahoru | #30
Jindra650> s tou gumou máš pravdu náčelníku. já jen že jednou za čas chci jet přes velkou louku na chatu a když jsem měl ještě FJ1200 tak sem tam sebou na mokrý trávě liščil jen sem se křivě podival na řiditka :D ale kvuli tomu asi fakt nemá cenu kupovat hrubší vzorek. a tyhle klasiky co tam sou asi nějakej ten prach a polňačku snesou. ještě koukám po starejch 4t durkách ale to je o strach v mé cenové kategorii.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 31 Dnes v 09:53 PlusOne
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 20 Včera v 19:36 Dejwidos
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist