globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
9.5.2011 v 15:19
Dovolím si založit vlákno přímo o FMX, páč toho tady o něm vesměs moc není a jak je to teď můj "silniční" mazlík, tak se mu teď trochu věnuju.Vím, že je o FMX přímo fórum,...ale tam to nějak usnulo,...co odešel hlavní "moderátor", co FMX sám vlsatnil.
Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.



















Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.1.2013 v 19:27 | Nahoru | #601
První nabídka Mikuni, nabídnuto podle VIN od:

www.egu-motoren.de/

we can offer a fitting Mikuni carburator for your Honda FMX650.

Price: 295,00 EUR + 20,00 EUR shipping costs

Total sum: 315,00 EUR

Tak oproti Dynojetu 2 (cca1500Kč) dost podstatný rozdíl. Ještě čekám na další nabídky. Juniorovi bude 18let a po skůtru nastupuje na FMXko.Tak skutečně nevím, zda do toho jít, co to přinese - větší zátah, větší maximálku? Co jsem četl,FMXko na laďákách, Dynojetu, KN a s ucpaným přisávání se staví na dvojce na zadní kolo. To já nepostavím ani své GS 800. Nechci,aby se mi hned na začátku střískal a jezdil za 9litrů/100km.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

4.1.2013 v 20:17 | Nahoru | #602
akmb> Za kolik ten kryt bude?

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

5.1.2013 v 11:33 | Nahoru | #603
rop1> NO to zas necekej zazraky. Na zadni seto zas tak lehko nepostavi a na dvojku dos pochybuju. Spotreba bude tak max 7L/100Km Maximalne 7,5. Me to ted jezdi na brzda/plyn za 5,2L/100Km

295eur Mi prijde dost predrazeny, Myslim si ze byse dal poridit mnohem levneji.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

5.1.2013 v 11:34 | Nahoru | #604

PepaXR píše: akmb> Za kolik ten kryt bude?



Cenu stanovim po dokonceni a odzkouseni prototypu.

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

7.1.2013 v 17:13 | Nahoru | #605
Zdravím,

Dostal jsem výjádření z DK Racing, oficiálního dealera Mikuni:

Dobrý den,

karburátor, který poptáváte je originální díl od Hondy, který nejsme schopni dodat. Pro běžné silniční využití je montáž karb. kitu a KN filtru dodstatečná. Jsme schopni nabídnout druhovýrobní karburátory Mikuni (obdobné tomu, který poptáváte), ale průběh výkonu nebude tak vhodný pro silniční ježdění, jelikož se vrchol výkonu přesune do vysokých otáček a nízké otáčky i se středními budou podstatně slabší. FMX 650 je např. oproti Dominátoru (který má stejný motor) škrceno již na motoru (např. jiné vačky, atd.) a montáž jiného karburátoru není u tohoto modelu až tak zásadní.


Další nabídka na Mikuni mikuni.istore.pl/pl/honda-fmx650-tm40-6.html
není výhodnější. Navíc ten karburátor je univerzální, pro FMXko je třeba doobjednat trysku a jehlu a vše doladit. Pak ovšem vpodstatě vznikne něco, co se blíží k ostrému motardu, ale to už je lepší koupit KTMko,cenou se už blíží. Mě zajímá výkon a tah v nižších otáčkách, ve vysokých otáčkách se navíc snižuje životnost motoru, který na toto není stavěný a ani pro cestování toto nepotřebujeme.Ještě čekám na jeden nezávislý návrh, ale za mne asi Mikuna a přestavba na závodní stroj ne.

1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.2.2013 v 13:43 | Nahoru | #606
zdravim

tak jsem si koupil honda fmx 650 a chtel bych samozrejme jako vsichni ostatni poladit vykon, kdo je ochoten me poradit s upravami? nechci zrovna hazet penize do kose, tak jsem si myslel ze by jste me mohli poradit jak je nejlepe investovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

11.2.2013 v 21:07 | Nahoru | #607
conny-x> Zdar skus si to pročíst od začátku ono už tu je vše napsané,ale každopádně KaN , Dino Jet , zaslepit přisávání vzduchu a aspoň otevřít origo vífuky to je základ a je to poznat a cena není strašná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.2.2013 v 16:10 | Nahoru | #608
PepaXR> cetl jsem to a zkousim i porad dokola, ale nejsem z toho vubec chytrej!!!

vyfuky tam uz jsou leo vince, K a N jsem dal dnes, iridiova svice, ale chtel bych zkusit to cdi, pripadne i ten karbec s akceleracni pumpu ale to uz sam nedam!

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.2.2013 v 16:10 | Nahoru | #609
to prisavani vzduchu vzduchu je kde?

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

12.2.2013 v 20:45 | Nahoru | #610
Přisávání je zde http://fmx650.forumotion.com/t106-topic pokud ho tam ještě máš,karbec a CDI jsou docela velké investice a asi to není moc odzkoušené,Dyno jet za nějakou stokorunu taky udělá nějakou práci,pokud ho tam už nemáš.

Naposledy editováno 12.02.2013 20:53:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

14.2.2013 v 12:03 | Nahoru | #611

conny-x píše: PepaXR> cetl jsem to a zkousim i porad dokola, ale nejsem z toho vubec chytrej!!!

vyfuky tam uz jsou leo vince, K a N jsem dal dnes, iridiova svice, ale chtel bych zkusit to cdi, pripadne i ten karbec s akceleracni pumpu ale to uz sam nedam!



Tak na CDI si priprav zhruba 10.000Kč a na karbec s akceleracni pumpou 5.000až7.000Kč pokud uz mas pripraveno: CDI jen vymenis a seřídíš podle pokynu výrobce, karburator vymenis a seřídíš podle vykonu.Víc ti přes internet nejsem schopen pomoci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

15.2.2013 v 12:07 | Nahoru | #612
akmb> no koukal jsem na ty odkazy co jste sem davali, to cdi objednat ze spanelska a karbec z usa???

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

16.2.2013 v 19:05 | Nahoru | #613

conny-x píše: akmb> no koukal jsem na ty odkazy co jste sem davali, to cdi objednat ze spanelska a karbec z usa???



Ono jeto celkem fuk odkud to objednas, jde oto zeto stoji nehoraznej ranec penez

Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

18.2.2013 v 19:30 | Nahoru | #614
Tak sem dnes vyzvednul prototyp krytu a jak sem cekal neslo to hladce.
Stala se E-mailova chyba a vypalili mito podle spatnyho vykresu.
Jde oto ze v miste kde je cervena sipka jeto moc blizko retezu a mam strach ze to tam bude skrtat. Taky se tam dava sroubek kterej se tentokrat sroubuje zevnitr a ne z venku jak bylo u prvniho, sice sem to tam po 10min nasroubouval malou golou s kloubkem ale i tak to byl hlavolam. Poslal jsem tedy uz novy vykres a podle mych odhadu uz to bude OK.
Kdo budete mit zajem dapiste mi do PM, cena bude zverjnena v bazaru nebo PM.

Ikdyz tento nepasuje me to nevadi pac semi uklepal drzak a privarim to na miru
Co nanej rikate?










2 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

19.2.2013 v 19:10 | Nahoru | #615
Zdravím Všechny motorkáře. Taky jsem se stal hrdým majitelem FMX. Nedočkavě se snažím připravit FMX na sezonu. Tak jsem to rozebral a hledám chyby a koukám co doladit. Předchozí majitel už ale skoro vše udělal. K@N filtr, laďáky i vstřikování vzduchu je hotové. Jen jedna hadice nikam nevede Jde o odvětrávání převodovky. Můžete mi někdo poradit, co sní? Pročítal jsem celé forum, a buď to tu není , nebo jsem to nějak přehlídnul Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

19.2.2013 v 20:29 | Nahoru | #616
labužník>
Ahoj, gratuluju Nejaky foto motorky by si sem mohl pridat.
Zrovna predevcirem sem koukakl nato odvetravani ze bych to odoperoval
Co tam vsechno mas?? jen tu jednu hadicku?? Jeto tak ze to vede do jakesi nadobky ktera by mela zachytit vetsinu motoroveho oleje a vratit zpet (viz fotka) prebytecny vzduch pokracuje do Airboxu (z druhe strany nahore u ramu).

Ted sem si tak vzpomel vy co mate KN filtr a po vyprani ho znovu inpregnujete z obou stran nebo jen z venkovni strany (po smeru sani)????




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.2.2013 v 03:58 | Nahoru | #617
akmb> Zdravím. Tak ten odlučovač oleje už tam nemám Že se K@N filtr inpregnuje, je pro mě novota Tak to budu muset ještě pořešit Něco nafotím a hodím to sem. Zatím jen foto z bazaru. Dík



1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.2.2013 v 17:52 | Nahoru | #618
JJ prodava se nato cistici sada, pohledej urcite ji budes potrebovat.
Kurnik jak se blejska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.2.2013 v 18:33 | Nahoru | #619
akmb> OK Kouknu na to. Nablejskaná zatím ještě je.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.2.2013 v 19:43 | Nahoru | #620

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

20.2.2013 v 21:52 | Nahoru | #621
akmb> KaN filtr se impregnuje jen z venkovní strany.

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.2.2013 v 15:22 | Nahoru | #622

PepaXR píše: akmb> KaN filtr se impregnuje jen z venkovní strany.


To sem si prave nebyl jist tak to delam z obou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

21.2.2013 v 23:25 | Nahoru | #623
labužník>
ty jo ja jsem snad uplne blbej, vstrikovani vzduchu je kde prosim???¨

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

22.2.2013 v 11:19 | Nahoru | #624

conny-x píše: labužník>
ty jo ja jsem snad uplne blbej, vstrikovani vzduchu je kde prosim???¨



jsou to ty trubičky začínající na válci u kolen výfuku, jdou do budníku k motoru a z budníku jdou hadičky směr airbox.

jestli máš u začátku výfukovejch kolen jenom záslepky,tak už to je venku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

22.2.2013 v 17:15 | Nahoru | #625
callowsick> tak to mam odmontovat??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

22.2.2013 v 18:36 | Nahoru | #626
conny-x> Jestli mas záslepky tak to odmontuj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

22.2.2013 v 18:56 | Nahoru | #627
akmb> to muzu vyrobit treba z nerezi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

23.2.2013 v 10:49 | Nahoru | #628
conny-x> Koukni sem a budeš hned chytřejší http://fmx650.forumotion.com/t56-topic

(reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

23.2.2013 v 12:03 | Nahoru | #629
labužník> dik jak svina!!! v pondeli odsroubovavam!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!

24.2.2013 v 10:52 | Nahoru | #630

conny-x píše: akmb> to muzu vyrobit treba z nerezi?



Volil bych dural, nerez ma jinou tepelnou roztaznost a vzhledem ktomu ze jeto na valci z hlinikove slitiny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo
Blastry Honda FMX 650 Mufitko 1 14.9.2021 v 15:35 ja1


TOPlist