globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení jehly karburátoru
29.5.2011 v 14:26
Mam dotaz ohledně jehly v karburátoru typu Jikov 2855.Jehla má tři zářezy.Na první jsem zajížděl motor po GO.Na druhý jezdím teď a jde mi o význam třetího zářezu, tedy jde o ten, kdy je jehla nejvíce dole.Jaký je význam toho zářezu a jaký má vliv na chod motoru(výkon,spotřeba,atd).Nikde se mi to nepodařilo zjistit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení jehly karburátoru

3.6.2011 v 20:08 | Nahoru | #1

JyrkaFM píše: KRAFTWERK> Ale houby. Pokud se bavíme o motoru 638 a o karbecu, který je osazován standartně, tak tam je jehla na 1. zářezu shora továrně a motor se nekouše. Klidně ti ukážu svíčky, jakou mají barvu...



ano pokud je osazen továrně tak zadření nehrozí, já měl hlavní trysku 80, tam zadření hrozilo, nebo spíše než zasření propálení pístu, seřízení karburátoru je na jawamanii v sekci technika a na spoustě jinejch míst když dáš googlovi seřízení karburátoru jawa 350/638 tak ho určitě najdeš.
Spotřebu vám závidi mám 7,6 litrů. Doufám že je to těma netěsnícíma výfukama, o dvoukomorákách uvažuju, protože klingerity v rovných nic nevydrží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastavení jehly karburátoru

4.6.2011 v 07:53 | Nahoru | #2
Aroš: Spotřebu vám závidim mám 7,6 litrů. Doufám že je to těma netěsnícíma výfukama, o dvoukomorákách uvažuju, protože klingerity v rovných nic nevydrží [/quote]

Kdysi ještě s původním tlumičem jsem měl místo klingeritu plechový kolečka. Dovnitř jsem to naklepl, vyndat to šlo zase jedině vyražením z druhé strany. Ale ani to nezacinkalo...
Taky jsem zkoušel něco jako absorbční tlumič s vatou... časem to nasáklo mastnotou a jednoho dne při průletu obcí Dolany ze schůze veteránů se otočím a nevěřím - do červena žhavý konec výfuku... Mastnota v jednom chytla Od té doby mám na jednom vypálený chrom...

Pokud máš 7,6 při běžné jízdě, tak to je fakt moc. Ale nevím, kolik na to budou mít vliv výfuky... podle mě seriové jsou moc utlumené. Jedou líp vespod - to asi jo, ale při vyšších otáčkách si myslím (nevidím do toho), že plyny nestačí odcházet. Myslím, že to pak narušuje vyplachování tím, že je tam prostě přetlak ve výfuku a ten motor to dusí. Mě se to sice posuzuje hůř, protože mám jiné sání, ale když jsem dal nové koncovky s novejma klingeritama, tak šly po pár km dolů, asi po 5ti. Vůbec mi to nejelo.
Jawa v serii není vůbec nějaký technologicky dotažený stroj, takže když někdo říká V továrně to odzkoušeli, tak tak je to nejlepší, tak tak to samozřejmě není, protože hrají roli limity (emise v případě jawy asi ne , ale hluk..) a co nejlevnější výroba.
Bohužel - pokud jde o potěšení z úprav, asi na tom nebudeme nikdy tak, jako třeba majitelé triumphů z těch let... Máme nedokonalý základ, který se obtížně vylepšuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist