jen tak aby se neřeklo a jinak poštelovat nešel. Dal jsem tam ten nový: ze začátku motor cukal, protože ten zaplombovaný šroubek běhu naprázdno byl pootočený tak že do válce nešel při volnoběhu skoro žádný benzín (což moc nechápu), to jsem doladil a volnoběh je krásně plynulý a jízda je o něco svižnější. Problém ale nastává se startováním. Se starým karburátorem motor tak kolem 5 kopnutí naskočil. Ale s novým je to horší: na po dvacátý ještě nechytil a svíčka byla úplně suchá. Toto dělá jen po delší době (přes noc), když je teplý tak je to ok. Na 90% si myslím že je to něco neseštelovanýho v karburátoru, protože s tim starým to startuje lépe (ale jede hůř).
Nevíte někdo co bych mohl na tom karburátoru poladit aby to startovalo líp?
Moc děkuju za jakoukoliv dobrou radu.
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naladění karburátoru
Jirka5999 píše: Luk8sh> Koukal jsem na to, nic moc jsem nezjistil. Když jsem to po noci chtěl nastartovat-marná snaha chytlo to až asi na po dvacáté. Ale teď večer jsem to zkusil znovu a zkusil jsem to jen se sitičem (bez plynu). Chytlo to dá se říct bez problémů. (byla to ale jen kratší doba od posledního startování) Já možná taky dělám chybu v tom že při každém startu držim i sitič a plyn (sitič samozřejmě jen za studena)=nejsem si jistý jestli držet plyn či ne. Zkusim to zítra a uvidim. Dnes ale volnoběh běžel hůř (chtělo se mu chcípat), to snad ale doladim tim vzdušníkem a lankem plynu (případně šroubu volnoběžného).
Když chci startovat, tak podle získaných rad z jindy to vždy prošlápnu tak dvakrát bez zapalování, a pak ho zapnu. Jak správně startovat? s plynem nebo bez
A co by se nechalo ještě doladit? Slyšel jsem o hladině benzínu v karburátoru, může být špatně nastavený plovák (u nového)?
Moc díky za každá nápad.
Jirka
startovat se má bez plynu se sytičem když to zkoušíš s plynem můžeš to i ulejt, pokud ti běžel hůř volnoběh skus přidat volnoběžný otáčky, co svíčka koukal si jakou má barvu nemůže bejt taky už po smrti ? některý sou dost náchylný na ulití
Naposledy editováno 17.05.2011 22:02:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naladění karburátoru
Ale s tim jsem narazil na další problém, v hadičce která vede benzín se neudrží žádný benzín (dřív jo), ale je vidět jak tam trochu teče. Myslel jsem že to kohoutek dostatečně nepropouští ale ten jsem zkusil a protýká dost. Nevim čím to může být, dřív i když jsem měl ten volnoběžnej šroubek takhle nahoře tak to drželo. Napadá mě ten jehlový ventil (tryska na vpouštění benzínu) jestli s ní něco neni.
Nevíte co by se s tím dalo dělat nebo to nemam řešit? Případně jak doladit volnoběh aby byl stabilnější?
Moc děkuju za ochotu a asi se ukázalo že můj problém vězel v mém startování.
Jirka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 13 | 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_ |
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 | pozdnímíza | 34 | 11.12.2023 v 05:11 mildanek72 |
Karburátor nefunguje Simson S 51 Enduro | Endiiis | 8 | 29.11.2023 v 12:57 vit51 |
Simson ztratil výkon z ničeho nic Simson S 51 Enduro | Endiiis | 9 | 28.11.2023 v 19:40 Kohlstein |
Simson, jak narovnat podsedlovku Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 11 | 24.10.2023 v 20:18 maku100 |