globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR-Z velkej pruser s motorem?
18.6.2011 v 17:17
Stala se mi na DR-Z nejspise dost zavazna vec - kratce po nastartovani nejspise chvili divne rachtalo v motoru (motor je sam o sobe silene hlucnej takze se to tezko rozeznavalo od standartu), pote po chcipnuti znovu v pohode naskocil a bezel normalne, po ujeti prvnich dvou metru ale chcipl a uz nesel natocit a to tak ze po chvilce uplne prestal starter tocit motorem, toci se samotny starter (baterka ok, svicka haze jiskru), pomoci zadniho kola se da pistem pohnout jen extremne ztezka na vysoky prevod. Takze me napada bud pridreni ve valci a nasledne s tim nemohl starter pohnout a nekde se olamaly zuby nebo naopak ze se nerozpojil po nastartovani starter od motoru a ten s nim tocil a olamal zuby a ted je to tam skripnute? V obou pripadech je to predpokladam na puleni motoru kvuli tomu prevodu od starteru + v prvnim pripade jeste nova pistni sada a vybrus takze pomalu vyhodnejsi to prodat na dily?
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

19.6.2011 v 17:18 | Nahoru | #61

WHTRDR píše: ty sluchaj ty ani nevis co s tim je a uz bys to rozprodaval na dily.



Tak to pridreni uz je prakticky jasny jestli motorem ma jit otacet zlehka... A to samotny je oprava skoro za 15 tisic...

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

19.6.2011 v 19:45 | Nahoru | #62

SirIndy píše: Ale vysvetli ta volnobezka tu tuhost motoru? To bude stejne pridreny - a jestli je to diky tem pilinam tak budou v celem motoru a hned bych zadrel znova? Takze celej motor rozpulit a vycistit? To uz se fakt tak nascitava ze nejspis pujde na ty dily


Nevysvětlí, ale třeba to přidřený mění, nech to někoho skouknout..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

20.6.2011 v 18:10 | Nahoru | #63

dva_hrnce píše: SirIndy> osobně si myslím, že by s tím mělo jít bez svíčky otočit i přes jedničku jednou rukou.
Úplně snadno to nepůjde, ale nějak extra ztuha by to asi taky být nemělo.
To fakt nemáš v okolí nikoho kdo měl třeba Sháde 120 a občas se v tom vrtal? Nevím jestli by šel třeba z motoru usazeném v moto sundat válec, ale i to samotné vyndání motoru bys ho případně někam odvezl nemůže být tak těžké..
Ale začal bych s někým zručným přímo u moto, bys ho nakonec nevyndaval jen kvůli té volnobežce.



A co odpor ventilových pružin? měl jsem husaberga 650 (byla to sice jednovačka) ale bez svíčky to šlo protočit hoooodně ztuha

kdyby to bylo chyceny tak by to chytlo. Shoď víko a mrkni na volnoběžku. A jestli to chceš střelit na díly tak se ozvi :)

Naposledy editováno 20.06.2011 18:12:47

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z velkej pruser s motorem?

20.6.2011 v 18:53 | Nahoru | #64
...Ty máš pech ,nejdřív huska teď drz...

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

20.6.2011 v 19:26 | Nahoru | #65

Android.wr píše: ...Ty máš pech ,nejdřív huska teď drz...



Ja nikdy zadnou Husku nemel, nechtel jsem aby me postihl presne takovyhle problem tak jsem Husky, Husabergy, KTM a podobne vyradil, koupil osvedcene spolehlive DR-Z - a takhle dopadl Ten minulej problem byl taky s touhle derzetou, ta tekouci spojka.

