globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: víc a víc závaží na ráfku
zdravím, čím to, že s každou výměnouu zadní pneu mi pořád narůstá závaží? ráfek se nijak viditelně nedeformuje, začínal jsem na nějakých 30g a teď mi tam nalepili skoro 100g. a když si za gram naúčtují cca 2kč, tak se to i docela prodraží. závaží je na faktuře suveréně největší položka. kolik se tak běžně za gram účtuje? btw, obouvám roadsmartky

a ještě se mi zdá, že jsou závaží dost "nepochopitelně" nalepené - když dám kolo do motorky, tak cca půlka na levé straně ráfku dole a druhá půlka na pravé straně nahoře, takže se mi zdá, že se navzájem dost eliminuje jejich vliv (ale nejse expert na dynamiku, takže jen tak hádám...)

Naposledy editováno 01.07.2011 15:35:57

3 reakcí na tento příspěvek víc a víc závaží na ráfku

1.7.2011 v 17:04 | Nahoru | #1
Sice to není přesně k tématu, ale zkuste jezdit bez vyvažování. Já takhle jezdím už druhou sadu gum a nemám jedinej problém. Servisák co mi gumy měnil to prej nikdy nikomu nevyvažoval, a nikdo se mu nestěžoval.

Vysvětloval to nějak takhle (jestli se dobře pamatuju). Na autě není kolo uchycený v těžišti, je to daný hloubkou ráfku v axiálním směru. Proto nevyvážený kolo jakoby šmajdá, kdežto na motorce je v těžišti, a tak se kolo nemůže mrmlat. Mě to příjde logický a musím říct, že i potvrzený praxí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) víc a víc závaží na ráfku

1.7.2011 v 17:48 | Nahoru | #2
Harry_RnK> věř mi že nevyvážené přední kolo není nic moc příjemnýho, pak se tu zavádějí témata "proč se mi rozkmitají řidítka když je pustím"

vyvažuju předek i zadek na klasický "ložiskový" vyvažovačce, stejnou jako servisák má i kámoš co připravuje motky na okruh a podle něj je lepší než stroj...netuším

Naposledy editováno 01.07.2011 17:48:42

(reakce na) víc a víc závaží na ráfku

1.7.2011 v 20:08 | Nahoru | #3

Harry_RnK píše: Sice to není přesně k tématu, ale zkuste jezdit bez vyvažování. Já takhle jezdím už druhou sadu gum a nemám jedinej problém. Servisák co mi gumy měnil to prej nikdy nikomu nevyvažoval, a nikdo se mu nestěžoval.

Vysvětloval to nějak takhle (jestli se dobře pamatuju). Na autě není kolo uchycený v těžišti, je to daný hloubkou ráfku v axiálním směru. Proto nevyvážený kolo jakoby šmajdá, kdežto na motorce je v těžišti, a tak se kolo nemůže mrmlat. Mě to příjde logický a musím říct, že i potvrzený praxí.



Jenze to nevyvazeny kolo ti pak pri vysokych rychlostech hodne namaha loziska. Jinak jak uz bylo psano vyse, na motorku staci staticky vyvazeni a davat zavazi po obvodu proti sobe je blbost

(reakce na) víc a víc závaží na ráfku

1.7.2011 v 22:39 | Nahoru | #4

Harry_RnK píše: Na autě není kolo uchycený v těžišti, je to daný hloubkou ráfku v axiálním směru. Proto nevyvážený kolo jakoby šmajdá, kdežto na motorce je v těžišti, a tak se kolo nemůže mrmlat. Mě to příjde logický a musím říct, že i potvrzený praxí.



Blbost. Jistě, že na mašině jsou jiné rozměry, páka a tím i síly, které na kolo působí, nevývažek se bude projevovat v jiné míře než autě... ale furt tam bude! Při určitých rychlostech se budeš divit co tam háže a vibruje. O namáhání tady též byla řeč, brzdit takovou svým životem si žijící svini je též na pyču, a na dlouhé jízdy také žádný komfort... A to se sakra vyplatí, takovéto sociální výhody Fakt nechápu ty nesmysly "šetřit" za každou cenu v době, kdy nabízí statické i dynamické vyvážení kde kdo

Naposledy editováno 01.07.2011 22:39:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or Ina32 7 16.5.2024 v 21:24 Ina32
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V
Označení Pneumatik Honda CB 750 rg250 5 2.2.2024 v 20:06 ja1
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 jirisis 2 6.1.2024 v 20:33 jirisis
kempy na Slovensku Honda CB 750 rg250 16 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan


TOPlist