jen tak aby se neřeklo a jinak poštelovat nešel. Dal jsem tam ten nový: ze začátku motor cukal, protože ten zaplombovaný šroubek běhu naprázdno byl pootočený tak že do válce nešel při volnoběhu skoro žádný benzín (což moc nechápu), to jsem doladil a volnoběh je krásně plynulý a jízda je o něco svižnější. Problém ale nastává se startováním. Se starým karburátorem motor tak kolem 5 kopnutí naskočil. Ale s novým je to horší: na po dvacátý ještě nechytil a svíčka byla úplně suchá. Toto dělá jen po delší době (přes noc), když je teplý tak je to ok. Na 90% si myslím že je to něco neseštelovanýho v karburátoru, protože s tim starým to startuje lépe (ale jede hůř).
Nevíte někdo co bych mohl na tom karburátoru poladit aby to startovalo líp?
Moc děkuju za jakoukoliv dobrou radu.
Jirka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naladění karburátoru
Divný mi přišlo že i když jsem kopnul dvacetkrát tak svíčka úplně suchá.
Čemu by vadilo že by byla moc bohatá směs?
Ještě mě napadlo vzduchovej filtr (někde na jiném fóru jsem četl že mu to nechtělo nastartovat kvůli filtru), ale to by zas nevysvětlovalo to že tam nejde benzín.
Kdyby vás něco napadlo co poštelovat napište.
Děkuju Jirka
Jirka5999 píše: Luk8sh> šroub bohatosti směsi to je ten zaplombovaný, právě když to bylo nastavený tak jako z výroby tak to nehorázně cukalo a nevydrželo to běžet ani na volnoběh, tak jsem tam ještě asi dvě přidal a bylo to lepší:volnoběh držel, ale při jízdě bylo znát cukání, tak jsem si řek že tam ještě přidám, tak jsem tam ještě jednu nebo dvě otáčky přidal a ok, ale zdá se mi to bejt divný že to chce tolik otáček, měl jsem doma knížku o Simplech a tam u karburátoru psali nastavení šroubku bohatosti: dotáhnout na doraz a o tři otáčky nahoru, přesně tolik co mi řikáš ty. Ale to startování pořád nic. Měl jsem ho jen tak zběžně otevřenej a na první pohled úplně stejnej.
Divný mi přišlo že i když jsem kopnul dvacetkrát tak svíčka úplně suchá.
Čemu by vadilo že by byla moc bohatá směs?
Ještě mě napadlo vzduchovej filtr (někde na jiném fóru jsem četl že mu to nechtělo nastartovat kvůli filtru), ale to by zas nevysvětlovalo to že tam nejde benzín.
Kdyby vás něco napadlo co poštelovat napište.
Děkuju Jirka
hele pokud ti to cukalo(vynechávalo) tak tam šlo málo béňa zvedni jehlu o zařez a uvidíš, svíčka má jakou barvu ? filtr když je zasranej tak ti to směs tak možná obohatí zkus ho vyčistit, když je to moc bohatý tak to víc žere a uchcává se ti to tzv. ještě mě napad lanovod sytiče omrkni ho, nezůstává ti viset jehlovej ventil on když nedovírá tak se ti to uleje
jinak u mojí motorky to chytá tak na podruhý většinou někde sem čet že je to u karbecový motorky normální ale né abys to prošlapával 20 bo dokonce 30
Naposledy editováno 17.05.2011 18:10:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 13 | 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_ |
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 | pozdnímíza | 34 | 11.12.2023 v 05:11 mildanek72 |
Karburátor nefunguje Simson S 51 Enduro | Endiiis | 8 | 29.11.2023 v 12:57 vit51 |
Simson ztratil výkon z ničeho nic Simson S 51 Enduro | Endiiis | 9 | 28.11.2023 v 19:40 Kohlstein |
Simson, jak narovnat podsedlovku Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 11 | 24.10.2023 v 20:18 maku100 |