Předpokládám, že s antihopem to není třeba dělat. Nebo ano? Mám se to systemeticky učit? Je na to nějaký fígl? Jaký je správný rytmus činnosti, když letím z rovinky do zatáčky?
P.S. Samozřejmě jsem měl na mysli meziplyn a to jak jej dávat a zároveň citlivě brzdit.
Naposledy editováno 25.05.2011 17:56:48
2 reakcí na tento příspěvek Vrkáte při podřazování plynem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?
oioi01 píše: jak by to tam mohlo líp padnout, když je v podstatě furt zařazený nějaký kvalt? když přeřazuješ tak přece žádný neutrál nedáváš... kvalty se vymění hned... z jednouho ozubení přeskočí hned na druhé.. takže co tam chcete vyrovnávat plynem??? je to tak ne???
pravda, teď jsem za hňupa zase prozměnu já takhle to funguje u plechovky, kde při meziplynu dávám neutrál.
ale ona i rozpojená spojka na motorce přenáší nějakou tu sílu mezi kolem a motorem, když správně vrkneš, tak v ideálním případě dojde k situaci, že ozubení v převodovce co do sebe zapadá přenáší právě nulovou sílu a usnadní to vysunutí ze zkosenejch bočních zubů.
Naposledy editováno 26.05.2011 17:18:51
oioi01 píše: jak by to tam mohlo líp padnout, když je v podstatě furt zařazený nějaký kvalt? když přeřazuješ tak přece žádný neutrál nedáváš... kvalty se vymění hned... z jednouho ozubení přeskočí hned na druhé.. takže co tam chcete vyrovnávat plynem??? je to tak ne???
protože mačkáš spojku srovnáváš otáčky motoru a těch koleček a otáčky motoru padnou zmáčknutím spojky
Naposledy editováno 26.05.2011 17:37:22