paolo_novy Přidat reklamu

Téma: DR-Z velkej pruser s motorem?
18.6.2011 v 17:17
Stala se mi na DR-Z nejspise dost zavazna vec - kratce po nastartovani nejspise chvili divne rachtalo v motoru (motor je sam o sobe silene hlucnej takze se to tezko rozeznavalo od standartu), pote po chcipnuti znovu v pohode naskocil a bezel normalne, po ujeti prvnich dvou metru ale chcipl a uz nesel natocit a to tak ze po chvilce uplne prestal starter tocit motorem, toci se samotny starter (baterka ok, svicka haze jiskru), pomoci zadniho kola se da pistem pohnout jen extremne ztezka na vysoky prevod. Takze me napada bud pridreni ve valci a nasledne s tim nemohl starter pohnout a nekde se olamaly zuby nebo naopak ze se nerozpojil po nastartovani starter od motoru a ten s nim tocil a olamal zuby a ted je to tam skripnute? V obou pripadech je to predpokladam na puleni motoru kvuli tomu prevodu od starteru + v prvnim pripade jeste nova pistni sada a vybrus takze pomalu vyhodnejsi to prodat na dily?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

20.6.2011 v 18:10 | Nahoru | #1

dva_hrnce píše: SirIndy> osobně si myslím, že by s tím mělo jít bez svíčky otočit i přes jedničku jednou rukou.
Úplně snadno to nepůjde, ale nějak extra ztuha by to asi taky být nemělo.
To fakt nemáš v okolí nikoho kdo měl třeba Sháde 120 a občas se v tom vrtal? Nevím jestli by šel třeba z motoru usazeném v moto sundat válec, ale i to samotné vyndání motoru bys ho případně někam odvezl nemůže být tak těžké..
Ale začal bych s někým zručným přímo u moto, bys ho nakonec nevyndaval jen kvůli té volnobežce.



A co odpor ventilových pružin? měl jsem husaberga 650 (byla to sice jednovačka) ale bez svíčky to šlo protočit hoooodně ztuha

kdyby to bylo chyceny tak by to chytlo. Shoď víko a mrkni na volnoběžku. A jestli to chceš střelit na díly tak se ozvi :)

Naposledy editováno 20.06.2011 18:12:47

(reakce na) DR-Z velkej pruser s motorem?

20.6.2011 v 19:32 | Nahoru | #2

fe650 píše: A co odpor ventilových pružin? měl jsem husaberga 650 (byla to sice jednovačka) ale bez svíčky to šlo protočit hoooodně ztuha

kdyby to bylo chyceny tak by to chytlo. Shoď víko a mrkni na volnoběžku. A jestli to chceš střelit na díly tak se ozvi :)



No ma to upravama zvedlej objem na 462ccm a zaroven i vetsi kompresi, takze by to melo jit ztuha, ale tak jak to je se mi zda az moc. Ono se nestava ze se to chytne jen trosku a pak to tam jenom dre? Nebo neco s pistnima krouzkama? I kdyz bych sundal viko tak ja stejne hovno poznam Ted musim udelat posledni zkousku a pak se zkusim vecpat do servisu na sundani toho vika a hlavy - pozna se po sundani hlavy jestli je to pridreny nebo se musi sundat i valec?

Naposledy editováno 20.06.2011 19:32:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E Sláveček1 12 8.11.2020 v 23:05 karavanista
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E tempest 8 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe


TOPlist