1 reakcí na tento příspěvek DR-Z velkej pruser s motorem?
K tomu kompresu - když na XR vytáhnu svíčku a motor tedy nemá kompres, a chci se zařazenou rychlostí točením kola pohnout motorem, tak ani náhodou.. Musím zařadit trojku, abych protočil (pomocí kola) motor.. (což dělám rukou při seřízování ventilů..)
Takže to zadření není nutné, u 4T je celkem malá pravděpodobnost zadření.. Nevíš jestli u toho tvého BiG Bore kitu je ocelová vložka nebo nikasil?
Slabostí prvních DR-Z byl napínák rozvoďáku, který prostě povolil a uvolnil se rozvoďák, což mlátí jak kráva, kov na kov. Prvně bych zkouknul rozvoďák a časování ventilů, jestli nepřeskočil (což by neměl ani volný..) na to stačí sundat ventilové víko.
Pokud se motor přidíral, tak v oleji by jsi měl určitě kovové šupiny, takže vypusť olej a podívej se..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |