globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vrkáte při podřazování plynem?
 
25.5.2011 v 17:39
Ahoj, mám jednu otázku. Na videích z okruhu je často vidět, jak jezdec na konci rovinky brzdí, řadí dolu a při tom pokaždé vrkne plynem. Tady je video, kde je to vidět (čas 0:35).



Předpokládám, že s antihopem to není třeba dělat. Nebo ano? Mám se to systemeticky učit? Je na to nějaký fígl? Jaký je správný rytmus činnosti, když letím z rovinky do zatáčky?

P.S. Samozřejmě jsem měl na mysli meziplyn a to jak jej dávat a zároveň citlivě brzdit.

Naposledy editováno 25.05.2011 17:56:48
Anketa: Vrkáte při podřazování plynem?
Jasně.
88%
315
Občas, když jedu kudlu.
3%
10
Nedělám - jen pomalu pouštím spojku.
4%
14
Nedělám - je to vůbec potřeba?
3%
12
Mám antihop tak to tam sázím naostro...
2%
6

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 17:35 | Nahoru | #1

oioi01 píše: no nevím ,nooo... nejsem konstruktér převodovek...
ale podle mě se to vždycky vyrovná tím že to proklouzne ve spojce... proto mi pořád nejde do hlavy že je vůbec možné podřadit bez spojky.... přece ten neodpojený motor to nemůže pustit...

takže meziplyn má podle mě význam jen aby se ti nebloklo kolo....



ty celni zuby z tech kol radickou vytahnes ikdyz je motor pripojenej... to jde pomerne snadno... zasunout to celni ozubeni do nizsiho kvaltu bude horsi.. bude zalezet v jak velkejch tockach by ses pokousel takhle podradit, kdyz na ten kvalt zpomalis az na volnobezne otacky a pak podradis bez spojky tak se to jakz takz da... parkrat uz sem takhle dojizdel s utrzenym lankem spojky....

(reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 17:49 | Nahoru | #2

assassin píše: ty celni zuby z tech kol radickou vytahnes ikdyz je motor pripojenej... to jde pomerne snadno... zasunout to celni ozubeni do nizsiho kvaltu bude horsi.. bude zalezet v jak velkejch tockach by ses pokousel takhle podradit, kdyz na ten kvalt zpomalis az na volnobezne otacky a pak podradis bez spojky tak se to jakz takz da... parkrat uz sem takhle dojizdel s utrzenym lankem spojky....



jak zpomalíš? ty přece musíš podřadit hned... nemůžeš dát neutrál a čekat až zpomalíš aby si mohl dát nižší kvalt.... u auta umím podřadit bez spojky, protože tam můžeš dát neutrál, meziplynem zvýšit otáčky, jemně tlačit na radičku, a až budou stejné otáčky motoru a převodovky tak samo to tam krásně zapadne... ale to u motorky prostě nejde.... proto to nechápu... přeco ty hrany zubu musí naráz rostočit motor o několik otáček a to je dost velký odpor, takže se ty zuby podle mě kurvý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 18:04 | Nahoru | #3
assassin> jo už chápu, sem tě blbě pochopil... to joo.... ale ve vyších otáčkách to prostě musí kurvyt ty zuby....

(reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 22:01 | Nahoru | #4

assassin píše: ty celni zuby z tech kol radickou vytahnes ikdyz je motor pripojenej... to jde pomerne snadno... zasunout to celni ozubeni do nizsiho kvaltu bude horsi.. bude zalezet v jak velkejch tockach by ses pokousel takhle podradit, kdyz na ten kvalt zpomalis az na volnobezne otacky a pak podradis bez spojky tak se to jakz takz da... parkrat uz sem takhle dojizdel s utrzenym lankem spojky....



uz sem to psal, podrazoval sem bez spojky na ZX9R na dromu, takze hodne vysoko
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist