Téma: 300 2T, husaberg fe 550
 
6.6.2011 v 19:19
Furt se nějak nemůžu rozhoupat co pořídit na další sezónu, jelikož první kusy z letoška se začnou prodávat někdy v říjnu mám dost času si každej model někde najít a vyzkoušet ho. Zatim uvažuju o EXC 250 ale jak sem psal furt nemám jasno.
Co od moto chci : rozumný servisní intervaly (10-15 hod olej, 60 hod píst atd.), dobrej podvozek (byl bych rád za dvoukomory) a určitou míru spolehlivosti.
Rád bych na tom odjel cca 6 CC a 2 Hoby motokrosy ročně, motorku bych si rád nechal nějaký 3-4 roky. Cenovku vidim do 110 tis. Spíš uvažuju o 250 ale 300 se zatim taky nebránim.

Nějaký návrhy co zkusit (Gase ani husku sem nikdo nepište )?

Edit: Tak po jízdě na Husaru začínám dost vážně uvažovat o FE 550 E Máte k tejhle motto někdo nějaký postřehy ?

Naposledy editováno 13.06.2011 08:22:49

2 reakcí na tento příspěvek 300 2T, husaberg fe 550

13.6.2011 v 08:26 | Nahoru | #1
Tak po včerejší jízdě na Husaru začínám dost vážně uvažovat o FE 550 E Máte k tejhle moto někdo nějaký postřehy ?

Jízdní vlastosti a chování motoru sem rozepisovat nemusíte, to sem měl a ještě budu mít možnost posoudit na vlastní kůži.
Bavíme se o modelech 05-08. Zajímá mě servis, co se sere, na co dávat bacha případně nějaký nevýhody oproti jinejm motorkám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

13.6.2011 v 08:44 | Nahoru | #2

Jezi píše:
Bavíme se o modelech 05-08. Zajímá mě servis, co se sere, na co dávat bacha případně nějaký nevýhody oproti jinejm motorkám.



Mám stav tacho 200hod, za tu dobu olej 10-20hod dle zátěže a prašnosti, filtr ob výměnu oleje, rozvoďák ve 140hod, volnoběžka ve 140 hod (měněna zbytečně- závada proč startér točil a motorem netočil byla v třecí spojce startéru, kdyby někdo chtěl- prodám), ložiska v kolech po 80 hod- dány krytky- od té doby bez problému, v 80hod KO spodní kloubek PDS, nahrazen mým tuningovým PDS kloubkem, od té doby bez vůle, jednou praskla hadice odfuku hlavy, upadávají na rám navařený plíšky držící mřížky chladiče (vyřešeno vyfrézovanou objímkou) a zadní plasty (vyřešeno bindrama), 1x za sezonu měnim brzdovky, kapalinu spojky a olej ve vidlích, po 2-3 výměnách oleje kontrola ventilů, teď mi klepají na dveře rolničky..
údržba myslím na ostrou mašinu v pohodě, ale nesmíš koupit vadnej kus (jako chudák kolega zde z fora..)
výhoda- dostatek výkonu ve všech režimech otáček i se seriovým tichým laufem
nevýhoda- oproti 2t přeci jen těžší, ale já se s ním peru rád

Naposledy editováno 13.06.2011 08:49:12

(reakce na) 300 2T, husaberg fe 550

13.6.2011 v 09:17 | Nahoru | #3

Jezi píše: Tak po včerejší jízdě na Husaru začínám dost vážně uvažovat o FE 550 E Máte k tejhle moto někdo nějaký postřehy ?

Jízdní vlastosti a chování motoru sem rozepisovat nemusíte, to sem měl a ještě budu mít možnost posoudit na vlastní kůži.
Bavíme se o modelech 05-08. Zajímá mě servis, co se sere, na co dávat bacha případně nějaký nevýhody oproti jinejm motorkám.



konecne vyber, na ktery se budu tesit, az se svezeme:) jeste se zkus kouknout na KTM 525 EXC, bude to hodne podobny tahoun a rekl bych trochu kvalitnejsi a trvanlivejsi stroj, ale nevyhoda je, ze je jich malo na trhu ojetin, kdo si ji koupi, tak ji vetsinou uz neda pryc
nebo pak 450 EXC, ale pro tebe holt naladena, aby mela vybuch vykonu hned od spoda, ale pak po 30min budes KO :) ja ted po 2hod jizdy v poho a to me nikdo neujede
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist