Měl jsem krásné předsevzetí, začít 'pomalu' a koupit 125 cm2, ale hned mi bylo řešeno od jiných motorkářů na fórech, že bych na tom byl se svou váhou jako vosa na bombóně a výkonem bych se dostal zase zpět na Mustanga. Ať prý neblbnu a když budu jezdit hlavou tak by 500 - 650 cm2 neměl být problém ( krásné alibi, jezdit hlavou, to říká každej :) ).
Bohužel měl jsem úraz sluchu a vadí mi velký hluk. Proto do už tak složitého výběru 'kterou koupit na začátek', ještě zasahuje to, že bych rád mašinu, která je pokud možno co nejvíce tichá ( možná lépe napsat co není až tak moc hlučná :) ). Vím, že to možná působí divně nebo směšně, když čtu kolem o montážích 'laďáků', věřte, také jsem měl rád ten nádherný zvuk mašiny, ale nedá se nic dělat...
Líbí se mi SUZUKI GSR 600 nebo Kawasaki ER 6f, ale to spíš 'srdcem a očima', než 'ušima' a tak bych vás poprosil o pomoc při výběru, pokud jde i o hluk.
Přivítám i rady jaká přilba nejvíce zabrání průniku hluku zvenku, nebo jak motorku 'ztišit' bez úbytku výkonu (i když to by mělo být asi v jiném tématu).
Díky všem.
Naposledy editováno 20.05.2011 06:07:41
1 reakcí na tento příspěvek Hledám tichou motorku
2. daleko vetsi hluk je aerodinamickej svistot v helme. Spunty do usi pomahaj, a stoji 4Kc
3. Masinu si vyber, pokud chces zacit zvolna, tak pri vic nez 100 kilech vem nejakyho pullitra a v klidu se rozjezdi.
Hlavne jezdi a uzivej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Ozzy_ píše: 1. Vsechny novejsi seriovy motorky jsou tichy
2. daleko vetsi hluk je aerodinamickej svistot v helme. Spunty do usi pomahaj, a stoji 4Kc
3. Masinu si vyber, pokud chces zacit zvolna, tak pri vic nez 100 kilech vem nejakyho pullitra a v klidu se rozjezdi.
Hlavne jezdi a uzivej
Tak to presne mam v planu :) Díky!