paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Naladění karburátoru
16.5.2011 v 17:52
Dobrý den, potřeboval bych poradit s karburátorem u Simsona (typ 16N3-4). Nedávno jsem koupil nový karburátor 16N3-4. Protože ten starý dosluhoval (vorvaný všechny trysky, štelovací šroubek běhu naprázdno se nedal otočit,...) tak jsem tedy koupil nový. S tim starým to jelo
jen tak aby se neřeklo a jinak poštelovat nešel. Dal jsem tam ten nový: ze začátku motor cukal, protože ten zaplombovaný šroubek běhu naprázdno byl pootočený tak že do válce nešel při volnoběhu skoro žádný benzín (což moc nechápu), to jsem doladil a volnoběh je krásně plynulý a jízda je o něco svižnější. Problém ale nastává se startováním. Se starým karburátorem motor tak kolem 5 kopnutí naskočil. Ale s novým je to horší: na po dvacátý ještě nechytil a svíčka byla úplně suchá. Toto dělá jen po delší době (přes noc), když je teplý tak je to ok. Na 90% si myslím že je to něco neseštelovanýho v karburátoru, protože s tim starým to startuje lépe (ale jede hůř).
Nevíte někdo co bych mohl na tom karburátoru poladit aby to startovalo líp?
Moc děkuju za jakoukoliv dobrou radu.
Jirka

1 reakcí na tento příspěvek Naladění karburátoru

16.5.2011 v 18:17 | Nahoru | #1
máš to stejně nastavený jako ten předtím ? předpokládám že trysky tam budou stejný ne když je to stejnej typ ? co šroub bohatosti směsi kolik si tam měl otáček a kolik máš na tom novým ideál bývá něco kolem dvouch když je míň je to chudý když víc může to být bohatý ale to poznáš na svíčce
pokud to bylo předtím ok tak to bude zřejmě v nastavení karbanátku rozdělej ten starej a porovnej s novým ( velikost trysek,poloha jehly)

Naposledy editováno 16.05.2011 18:22:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naladění karburátoru

16.5.2011 v 19:15 | Nahoru | #2
Luk8sh> šroub bohatosti směsi to je ten zaplombovaný, právě když to bylo nastavený tak jako z výroby tak to nehorázně cukalo a nevydrželo to běžet ani na volnoběh, tak jsem tam ještě asi dvě přidal a bylo to lepší:volnoběh držel, ale při jízdě bylo znát cukání, tak jsem si řek že tam ještě přidám, tak jsem tam ještě jednu nebo dvě otáčky přidal a ok, ale zdá se mi to bejt divný že to chce tolik otáček, měl jsem doma knížku o Simplech a tam u karburátoru psali nastavení šroubku bohatosti: dotáhnout na doraz a o tři otáčky nahoru, přesně tolik co mi řikáš ty. Ale to startování pořád nic. Měl jsem ho jen tak zběžně otevřenej a na první pohled úplně stejnej.
Divný mi přišlo že i když jsem kopnul dvacetkrát tak svíčka úplně suchá.
Čemu by vadilo že by byla moc bohatá směs?
Ještě mě napadlo vzduchovej filtr (někde na jiném fóru jsem četl že mu to nechtělo nastartovat kvůli filtru), ale to by zas nevysvětlovalo to že tam nejde benzín.
Kdyby vás něco napadlo co poštelovat napište.
Děkuju Jirka
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro Bluecz98 13 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 pozdnímíza 34 11.12.2023 v 05:11 mildanek72
Karburátor nefunguje Simson S 51 Enduro Endiiis 8 29.11.2023 v 12:57 vit51
Simson ztratil výkon z ničeho nic Simson S 51 Enduro Endiiis 9 28.11.2023 v 19:40 Kohlstein
Simson, jak narovnat podsedlovku Simson S 51 Enduro Bluecz98 11 24.10.2023 v 20:18 maku100


TOPlist