1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
stručně:
blatník vzhledem k různým vnějším průměrům schválených kol nereálné
přední kryt motoru - je jen na objednávku, namísto něj lze objednat přední padací rám anebo nic :)
úchyt zadní brzdy - tenhle úchyt byl pouze na třech prototypech, v sérii se vůbec nevyskytuje
nalakovaná nádrž - může být, klidně může být i fialová, záleží na objednávce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
Naposledy editováno 15.04.2011 14:05:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
nejtek píše: Vito_Corleone> ty vole..musim reagovat! videl si ji vedle xtcka?? ja jo a triskne to vypadalo a to je pravda ...ale to XTcko! nepis tu kraviny a bez vydelavat...a byl jsem na zahranicni vystave,kde byla zrovna skupina italu(8-9)u jawy a vetsina hodnotila jawu lepe nez XTcko....je naprosto jasny,ze doma v cechach se to moc neproda(znas se)..ale venku je zajem prave proto ze to neni japonec!ale ty to nepochopis,protoze chces za svoje vydreny penizky neco pro tebe zajimaviho....co je zajimave pro tebe nemusi zase jinej tak uz se uklidni...
Ty italove měli plnovous a vylezli z kanálu ne?))))) Hle já sem klidnej, stejně si nic kupovat nebudu Mě je to uplně putna, jen to tu píšu jak to je a jesli máš oko z Kašparovy krávy a nepoznáš rozdíl v kvalitě, tk to je tvuj problém. Musim ale uznat, že oproti té 650ce se Jawa posunula o velkej krok kupředu, na konkurenci to ale bohužel nestačí... Bohužel. Tim ale neřikám, že to je špatná motorka, myslim, že svezení na tom bude dobrý a zezadu, kyvka a laufy vypadaj moc pěkně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Sema píše: Vito_Corleone>Ty to pořád posuzuješ tak, že máš nějaký balík peněz a za něj si pořídíš motorku na jakou ti vystačí. Ale takhle to nefunguje. Chci (např) silniční 4V, tak jdu a koupím toho tvýho bandita. Chci cestovní motorku, tak nepůjdu koupit bandita jen proto, že je o 40 litrů levnější než V-Strom. Atakdále. A k tomu XTčku, to fakt není špičková motorka, nevím jaks na to přišel. Funkční, bezproblémová to ano. Ale doufám, že to bude Sportard taky.
Já už nemam sílu... serem na to
Ale o tom mluvit nechci
Nechci ani už po stý pátý kroutit hlavou nad tim čemu snad řikají motorka slavné značky.
Ale co mne pobavilo(bohužel je ti spíše k pláči) je "kampaň" Viz nedávný článek na motorkářích.
To je diletantismus, amaterismus nejhrubšího zrna! To je opravdu jen na pobavení(nebo fakt spíše na poplakání ) Kdo ten článek + video nevidel vřele doporučuji.
Já sem jen rád že Jawa = nádherná a nikdy nezevšednící kejvajda, elegantní pérák,šmrncovní klasika Californie....a od roku 1990 už to co je označováno timto nápisem prostě pro mne neexistuje.
Rikalo se dívejme se ke světlým zítřkům...
Já to parafrázuji a
BUDME MOC RADI ZA KRASNÉ KOUSKY Z HISTORIE MYSLÍM ŽE NÁM VŠEM SRDEČNÍ ZNAČKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laďa prášil píše: Pořád je možné udělat si jawu podle vlastních představ jako stavbu. Ono je stejně otázka, jakou homologaci jawy mají nebo budou mít. Představa mít motocykl jawa z montážní linky továrny, kde si dělníci ráno odpíchnou a pak jdou po práci na pivo je mimo..
..........Když se před několika lety rozhodl John Bloor věnovat část svého majetku na vzkříšení skomírající britksé motocyklové výroby, zdálo se, že jde o zoufalou snahu odsouzenou k nezdaru. V době, kdy Bloor koupil značku Triumph, měly tyto výrobky ve světě pověst srovnatelnou s charismatem zrezivělého šrotu. V Anglii mělo jméno Triumph ještě poměrně silnou rezonanci, ale „továrna“ se dala spíše přirovnat k zastrčené dílně, kde se produkovaly zastaralé motocykly. Víra v dříve slavnou značku stála 13 let práce a investici 80 milionů liber.
Jenom dodat snad to, že Triumph měl dobré jméno nejen v Británii ale i v USA, což je důležitá podmínka. A ty libry byly tehdy ještě dost poctivé...
myslím, že Jawa je na stejném začátku jako kdysi Triumph... až na ten rozdíl, že investice do Jawy bude max. pár miliónů...korun. a stím neuděláš do světa ani mikrodírku.
jo, kdyby se do Jawy narvaly přes 3 miliardy korun, tak si taky myslím, že by její pověst velice rychle stoupla do nebes. bohužel srovnáváš kozu se stádem krav.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Ne opravdu jedna vec je vedení, druhá opravdu podpruměrná kvalita pracovníků...víc to nemá cenu komentovat.
Naposledy editováno 16.04.2011 17:47:34
2 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Takže souhlas s tebou že je vše dnes o penězích ale tady
-jednak peníze "přichází", ano i z našich daní
-jednak ale ta uroven personálu je žalostná.
Ano, pan Janeček se musí v hrobě obracet.
Dost obdivuju ty meganadšence značky který stále ještě ty klapky neshodili a řikaj-je to pěkný...paráda!
Já řikam, Jawa u mne je pojem pro docela jiný motocykly.
A to píši já...spolukladatel nejstaršího jihočeského jawáče!
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Jinak na akci v Táboře přijela dohlídnout i veřejná bezpečnost aneb 5.B
2 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Minsk
Naposledy editováno 16.04.2011 20:13:18
Dvořka píše: Byla jsem se mrknout v Táboře a připadá mi že je mnohem hezčí než na obrázku a ta maska ktomu prostě sedí (to můj názor) jen ty blinkry který se skoro dotýkají výfuku nejsou zrovna nic moc... Budme rádi že Jawa něco vytvořila někomu se líbí někomu zas ne...spousta lidí kritizuje aniž by jí ve skutečnosti viděla atd... podle mě to motorka špatná nejni jen holt asi kdybych měla prašule tak bych si spíš koupila to báwo
Jinak na akci v Táboře přijela dohlídnout i veřejná bezpečnost aneb 5.B
Taky jsem dnes byl v Táboře.Sice už jsem novou 660 viděl,ale v podstatě prototyp.Dnes jsem se svezl.Nová 660 je-jak už někteří uvedli-ve skutečnosti mnohem hezčí než na fotkách,opravdu se musí vidět!Mám zkušenosti s Jawou 650 a musím přiznat,že 660 je jinde,motoricky,posazem...lépe.V Táboře jsem strávil celé odpoledne a vyslechl některé názory na 660.Až na jeden byly kladné!Dva kolegové,kteří přijeli na Yamaze a tuším Paneuropeanu doslova řekli,že tohle se bude dobře prodávat a Jawa konečně vyrobila pěknou motorku.A podobných názorů bylo víc.Jsem sice velkým fandou Jawy,ale svezl jsem se i na jiných a takový Transalp 700 je VELMI příjemná motorka.Přesto si troufám říct,že nová 660 je stejně dobrá-pokud lze srovnávat.
Jinak jsem se svezl i na Jawě 250 a taky příjemně překvapila-ten čínský motor je neuvěřitelně živý,posaz příjemný,motorka se dobře vede-lepší než starší dvoudobé 250 je.
Tolik můj názor - na Jawách jezdím "teprve" 33 let.Jawadni
No a děda co testovací Jawy půjčoval a viděl mě tak se s hrůzou v očích ptal jestli opravdu chci taky jet, ale nakonec mi jí propůjčil i když sem mu řekla že ráda padám
Každopádně lidi bacha motorky jawa jsou smrtelně nebezpečném (čestné prohlášení když ste si chtěli jawu projet)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |