a ještě se mi zdá, že jsou závaží dost "nepochopitelně" nalepené - když dám kolo do motorky, tak cca půlka na levé straně ráfku dole a druhá půlka na pravé straně nahoře, takže se mi zdá, že se navzájem dost eliminuje jejich vliv (ale nejse expert na dynamiku, takže jen tak hádám...)
Naposledy editováno 01.07.2011 15:35:57
3 reakcí na tento příspěvek víc a víc závaží na ráfku
Vysvětloval to nějak takhle (jestli se dobře pamatuju). Na autě není kolo uchycený v těžišti, je to daný hloubkou ráfku v axiálním směru. Proto nevyvážený kolo jakoby šmajdá, kdežto na motorce je v těžišti, a tak se kolo nemůže mrmlat. Mě to příjde logický a musím říct, že i potvrzený praxí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) víc a víc závaží na ráfku
vyvažuju předek i zadek na klasický "ložiskový" vyvažovačce, stejnou jako servisák má i kámoš co připravuje motky na okruh a podle něj je lepší než stroj...netuším
Naposledy editováno 01.07.2011 17:48:42
Harry_RnK píše: Sice to není přesně k tématu, ale zkuste jezdit bez vyvažování. Já takhle jezdím už druhou sadu gum a nemám jedinej problém. Servisák co mi gumy měnil to prej nikdy nikomu nevyvažoval, a nikdo se mu nestěžoval.
Vysvětloval to nějak takhle (jestli se dobře pamatuju). Na autě není kolo uchycený v těžišti, je to daný hloubkou ráfku v axiálním směru. Proto nevyvážený kolo jakoby šmajdá, kdežto na motorce je v těžišti, a tak se kolo nemůže mrmlat. Mě to příjde logický a musím říct, že i potvrzený praxí.
Jenze to nevyvazeny kolo ti pak pri vysokych rychlostech hodne namaha loziska. Jinak jak uz bylo psano vyse, na motorku staci staticky vyvazeni a davat zavazi po obvodu proti sobe je blbost
Harry_RnK píše: Na autě není kolo uchycený v těžišti, je to daný hloubkou ráfku v axiálním směru. Proto nevyvážený kolo jakoby šmajdá, kdežto na motorce je v těžišti, a tak se kolo nemůže mrmlat. Mě to příjde logický a musím říct, že i potvrzený praxí.
Blbost. Jistě, že na mašině jsou jiné rozměry, páka a tím i síly, které na kolo působí, nevývažek se bude projevovat v jiné míře než autě... ale furt tam bude! Při určitých rychlostech se budeš divit co tam háže a vibruje. O namáhání tady též byla řeč, brzdit takovou svým životem si žijící svini je též na pyču, a na dlouhé jízdy také žádný komfort... A to se sakra vyplatí, takovéto sociální výhody Fakt nechápu ty nesmysly "šetřit" za každou cenu v době, kdy nabízí statické i dynamické vyvážení kde kdo
Naposledy editováno 01.07.2011 22:39:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto výlet po ČR Honda CB 750, Honda CB 750 F2 Bol d´ Or | Ina32 | 7 | 16.5.2024 v 21:24 Ina32 |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |
Označení Pneumatik Honda CB 750 | rg250 | 5 | 2.2.2024 v 20:06 ja1 |
Zapojení startovacího solenoidu Honda CB 750 | jirisis | 2 | 6.1.2024 v 20:33 jirisis |
kempy na Slovensku Honda CB 750 | rg250 | 16 | 1.1.2024 v 12:12 PaloBachan |