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

20.6.2011 v 19:32 | Nahoru | #66

fe650 píše: A co odpor ventilových pružin? měl jsem husaberga 650 (byla to sice jednovačka) ale bez svíčky to šlo protočit hoooodně ztuha

kdyby to bylo chyceny tak by to chytlo. Shoď víko a mrkni na volnoběžku. A jestli to chceš střelit na díly tak se ozvi :)



No ma to upravama zvedlej objem na 462ccm a zaroven i vetsi kompresi, takze by to melo jit ztuha, ale tak jak to je se mi zda az moc. Ono se nestava ze se to chytne jen trosku a pak to tam jenom dre? Nebo neco s pistnima krouzkama? I kdyz bych sundal viko tak ja stejne hovno poznam Ted musim udelat posledni zkousku a pak se zkusim vecpat do servisu na sundani toho vika a hlavy - pozna se po sundani hlavy jestli je to pridreny nebo se musi sundat i valec?

Naposledy editováno 20.06.2011 19:32:41

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z velkej pruser s motorem?

21.6.2011 v 08:33 | Nahoru | #67
Když se sundá hlava, tak je vidět i válec a hned je jasno..

K tomu kompresu - když na XR vytáhnu svíčku a motor tedy nemá kompres, a chci se zařazenou rychlostí točením kola pohnout motorem, tak ani náhodou.. Musím zařadit trojku, abych protočil (pomocí kola) motor.. (což dělám rukou při seřízování ventilů..)

Takže to zadření není nutné, u 4T je celkem malá pravděpodobnost zadření.. Nevíš jestli u toho tvého BiG Bore kitu je ocelová vložka nebo nikasil?

Slabostí prvních DR-Z byl napínák rozvoďáku, který prostě povolil a uvolnil se rozvoďák, což mlátí jak kráva, kov na kov. Prvně bych zkouknul rozvoďák a časování ventilů, jestli nepřeskočil (což by neměl ani volný..) na to stačí sundat ventilové víko.

Pokud se motor přidíral, tak v oleji by jsi měl určitě kovové šupiny, takže vypusť olej a podívej se..

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

21.6.2011 v 11:03 | Nahoru | #68
c.j.> Jo ja sem si rikal ze ten jednovalec s obri kompresi by nemusel jit protacet - to vsichni ostatni do me furt huceli pridreno az jsem tomu podlehl. Mel by tam bejt nikasil. Rozvodak a napinak by tam mel bejt novej, pri koupi bylo videt ze to mel puvodni majitel rozdelany, takze tohle je snad pravda. Olej teda vypustim, stejne to bude potreba na to dostat se k te volnobezce?

DR-Z velkej pruser s motorem?

21.6.2011 v 11:06 | Nahoru | #69
Jak se dostat k volnoběžce u DR-Z netuším.. Ale jestli si správně vybavuju motor DR, tak startér ja nahoře bloku, takže tam by už olej být neměl.. Nemáš servisní manuál?

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z velkej pruser s motorem?

21.6.2011 v 11:35 | Nahoru | #70
Teď se dívám do servisního manuálu ale moc chytrý z toho nejsem.. Jestl it ochápu správně, tak k volnoběžce startéru se dostaneš jednoduše sundáním kulatého víčka na tři křížové šrouby, strana 3-14, o rozebrání volnoběžky startér use píše na 3-36.

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

21.6.2011 v 11:52 | Nahoru | #71

c.j. píše: Teď se dívám do servisního manuálu ale moc chytrý z toho nejsem.. Jestl it ochápu správně, tak k volnoběžce startéru se dostaneš jednoduše sundáním kulatého víčka na tři křížové šrouby, strana 3-14, o rozebrání volnoběžky startér use píše na 3-36.



Coze, to je jako ta volnobezka, to mezi starterem a motorem? V tom pripade ta je v poradku, to sem mel sundany, az to dalsi ozubene kolo navazujici na ni vypada ze je nejake vydrene... Ale to uz je v motoru, tam sem se nedostal.

DR-Z velkej pruser s motorem?

23.6.2011 v 11:13 | Nahoru | #72
Motor z DRZtka vyndáš, i když si nikdy nic podobného nedělal :). Já to dělal prvně podle servisního manuálu a v pohodě.

Případně hlavu sundáš i s motorem v moto.

Přeji hodně štěstí, já nakonec sháněl na DRZ nový motor. Ale měl jsem toho trochu víc
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E Sláveček1 12 8.11.2020 v 23:05 karavanista
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E tempest 8 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe


TOPlist