Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.10.2015 v 10:30 | Nahoru | #1

Deadman píše: Fizzer: Na mě to působí že DME (jednotka motoru) a IKE (budíky) se nemůžou domluvit s ASC (jednotka brzdové hydrauliky).
Ty chyby výfukových teplotních senzorů mám taky, protože tyhle senzory mají jen M-verze motorů, což nějak zapoměli naprogramovat v SW DME.

K vysvětlení pojmů, BMW má nelogicky označeny jako Error memory chyby které nastaly a Shadow memory chyby permanentní, tedy nesmazatelné protože jejich příčina trvá.

Já používám Impu na diagnostiku a NCS na konfiguraci, protože jednak je bezplatná, funguje pod W7 přímo a funguje s běžným kabelem. S BMW scannerem jsem se sral dlouho, než jsem zjistil že s obecným kabelem funguje jen demoverze (která umí jen přehledně vypsat počty chyb na seznamu jednotek), plná verze funguje pouze s jejich origo kabelem.



INPA a NCS jsou bezplatný?

Pokud se bavíme o čínský kopii bmwscanneru,musíš si stáhnout verzi "never locking" a propojit dva piny uvnitř toho scanneru, pak je to "plná verze"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

23.10.2015 v 21:30 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: INPA a NCS jsou bezplatný?

Pokud se bavíme o čínský kopii bmwscanneru,musíš si stáhnout verzi "never locking" a propojit dva piny uvnitř toho scanneru, pak je to "plná verze"



Nemám kopii BmwScanneru, mám jednudušší kabel na K-line. A protože K-line je jen sériák s jinými napěťovými úrovněmi než běžný počítačový RS232 (zjednodušeně řečeno), tak ten kabel je v podstatě jen běžný adaptér USB-sériák s fixní rychlostí 9600 a elektrickým výstupem pro K-line. Proto ten kabel Widle viděj jako USB-sériák adaptér a diagnostické programy to skrze Widle viděj jako normální sériák.
Kabel od BmwScanneru (a pravděpodobně i jeho kopie) údajně obsahují mnohem více elektroniky, nějaký mikrokontroler co se pravděpodobně stará o protokol sdílení linky, což u jednodušších kabelů dělá software.

INPA a NCS jsou vývojové programy uniklé z BMW. Licenci tedy nemají vůbec žádnou, uživatelské rozhraní je ušité hodně rychlou jehlou, ovládání je poněkud složitější (musíš vědět co děláš - umí to všechno ale také tě to nechá cokoliv posrat) a je na tom vidět že ten SW vznikl v roce cca 95.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist