globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vrkáte při podřazování plynem?
 
25.5.2011 v 17:39
Ahoj, mám jednu otázku. Na videích z okruhu je často vidět, jak jezdec na konci rovinky brzdí, řadí dolu a při tom pokaždé vrkne plynem. Tady je video, kde je to vidět (čas 0:35).



Předpokládám, že s antihopem to není třeba dělat. Nebo ano? Mám se to systemeticky učit? Je na to nějaký fígl? Jaký je správný rytmus činnosti, když letím z rovinky do zatáčky?

P.S. Samozřejmě jsem měl na mysli meziplyn a to jak jej dávat a zároveň citlivě brzdit.

Naposledy editováno 25.05.2011 17:56:48
Anketa: Vrkáte při podřazování plynem?
Jasně.
88%
315
Občas, když jedu kudlu.
3%
10
Nedělám - jen pomalu pouštím spojku.
4%
14
Nedělám - je to vůbec potřeba?
3%
12
Mám antihop tak to tam sázím naostro...
2%
6

2 reakcí na tento příspěvek Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 17:13 | Nahoru | #1
jak by to tam mohlo líp padnout, když je v podstatě furt zařazený nějaký kvalt? když přeřazuješ tak přece žádný neutrál nedáváš... kvalty se vymění hned... z jednouho ozubení přeskočí hned na druhé.. takže co tam chcete vyrovnávat plynem??? je to tak ne???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 17:18 | Nahoru | #2

oioi01 píše: jak by to tam mohlo líp padnout, když je v podstatě furt zařazený nějaký kvalt? když přeřazuješ tak přece žádný neutrál nedáváš... kvalty se vymění hned... z jednouho ozubení přeskočí hned na druhé.. takže co tam chcete vyrovnávat plynem??? je to tak ne???



pravda, teď jsem za hňupa zase prozměnu já takhle to funguje u plechovky, kde při meziplynu dávám neutrál.

ale ona i rozpojená spojka na motorce přenáší nějakou tu sílu mezi kolem a motorem, když správně vrkneš, tak v ideálním případě dojde k situaci, že ozubení v převodovce co do sebe zapadá přenáší právě nulovou sílu a usnadní to vysunutí ze zkosenejch bočních zubů.

Naposledy editováno 26.05.2011 17:18:51

(reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?

26.5.2011 v 17:36 | Nahoru | #3

oioi01 píše: jak by to tam mohlo líp padnout, když je v podstatě furt zařazený nějaký kvalt? když přeřazuješ tak přece žádný neutrál nedáváš... kvalty se vymění hned... z jednouho ozubení přeskočí hned na druhé.. takže co tam chcete vyrovnávat plynem??? je to tak ne???



protože mačkáš spojku srovnáváš otáčky motoru a těch koleček a otáčky motoru padnou zmáčknutím spojky

Naposledy editováno 26.05.2011 17:37:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist