Uzavřeno 05.06.2011 v 15:34 uživatelem drippera
Otevřeno 06.06.2011 v 09:51 uživatelem drippera
Uzavřeno 17.06.2011 v 21:51 uživatelem drippera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou...
ale úplne ako prvú si pozháňaj mriežku na chladiče,ak nechceš aby odišli do večných lovíšť
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou...
http://www.evotech-p...r-guards/ducati.html
Ja mám od Cox - ale ten je z USA a platil som clo.
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou...
od Rizomy jeden...
http://www.rizoma.co.../radiator-cover.html
Je v Blave na predajni Ducati za polovicu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
Naposledy editováno 31.05.2011 08:06:25
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou...
na Monstera sa nikdo nesťažoval,čo sa týka odolnosti chladiča - je hrubší a ochranná mriežka
navyše je asi zbytočná.
Streetfighter je tým známy od začiatku,že potrebuje aspoň ochranu spodného "radiátora"
drippera,
ten od Rizomy je môj,len je na predajni ak by ho niekto chcel..
Čakal som naň dlho a chcel som jazdiť,tak som namontoval ten Cox.
Ak chceš pošlú Ti ho z Blavy na dobierku za polovičnú cenu - ešte nebol vybratý z krabice.
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou...
Vybavím to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
drippera píše: Dejte pokoj se vzducháčema! Tohle jsou retro-biky a ne moderní stroje pro zábavu! Jak vidim tenhle DESMO agregát, křiví sa ně huba. Já MULTISTRADU prodal právě k vůli jejímu motoru, který prostě "nejel" !!! 86PS zázraky neudělá a taky ten turistický posez mi moc nesedl, ale to už jsem myslím psal...
Ono, kdyby ses naučil využít těch 86 koní tak by to zázraky udělalo a mnohdy větší než si myslíš
Wíťa píše: Ono, kdyby ses naučil využít těch 86 koní tak by to zázraky udělalo a mnohdy větší než si myslíš
Já myslel,že 86 koní měl litr a jedenáctka už 95.Tak jak je to k-drát?
Drippera:Gratuluju k nákupu .Sem jen zvědav,jak dlouho ti vydrží,než si vymyslíš něco jinýho
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou...
Moc se mi tomu nechce věřit,že když člověk nyvyužije potenciál motorky na 100%,že pozná rozdíl mězi dvěma motorkama
Jinými slovy,stálo to za ty prachy navíc?????????
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
A jestli to za ty peníze stálo? To musí posoudit každý sám. Já tvrdím že 100% ano! Ovšem někdo, kdo preferuje japonskou dokonalost, kvalitu, ať na DUCATI rovnou zapomene. Každopádně co se týče některých detailů, povrchové úpravy některých dílů, kvalita laku, potahu sedačky a řešení nějakých technických záležitostí, bylo na tom Tuono Factory o poznání lépe. To ale DUCATCE rádi odpustíte, páč se odmění takovou jízdou a takovým ohlasem všude kolem, že to za ty peníze zkrátka stojí!!!!!
Naposledy editováno 01.06.2011 18:04:39
drippera píše: JollyJoker> To si piš, že poznáš. Třeba posez, ten je u DUCATI daleko víc útočnější. Podvozek je tvrdší a brzdy, ať se na mě majitelé Tuon nezlobí, ale v porovnání s monoblocky a radiální pumpou na DUC nemají šanci! Navíc ten street je daleko kompaktnější. Opravdu Tuono je o něco starší exemplář a je veliká! Dlouhá nádrž, řidítka daleko, mohutnější prdel. SF je prcek. Alespoň pocitově. Zátah toho motoru jako takový zas až tak rozdílný není, ale o trochu víc páry tam je. Navíc suchá spojka a projev testastrety je přeci rozdílnější, než 60°V Rotaxu. Já je srovnal kdysi bezprostředně a byl to velký skok. Tím nechci v žádném případě tvrdit, že Tuono je horší motorka! V rukou zkušeného pilota je z ní nebezpečná zbraň a pořád je to neojebaný a poctivý italský superbike! Jenomže ten streetfighter je zkrátka "vrch čagana" !!!
A jestli to za ty peníze stálo? To musí posoudit každý sám. Já tvrdím že 100% ano! Ovšem někdo, kdo preferuje japonskou dokonalost, kvalitu, ať na DUCATI rovnou zapomene. Každopádně co se týče některých detailů, povrchové úpravy některých dílů, kvalita laku, potahu sedačky a řešení nějakých technických záležitostí, bylo na tom Tuono Factory o poznání lépe. To ale DUCATCE rádi odpustíte, páč se odmění takovou jízdou a takovým ohlasem všude kolem, že to za ty peníze zkrátka stojí!!!!!
s tema brzdama musim souhlasit, ac nemam monoblocky tak oproti tuonu (a to brzdilo hodne dobre) je S4RS mnohem lepsi....az me to zarazilo napoprvy....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
Myslím jako jet něco vyřídit do Prahy né autem nebo vlakem,ale na Streefigteru. Připadá to u tebe v úvahu,nebo to vytáhneš až jako adrenalinové poježdění?? Je to fakt jen "street",nebo je to univerzálka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
Tak někdy na silnici čus
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Kirdishack | 46 | 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack |
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Lukes. | 33 | 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137 |