Předpokládám, že s antihopem to není třeba dělat. Nebo ano? Mám se to systemeticky učit? Je na to nějaký fígl? Jaký je správný rytmus činnosti, když letím z rovinky do zatáčky?
P.S. Samozřejmě jsem měl na mysli meziplyn a to jak jej dávat a zároveň citlivě brzdit.
Naposledy editováno 25.05.2011 17:56:48
2 reakcí na tento příspěvek Vrkáte při podřazování plynem?
pustím plyn-vyšlápnu spojku-zařadím neutrál-pustím spojku-prošlápnu plyn-vyšlápnu spojku-zařadím o kvalt níž-pustím spojku
u motorky ten mezikrok přes neutrál jaksi chybí takže nevidím žádnou výhodu meziplynu k životnosti převodovky. když už tak k životnosti právě té spojky, protože jí bez toho vrknutí pouštíte a roztáčíte podtočenej motor
ale jinak samozřejmě vrkám
Ale u moto nejsou takové rozdíly (skoky) mezi jednotlivými kvalty, další věc je ta, že chod řadičky je taky o dost kratší (2mm motorka vs. 20cm V3S) a třeba u Guzzi je to fakt znát, jestli vrknu nebo ne.
navíc při jízdě nemačkám spojku až k řidítkům, ale jen do bodu kde při rozjezdu zabírá, takže tím vrknutím roztočím vše - motori i převodovku.
Spojka - jeden konec je pevně spojen s motorem, druhý pevně spojen s převodovkou, co chceš na spojce roztáčet?
samotná spojka se roztočit nedá (nebo tě jen nechápu)
ed: Aha, životnost.. No spojka je na klouzání dělaná, víc jí vadí dle mého prudké pouštění (náraz lamel na přítlačák)
Naposledy editováno 25.05.2011 19:49:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vrkáte při podřazování plynem?
karf píše: Já vám teda nevím, ale meziplyn v autě při podřazování se dělá stylem:
pustím plyn-vyšlápnu spojku-zařadím neutrál-pustím spojku-prošlápnu plyn-vyšlápnu spojku-zařadím o kvalt níž-pustím spojku
u motorky ten mezikrok přes neutrál jaksi chybí takže nevidím žádnou výhodu meziplynu k životnosti převodovky. když už tak k životnosti právě té spojky, protože jí bez toho vrknutí pouštíte a roztáčíte podtočenej motor
ale jinak samozřejmě vrkám
to máš naučený z vejtřasky co?