Pří nákupu jsem motorku důkladně prohlédl a všiml jsem si jen prosakujících vidlic (což je maličkost, výměna gufer je běžná). Motorku jsem projel a nenašel žádný problém (jede rovně, nevibruje, nevlní se a brzdí stejnoměrně, táhne jak má).
Prasklinu ani víko jsem neměl možnost vidět bez sundání nádrže a airboxu nebo chladiče. Servisák má za to, že původní majitel o tom na 100% věděl. Co v takové situaci dělat?
Na motorku jsem koupil hafo dílů - oleje, desky, gufera, prachovky, KNko (to nemluvím o kapalinách, filtru a tlumíčovém oleji, který se dá použít u libovolného typu). Motorka je v servisu - sundaný vidle, karburátory...
Motorka je odhlášená na mé jméno, ještě jsem ji ale nepříhlasil...
Teď babo raď!
1. Srát na to, nechat jen zavařit tu prasklinu v rámu (není nijak velká ani v namáhaném místě - servisák mi dokonce řekl, že by s tím i jezdil).
2. Snažit se motorku vrátit? (Co ale s díly + prací servisáka kterou je třeba zaplatit...) - mám věcí za cca 8 000 na tento konkrétní typ motorky.
3. Zatlačit na prodejce a požadovat slevu?
Naposledy editováno 31.05.2011 21:22:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatajené vady. Co s tím?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatajené vady. Co s tím?
Brukner píše: Axel> Tak u toho bych chtel byt,az to treba nekde v bazaru zacnete rozdelavat,to by byla asi pekna prdel,ha ha
mi na tom nic vtipneho nepřijde bočni kapoty jsou otazka par šroubků, nadrž to same...
když si kupuješ dům, taky na něj mrkneš z jen z venkua apo měsici reklamuješ makléři "skryté vady"?