paolo_novy Přidat reklamu

Téma: koupě kawy 636
7.6.2011 v 18:07
Čau, našel jsem pěknou Kawu s r.v. 2003, má sice najeto 50tis kilometrů a má lehce škráblou pravou stranu, ale je za pěknej peníz. Jsou u těchto motorek a modelových roků nějaké problémy?
Neznáte někdo popřípadě tuhle motorku ,,osobně". Jak je to kdyžtak ještě se zavžením na 25kw, vím že to dělaj myslím v třebíči za 5500kč, ale nevím co je na tom pravdy. Díky.
inzerát zde

1 reakcí na tento příspěvek koupě kawy 636

7.6.2011 v 18:33 | Nahoru | #1
100kW 636ka zavřená na 25kW. To má fakt "smysl"! Ale teď prý škrtí i RSV. To asi, aby si to následně borci vyndali a hurrááá a TV Noha měla co dávat do večerních zpráv. Scénař: Agresivní motorkář nezvládl svůj silný stroj... je to už XXX motorkář v tomto roce, který.... ...vysoké rychlosti... policie... hospitalizace... následkem čehož....

Jinak: teď nedávno jsem pořídil taky ZX-6R. A pokud ta má nebyla v servise, tak jsem byl docela happy (servisák mi postupně volal a vždy začal: hele, víš o to že máš špatné / ohnuté / měněné XXX? - zde si dosaďte různé komponenty v ceně 15 000Kč). Motorka byla od pohledu pěkná a naleštěná.

BTW: je to POUZE o tom, jak se o motorku starali předchozí majitelé. Kilometry neznamenají nic. Moje ma na tacháči 28 000, podle vnitřku motoru asi i jo, ale předchozí servis byl neodborný (někdo potřeboval tenčí ventilové podložky, tak je vzal na brusce), majitel byl lajdák a některé díly mám na konci životnosti (ložisko řízení se po povolení brýli doslova vysypalo). Postupně to měním a uvádím do takového stavu, jako by byla má už od novoty (ložiska kol, repase vnitřků vidlic, repase centrálu neboť dusík byl pryč, odborně udělané ventilové vůle, rozebrání a promazání přepákování, KNko, vyčištění karbeců, výměna 2 membrán, seřízení hladin, synchronizace). Prachovky v brzdách, pancéřky, těsnění hlavního brzdového válce, výměna gum unášeče (bylo to tuhé jak cyp)...

Jinak tato Kawa táhne víc než R6ka, ale podvozek je horší. Zadní vidle do U je docela měkká, centrál už obvykle moc netlumí, přední vidle potřebují obvykle repasi (výměna oleje a gufer je to absolutní minimum - pokud to nedělal předchozí majitel).

Naposledy editováno 07.06.2011 20:14:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě kawy 636

7.6.2011 v 18:44 | Nahoru | #2
joro> já to potřebuju jen papírově, nemám na to ještě noty ..tak to je pěkný, takhle sem si nasral do bot s R6 a víckrát už nechci ...jestli bych pro ni nakonec jel, tak budu muset zlákat nějakýho odborníka nebo mechanika, aby jel se mnou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist