bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Novej Tuňák
14.4.2011 v 11:16




Paráda...A je to o víc než kilo levnější než Ducati SF, takže máme asi rozhodnuto

Novej Tuňák

14.4.2011 v 14:57 | Nahoru | #31
jinak davat LC (coz je vec na zavody) a anti wheelie na nahace.......no snad to pujde vypnout....

Novej Tuňák

14.4.2011 v 14:57 | Nahoru | #32
Starý bylo hezčí, tohle je teda pěknej humáč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

14.4.2011 v 15:02 | Nahoru | #33
Londoner> No tak to mi poraď, mě už nic jinýho nenapadá. Jo a vypnout to všechno jde.

Novej Tuňák

14.4.2011 v 15:17 | Nahoru | #34
To je kurva nějakej kinorip ne?? Kdy to vyjde na DVD?? A bude t v češtině??

Novej Tuňák

14.4.2011 v 15:49 | Nahoru | #35
No tak to je bomba, asi jsem se zamiloval a budu měnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

14.4.2011 v 15:59 | Nahoru | #36

Horten píše: Londoner> No tak to mi poraď, mě už nic jinýho nenapadá. Jo a vypnout to všechno jde.



no prece to co mam jaaaaa je to krasny a jede to....no dobre ma to o 10 koniku min nez SF (v origo stavu) ale pro mne to jede az az.....

Novej Tuňák

14.4.2011 v 16:30 | Nahoru | #37
Celkem povedený videjíčko

1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák

14.4.2011 v 18:00 | Nahoru | #38
už sa těším, až na ňu tak za 10 roků budu mět

(reakce na) Novej Tuňák

14.4.2011 v 20:10 | Nahoru | #39
pajachovancu> S mym finančnim rozpočtem bych to viděl tak za osmdesát let To už budu ale s největší pravděpodobností kdesi rozptýlen

Novej Tuňák

14.4.2011 v 23:12 | Nahoru | #40
podle mého nejhezčí motorka letošního roku. akorát mám těžké rozhodování mezi tímhle a ZX-10R.
navíc na to půjdou udělat parádně padáky:) takže u Aprilie se koná nečekaný technologický skok:))))

Novej Tuňák

14.4.2011 v 23:49 | Nahoru | #41
co je to za typ? nevyznám se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

15.4.2011 v 09:33 | Nahoru | #42
Londoner> Když to je na mě zase zbytečně moc hezký

Novej Tuňák

15.4.2011 v 10:48 | Nahoru | #43
Já jen video v lepší kvalitě ...a k motu...asi ani není co říci

Novej Tuňák

15.4.2011 v 11:01 | Nahoru | #44
Ve žlutý fakt vypadá pěkně...doufám, že bude příležitost svézt se. Uvidíme, o kolik bude lepší, než ten můj tříválec

(reakce na) Novej Tuňák

15.4.2011 v 11:07 | Nahoru | #45

Horten píše: Londoner> Když to je na mě zase zbytečně moc hezký



tak to pak jo

Novej Tuňák

16.4.2011 v 09:23 | Nahoru | #46
První fota z výstavy mě docela rozhodily. Teď, v té žluté a v akci a hlavně po přečtení Carlosova článku mám pocit, že tu opravdu máme krále mezi naháči. Aprilia vrací úder! Joooo !!!!

Novej Tuňák

17.4.2011 v 12:03 | Nahoru | #47
v nějakym čísle MOTOHOUSE jsem o tunákovi čet:) a chválili si ho

Novej Tuňák

4.11.2012 v 11:24 | Nahoru | #48
že bych rozbil prasátko

1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák

4.11.2012 v 16:27 | Nahoru | #49
Malý postřeh k Tuonu V4R r.v.2012: Mám ho už asi půl roku od nového.Zatím najeto jen 4200km. Jede to docela pěkně, avšak takový masakr to není. V mládí jsem jezdil Hondu CR500,to byl masakr!!! Dost chlastá a má malou nádrž.Deklarovaných 17l to nemá ani náhodou. Viděl bych to max. 15-15,5l.
Při couračce to pod 7,5 nejde nadruhou stranu víc jak 9 mi to taky nikdy nevzalo,bo se nechci zabít.(měl jsem FZ1 a ta dokázal při kochačce 6l) Jinak APRC jede vypnout. A pak je to mazec. Na vyjížďkách bez problému stačím SS litrům, ze zatáčky jím dokoce ujíždím a na rovince do 200stačím. Pak však už docela fouká. Maximálku jsem zkoušel, zatím jen 266 ). přes 240 už to není ono,asi tomu brání aerodinamika a strach. Přeci jenom to je naháč. Dole se motor chová podobně jako dvouválec (vím o čem mluvím,měl jsem Monstra s4r Tes.) Má to úžasný střed od 6000-9500 to asi nemá konkurenci mezi naháčema. Nahoře se to chová jako inline4 válec.Asi ve 12000 vše zarazí omezovač. Je to taková universální mot.Myslím, že je plně srovnatelny s SF.Má trochu více koníku, ale zase je o trochu těžší.Myslím, že v dlouhých táhlých zatáčkách je dokonce lepší. Je maličky a chová se spíše jako 6tka.Nemohu porovnávat s Duc., na SF jsem nejel. V4r Má lepší zvuk se sériovým výfukem než SF. Slabina je přední brzda. Sice Brembo,ale ne monobloky a nemá radiální válec. Poměrně brzy zvadne.Možná by to napravili lepší desky. Mám tu šerednou šedou barvu. Ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách. Žlutého jsem nechtěl (už jsem v létech, je mi 36) ). A černá matná se blbě myje. Hned zešedne a dělají se na ni mapy. Přes zimu dostane, nový zadní tlumič pérování. Seriový sachs není špatný,ale když se po delší době ohřeje začíná měknouta houpat. Doufám, že to ohlins z RSV4F. vyřeší.Už je doma v krabici. Bohužel se mnou letos začala jezdit manželka,tak asi pujde na jaře z domu a nahradí jej něco universalnějšího. Ve dvouch to není ono.Nahrdí jej asi nějaký cesťák či pohodlnější naháč. Uvidím, třeba jí to příští rok přejde. )

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

4.11.2012 v 20:07 | Nahoru | #50

RichardK píše: Malý postřeh k Tuonu V4R r.v.2012: Mám ho už asi půl roku od nového.Zatím najeto jen 4200km. Jede to docela pěkně, avšak takový masakr to není. V mládí jsem jezdil Hondu CR500,to byl masakr!!! Dost chlastá a má malou nádrž.Deklarovaných 17l to nemá ani náhodou. Viděl bych to max. 15-15,5l.
Při couračce to pod 7,5 nejde nadruhou stranu víc jak 9 mi to taky nikdy nevzalo,bo se nechci zabít.(měl jsem FZ1 a ta dokázal při kochačce 6l) Jinak APRC jede vypnout. A pak je to mazec. Na vyjížďkách bez problému stačím SS litrům, ze zatáčky jím dokoce ujíždím a na rovince do 200stačím. Pak však už docela fouká. Maximálku jsem zkoušel, zatím jen 266 ). přes 240 už to není ono,asi tomu brání aerodinamika a strach. Přeci jenom to je naháč. Dole se motor chová podobně jako dvouválec (vím o čem mluvím,měl jsem Monstra s4r Tes.) Má to úžasný střed od 6000-9500 to asi nemá konkurenci mezi naháčema. Nahoře se to chová jako inline4 válec.Asi ve 12000 vše zarazí omezovač. Je to taková universální mot.Myslím, že je plně srovnatelny s SF.Má trochu více koníku, ale zase je o trochu těžší.Myslím, že v dlouhých táhlých zatáčkách je dokonce lepší. Je maličky a chová se spíše jako 6tka.Nemohu porovnávat s Duc., na SF jsem nejel. V4r Má lepší zvuk se sériovým výfukem než SF. Slabina je přední brzda. Sice Brembo,ale ne monobloky a nemá radiální válec. Poměrně brzy zvadne.Možná by to napravili lepší desky. Mám tu šerednou šedou barvu. Ve skutečnosti vypadá lépe než na fotkách. Žlutého jsem nechtěl (už jsem v létech, je mi 36) ). A černá matná se blbě myje. Hned zešedne a dělají se na ni mapy. Přes zimu dostane, nový zadní tlumič pérování. Seriový sachs není špatný,ale když se po delší době ohřeje začíná měknouta houpat. Doufám, že to ohlins z RSV4F. vyřeší.Už je doma v krabici. Bohužel se mnou letos začala jezdit manželka,tak asi pujde na jaře z domu a nahradí jej něco universalnějšího. Ve dvouch to není ono.Nahrdí jej asi nějaký cesťák či pohodlnější naháč. Uvidím, třeba jí to příští rok přejde. )



Bezva. Koupíš si novou motorku a zjistíš, že zadní péro je na píču (Nový Ohlisn 40 fíků) a další dvacku vysolíš za MONOBLOCKY, páč ta motorka nebrzdí. To bych teda od itala nečekal. Škoda. Asi právě pro to, jsem si tehdy vybral právě SF! ten ne jenom že "brzdí" ten i podvozhově funguje na 110% a na víc i setsakramensky dobře vypadaá...

(reakce na) Novej Tuňák

4.11.2012 v 20:39 | Nahoru | #51
drippera> No jo, jenomže SF je bratru za 460 tyček a Tuono za 340. Když člověk vezme akční ceny, tak je to 420 vs 290. A to už je pro člověka, kterej neprohazuje peníze vidlema nezanedbatelný rozdíl . Kdyby se dělal ještě SF bez Ska, byl by to férovější souboj.

Jinak jsem taky fanda Ducati, Tuono se mi bohužel nelíbí. Kdyby se mi víc líbil, tak je starý 2V tuono doma v garáži. Za ty peníze je to super volba. Já jsem měl ale štěstí na jinej "bargain"

Naposledy editováno 04.11.2012 20:39:44

Novej Tuňák

4.11.2012 v 21:43 | Nahoru | #52
ješte v tom videu zapomeli dodat ze to jak na tom jede neni motorkou ale rukama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

4.11.2012 v 22:46 | Nahoru | #53

drippera píše: Bezva. Koupíš si novou motorku a zjistíš, že zadní péro je na píču (Nový Ohlisn 40 fíků) a další dvacku vysolíš za MONOBLOCKY, páč ta motorka nebrzdí. To bych teda od itala nečekal. Škoda. Asi právě pro to, jsem si tehdy vybral právě SF! ten ne jenom že "brzdí" ten i podvozhově funguje na 110% a na víc i setsakramensky dobře vypadaá...



ale SF nema tak vychytanou elektroniku jako Tuono. To zatim predvedlo nejlepsi co se seriove montuje.

1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák

4.11.2012 v 22:56 | Nahoru | #54
Jak jsem psal. Na SF jsem nejel. Měl MS4RsT termixama a svodama s červenou RACE jednotkou.Údajně to mělo mít 148 koňů,nevím nebylo odbržděno.Tuono jede ve všech režimech o dost víc.Monster byl také na ohlinsech a podvozkově to zas takový rozdíl nebyl.Ba naopak,v dlouhých táhlích rychlích zatáčkách se monster vlnil. On ten sachs,zas az tak špatný asi není. Jen já mám trochu větší gravitaci.Vážím 104kg..Možná by stačilo tvrdší péro a pohrát s nastavením. Co se týče ceny. Tak tuono mě stálo rovných 300tis. a tlumič na stejné úrovni jako má SF stojí u aprilie jako doplněk 19tis. Já ho koupil za 4000. Monobloky stojí asi 18tis.. Na Aprilia fóru píší že stačí vyměnit desky.V serii to má antihop,což je také velká výhoda.Byl jsem jednou na projížce s kamošem, který má 1098 (což bude asi hodně podobné jako Sf) a bez problému jsem ho dal na zrychlení (asi na to má velký vliv rychlořazení) a v zatáčkách mi moc neujížděl spíš plichta ,ale při výjezdu ze zatáčky (kde by měl mít dvouválec navrch)jsem ho dojížděl. Nevím čím to bylo, možná jezcem, možná kontrolou prokluzu. On se nový tuňák chová spíš jak překoňovaná 6tka. To co má SF na klice tuono má na kole - 154k (123Kw na klice) a ve větším rozsahu otáček.Jsem srdcem Ducatista, ale už mě nebavilo strkat kačky do oprav a servisů a inline 4vál jsem moc nechtěl. Chtěl jsem (z in4v)jen MV Brutale 1078RR ale jsou hodně drahé a nedostupné. (MV B.1090 nejede a je moc hodná) Uvidím jak to bude u Aprilie se servisem a poruchama. Servisní interval na olej je 10000km a ventily nevím. Jo a funfaktor to má velký i když to je V4.jak jsem psal výše,střední pásmo to má úžasné. A prý když se tomu dá o zub menší kolečko (15z) tak si s SF vytře p... a maximálka klesne na 260 což je na naháči stejně až až. stejně tak rychle s tím jezdit nejde. Nebo jde, ale asi jen 30s. . Mimochodem u Tuona ukazuje tachometr velmi přesně. Ne jako u japosnkých motorek.

Naposledy editováno 04.11.2012 23:59:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

4.11.2012 v 23:06 | Nahoru | #55

drippera píše: Bezva. Koupíš si novou motorku a zjistíš, že zadní péro je na píču (Nový Ohlisn 40 fíků) a další dvacku vysolíš za MONOBLOCKY, páč ta motorka nebrzdí. To bych teda od itala nečekal. Škoda. Asi právě pro to, jsem si tehdy vybral právě SF! ten ne jenom že "brzdí" ten i podvozhově funguje na 110% a na víc i setsakramensky dobře vypadaá...

Ja bych ohledne toho nebrzdeni byl opatrnej. To ze je na svete jeste neco co brzdi lip neznamena ze tohle nebrzdi. Ne kazej potrebuje nejvetsi kusadla na svete. Nekomu dokonce vyhovujou brzdy na ktery se nemusi tolik soustredit a muze za ne poradne vzit aniz by ho shodily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

4.11.2012 v 23:24 | Nahoru | #56
pylot> presne. Myslim, ze kolikrat sou trochu "tupejsi" brzdy, ktery se lip davkujou, uzivatelsky prijemnejsi.
Pac pochybuju, ze vetsina lidi ty brzdy (napr z toho SF) dokaze na 100% vyuzit.

edit: tim "vyuzit" sem samozrejme nemyslel to, ze flokujou do plnejch kazdou vyjizdku 50x...
Ale to, ze s tim neumej brzdit v takovy mire, kdy takovy brzdy zacnou mit smysl. Proste nevyuzijou ten potencial, kterej maj...

Naposledy editováno 04.11.2012 23:28:44

1 reakcí na tento příspěvek Novej Tuňák

5.11.2012 v 00:17 | Nahoru | #57
Ono to brzdí dobře, ale když párkrát brzdiš z 200+ třeba do 60,tak už to není vono. Nevím, jak se chovají při stejném zatížení monobloky na SF. S tím brzdným učinkem je to stejné jako
s využitím výkonu. Je upně jedno jedno jestli máš 155 nebo 168 koňíků. Stejně je nikdo normální na silnici nedokáže využít.(možná v přímce,ale to není zábava) Je to jenom honění kdo má většího pindíka. Tuono ma z meho pohledu drobnou výhodu, že se nato dá s určitým omezením jezdit ve dvou.(bohužel)Letos jsme s maželkou najezdili o dovolené 2500km. denně vyjížďky +/-300km.

(reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 00:21 | Nahoru | #58
RichardK> Je treba taky brat v uvahu pouzitou brzdovou kapalinou. Mozna ze ducati pouziva neco kvalitnejsiho. Rekl bych ze kdyz do monoblocku nalijes shitovou kapalinu tak zvadnou taky. Proste ma nizkej bod varu. Cili pokud to moc vadne, treba by pomohla poradna kapalna. Napriklad SRF. Nicmene je to jen domenka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 10:00 | Nahoru | #59
RichardK> A co teprv,když se na SF dá o dva zuby menší kolečko,nebo přidá ještě větší rozeta...
To už si přece každej může vymyslet sám,jak chce aby to fungovalo
To,že je SF oproti Tuonu tak drahej,je věc druhá a záleží na každym,za co chce utrácet.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novej Tuňák

5.11.2012 v 17:07 | Nahoru | #60
zmulin> Samozřejmně máš pravdu,ale má to svá pravidla. Tuono má neskutečně dlouhé kvalty z RSV. Když Tuonu uberš 1 zub maximálka nijak zvlášť neutrpí. Spadne z 270 na 260 možná trochu méně. Nepočítal jsem to. pokud to uděláš na SF tak spadne z 250 na ???. ale díky menšímu použitelnému otáčkovému spektru dvouválce to bude jak TDIčko s benzinovou převodovkou. Ukrutně to vyrazí a hned umře, protože to bude hned přetočený. Na sf jsem nejel ale myslím že použitelné spektrum otáček je cca. od 4-4500 až 9500ot/min tzn. 5-5500otáček celé použitelné pásmo. Kdežto u tuona je použitelné pásmo od cca 3000- do 12000 což je 8500-90000 celá šířka pásma. Z tohoto je patrné že SF potřebuje pro srovnatelné zrychlení těžší kvalty.
Mám to ověřené z praxe.Na M4RsT jsem dal o zub menší pastorek a o zub větší rozetu. Nešlo na tom jezdit. Pořád jsem řadil jak blb a motorky kterým jsem před změnou stačil mi kupodivu na zrýchlení ujížděly! Ale jak jsem výše psal, je to jen měření pindíku. SF je zcela jistě úžasná motorka a moc se mi líbí.Ve skrytu duše ve mě přebývá dvouválista. Ale na mě je moc drahá a problémová. Na Tuonu jsem toho moc zatím nenajel, uvidíme co přinese čas. Zatím však dobrý.

Naposledy editováno 05.11.2012 22:21:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Olej pro Tuono v4 Aprilia Tuono V4R 6vik9 5 3.3.2021 v 13:08 marvinnrv
aprilia tuono v4 Aprilia Tuono V4R petrtruhlar 5 25.7.2020 v 23:50 Dusanekrsv4
Co si vybrat Suzuki GSX-R 750, Ducati Hypermotard 1100/1100S, BMW... ThePauli 7 31.7.2019 v 15:47 neznamyScooterD
Kontrolka service Aprilia Tuono V4R JollyJoker 7 7.3.2019 v 08:44 JollyJoker
Kvalitní Aprilia servis Aprilia Tuono V4R 6vik9 4 4.2.2019 v 18:41 6vik9


TOPlist