paolo_novy Přidat reklamu

Téma: DR-Z velkej pruser s motorem?
18.6.2011 v 17:17
Stala se mi na DR-Z nejspise dost zavazna vec - kratce po nastartovani nejspise chvili divne rachtalo v motoru (motor je sam o sobe silene hlucnej takze se to tezko rozeznavalo od standartu), pote po chcipnuti znovu v pohode naskocil a bezel normalne, po ujeti prvnich dvou metru ale chcipl a uz nesel natocit a to tak ze po chvilce uplne prestal starter tocit motorem, toci se samotny starter (baterka ok, svicka haze jiskru), pomoci zadniho kola se da pistem pohnout jen extremne ztezka na vysoky prevod. Takze me napada bud pridreni ve valci a nasledne s tim nemohl starter pohnout a nekde se olamaly zuby nebo naopak ze se nerozpojil po nastartovani starter od motoru a ten s nim tocil a olamal zuby a ted je to tam skripnute? V obou pripadech je to predpokladam na puleni motoru kvuli tomu prevodu od starteru + v prvnim pripade jeste nova pistni sada a vybrus takze pomalu vyhodnejsi to prodat na dily?

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z velkej pruser s motorem?

21.6.2011 v 08:33 | Nahoru | #1
Když se sundá hlava, tak je vidět i válec a hned je jasno..

K tomu kompresu - když na XR vytáhnu svíčku a motor tedy nemá kompres, a chci se zařazenou rychlostí točením kola pohnout motorem, tak ani náhodou.. Musím zařadit trojku, abych protočil (pomocí kola) motor.. (což dělám rukou při seřízování ventilů..)

Takže to zadření není nutné, u 4T je celkem malá pravděpodobnost zadření.. Nevíš jestli u toho tvého BiG Bore kitu je ocelová vložka nebo nikasil?

Slabostí prvních DR-Z byl napínák rozvoďáku, který prostě povolil a uvolnil se rozvoďák, což mlátí jak kráva, kov na kov. Prvně bych zkouknul rozvoďák a časování ventilů, jestli nepřeskočil (což by neměl ani volný..) na to stačí sundat ventilové víko.

Pokud se motor přidíral, tak v oleji by jsi měl určitě kovové šupiny, takže vypusť olej a podívej se..

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

21.6.2011 v 11:03 | Nahoru | #2
c.j.> Jo ja sem si rikal ze ten jednovalec s obri kompresi by nemusel jit protacet - to vsichni ostatni do me furt huceli pridreno az jsem tomu podlehl. Mel by tam bejt nikasil. Rozvodak a napinak by tam mel bejt novej, pri koupi bylo videt ze to mel puvodni majitel rozdelany, takze tohle je snad pravda. Olej teda vypustim, stejne to bude potreba na to dostat se k te volnobezce?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E Sláveček1 12 8.11.2020 v 23:05 karavanista
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E tempest 8 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe


TOPlist