bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 500 na začátek?
 
27.4.2011 v 18:20
Zdravim, mam takovej problémek.
Už roky toužím po motorce, ale jaksi jsem se pořád nemohla dokopat k tomu, udělat si papíry, ale letos se to konečně povedlo, takže teď scháním nějakou pěknou motorku pro mě.
Já si nejdřív myslela, že si koupím hlasika první motorka CBRko 125, ale kamarád mi to strašně rozmlouvá. Že prý mě už není 16, tak mám jít hned do něčeho silnějšího. Doporučil mi GS 500. Ale nevím, jestli to není pro začátek moc? Na druhou stranu si zase sama říkám, že to CBR bych měla třeba rok, a toužila bych po něčem silnějším.

Takže ráda bych slyšela názor víc lidí, popřípadě jakou motorku si koupit? Koukala jsem po té GS 500, taky po ER 5 nebo Cagiva River 500. Co myslíte, že by se tak hodilo pro začátečnici? Chci něco pohodlnýho, cestovního, ale zase aby se na tom dalo časem pěkně zajezdit. Cena do 50 000, a rok minimálně 98. Díky za odpovědi :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 17:10 | Nahoru | #1

Cosmogagy píše: tady je teda nesmyslu a uhozenych rad
prosim pany kterym prijde 125 jako nebezpecny stroj aby se na to divali objektivne a ne z pohledu jezdcu pro ktere je pullitr takove prditko ktere maji daaaavno za sebou (popripade zacinali rovnou na vetsich)...

jak muze byt CBRko ktere s relativne lehkym ridicem upaluje 120 (tachometr ukaze pres 130, ale realne to bude okolo tech 120) v beznem provozu nebezpecne?? i na stovku to zrychli rychlejs nez bezne vozidla (troufam si rict ze i rychleji nez atmosfericke 1,6, v pripade vetsich objemu a preplnovanyc motoru na tom clovek zrychli rychlejs nez bezny ridic auta) ze predjizdeni trva dyl nez na pullitru nebo na sestce?? tak nejedu jak kokot, netlacim se tam kde si nejsu jisty ze stihnu predjet, ale pockam si na vhodny moment, ne?? to je to tak tezky? zacatecnik by stejne nemel bezhlave tahat za plyn a snazit se okamzite a co nejrychleji predjet kazdy auto ktery uvidi. Aspon se u toho nauci premyslet

na krizovatkach je clovek i na dvacce rychlejsi nez 99,9% provozu a na trosku zakroucene okresce taky, rozhodne to neni taky ze by vas vsichni predjizdeli... a ze trochu ztrati dech v kopci?? trochu ano, ale ja na CBR125 jezdil i v buchlakach (samozrejme na puceny), a opet - bezny auto nema sanci (a to sem v te dobe mel 85kg bez vystroje)...

tak porad premyslim, kde je sakra to nebezpeci plynouci z maleho vykonu? takovy blud muze vyplodit jen nekdo kdo na te dvacce poradne v provozu nikdy nejel a ma v hlave zakoreneny od nekoho prevzaty nazor ze je to mrnava motorecka, a tim padem vuubec nejede..

jo, pro nekoho kdo uz ma nejaky tisice km na motorkach najete je dvacka mala, nevykonna a nudna (ale ne pro vsechny, ja mam na 500+ccm motorkach pres 20000km, a stejne mne bavi i projizdka na dvacce), ale pro zacatecnika to uplne ale uplne staci, minimalne na rok (a mozna i na dva)

ano, souhlasim s tim ze jsou zacatecnici kteri s prehledem zvladnou pullitra, sestku, nebo i treba Busu a nebudou na tom delat bejkarny ale v klidu a pomalu se ucit... ale kolik jich je?? naproste minimum... vetsina si koupi velkou motorku na doporuceni kamaradu a znamych ("dvacka te prestane za tyden bavit" a podobne bludy) po par tisicich km (v tom lepsim pripade, nekdy i po par stovkach) si rekne ze uz to umi, zacne zkouset co umi motorka, zacne tomu davat cim dal vic bez ohledu na to ze fakticky jeste porad "umí hovno"... a pak se tak akorat nekde rozpleskne..
proto je vzdycky lepsi radit mensi motorku nez vetsi.. dobry a rozumny zacatecnik se dobre nauci i na dvacce a zkusenosti si pak bez problemu prenese na vetsi stroj... a ten debil ma na dvacce aspon mensi pravdepodobnost fatalni nehody nez na vetsim bajku...



Jezdil sem dvacu a to dokonce dvoutaktni otevrenou, pak jsem presel na 650 jednobuch = vykon jako 500 dvouval. Takze moc dobre vim o cem mluvim, dvacy jsou super motky, stale na ni jezdim, zabavne, ale jak prijde na to predjizdeni autobusu, kamionu - je lepsi mit pod zadkem neco silnejsiho.

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 17:11 | Nahoru | #2
SirIndy> no hele jezdil sem s kamosem ja 600 jednobuch a on hujda nsr 125. at uz ve zrychleni nebo maximalce rozdil vopravdu moc nebyl. uznavam enduro proti silnici ale i tak

(reakce na) 500 na začátek?

29.4.2011 v 17:36 | Nahoru | #3

SirIndy píše: Jezdil sem dvacu a to dokonce dvoutaktni otevrenou, pak jsem presel na 650 jednobuch = vykon jako 500 dvouval. Takze moc dobre vim o cem mluvim, dvacy jsou super motky, stale na ni jezdim, zabavne, ale jak prijde na to predjizdeni autobusu, kamionu - je lepsi mit pod zadkem neco silnejsiho.



ano, je to lepsi v tom ze predjedes rychleji (neboli na kratsim useku)... ale pri uceni se neni kam spechat.. kde je problem si na te dvace pockat na vhodne misto na predjeti (tzn delsi rovinku kde jde dobre videt?? proc musi ucici se zacatecnik za kazdou cenu vsechno predjet?? pokud na tom bude sedet nekdo kdo se bude hnat hned pred kazde vozidlo co pojede pred nim, za kazdou cenu, tak je to jen jeho blbost, a ne nebezpecnost motorky z duvodu nizsiho vykonu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist