globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vrkáte při podřazování plynem?
 
25.5.2011 v 17:39
Ahoj, mám jednu otázku. Na videích z okruhu je často vidět, jak jezdec na konci rovinky brzdí, řadí dolu a při tom pokaždé vrkne plynem. Tady je video, kde je to vidět (čas 0:35).



Předpokládám, že s antihopem to není třeba dělat. Nebo ano? Mám se to systemeticky učit? Je na to nějaký fígl? Jaký je správný rytmus činnosti, když letím z rovinky do zatáčky?

P.S. Samozřejmě jsem měl na mysli meziplyn a to jak jej dávat a zároveň citlivě brzdit.

Naposledy editováno 25.05.2011 17:56:48
Anketa: Vrkáte při podřazování plynem?
Jasně.
88%
315
Občas, když jedu kudlu.
3%
10
Nedělám - jen pomalu pouštím spojku.
4%
14
Nedělám - je to vůbec potřeba?
3%
12
Mám antihop tak to tam sázím naostro...
2%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 17:29 | Nahoru | #1

FiZzeR píše: pravda, teď jsem za hňupa zase prozměnu já takhle to funguje u plechovky, kde při meziplynu dávám neutrál.

ale ona i rozpojená spojka na motorce přenáší nějakou tu sílu mezi kolem a motorem, když správně vrkneš, tak v ideálním případě dojde k situaci, že ozubení v převodovce co do sebe zapadá přenáší právě nulovou sílu a usnadní to vysunutí ze zkosenejch bočních zubů.



no nevím ,nooo... nejsem konstruktér převodovek...
ale podle mě se to vždycky vyrovná tím že to proklouzne ve spojce... proto mi pořád nejde do hlavy že je vůbec možné podřadit bez spojky.... přece ten neodpojený motor to nemůže pustit...

takže meziplyn má podle mě význam jen aby se ti nebloklo kolo....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 17:35 | Nahoru | #2

oioi01 píše: no nevím ,nooo... nejsem konstruktér převodovek...
ale podle mě se to vždycky vyrovná tím že to proklouzne ve spojce... proto mi pořád nejde do hlavy že je vůbec možné podřadit bez spojky.... přece ten neodpojený motor to nemůže pustit...

takže meziplyn má podle mě význam jen aby se ti nebloklo kolo....



ty celni zuby z tech kol radickou vytahnes ikdyz je motor pripojenej... to jde pomerne snadno... zasunout to celni ozubeni do nizsiho kvaltu bude horsi.. bude zalezet v jak velkejch tockach by ses pokousel takhle podradit, kdyz na ten kvalt zpomalis az na volnobezne otacky a pak podradis bez spojky tak se to jakz takz da... parkrat uz sem takhle dojizdel s utrzenym lankem spojky....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist