globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 954RR Fireblade po SV
Do ted jsem najel na SV6500 9000km. A uz mne moc nebavi ty kratke rychlosti. Obcas take schazí výkon (třeba akcerace ze 160kmh, nebo předjíždění). A zamiloval jsem se do 954RR Fireblade. Je to jedna z mála motorek co se mi líbí - dělají je i ve žluté. Problém vydím v tom že jsou většinou do roku 2002. Chtěl bych novější, dal bych do kupy i přes 100 000 (po prodeji SV) ale 1000RR ve žluté moc nejsou. Je to vubec rozumne kupovat moto 2002 ? Co si mam hlidat při koupi? Je to vůbec vhodné po SV? Prostě bych chtěl motorku co jede a má dobrý podvozek. Ale nebyl to nekomromisni SS a dalo se na tom ujet i treba 500km za den. A taky jsem malej (169 cm) tak abych vubec dosahl na riditka . Napadá vás něco lepšího (CBR 600,GSRX 600..) ? Nejvic teda asi zjistim az to projedu ze




Uzavřeno 03.06.2011 v 18:27 uživatelem SVSkritek

Naposledy editováno 04.04.2011 15:00:19

6 reakcí na tento příspěvek 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 21:31 | Nahoru | #1
Pred chvili jsem prijel. Byl jsem u Nymburka a nechal mne na tom projet. Zajimavy no . V tech nizkejch otackach je to hodne hodna motorka. Vubec se neni ceho bat. Tocil jsem to asi do 8500 ot vic jsem nemel odvahu. A je to hodne zvlastni jak to vubec nebrzdi motorem. A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne. Mozna bych preci jen mel zkusit SV 1000. Ale jinak se proste neni ceho bat, kdyz to clovek netoaci tak to nejede. Podvozek se mi libil, nebylo ta tak tvrde ale sedelo to lip jak SV. A jinak prisla mne to docela male. Je to lehoucke (vazi stejne jako sv650). A teziste je nizko takze na manipulaci je to lepsi jak moje sv650. Uplna pohoda a nevadi ze nedosahnu celou nohou. Prodavaci vypadal v pohode, jako slusnej clovek . Musim si to nechat projit hlavou. Motorka vypadala docela dobre. Ale jednu vec jsem zjistil urcite. Je pro mne nesmysl kupovat nejajiz 4V sestku.

Naposledy editováno 06.04.2011 21:34:04

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 21:37 | Nahoru | #2
SVSkritek> Nazdarek skritku. Ted to co jsi napsal je presne to o cem jsem povidal. Jede to jak urvany kdyz chces ale proste ten projev je takovej nemastnej neslanej a je to desne hodny. Litrovy SV je dost podobny. Je to strasne uhlazeny a klidny. Zkus ho a kdyztak zkus treba jeste firestorma. A nebo zkus nejakej jinej cytrval kterej neni tak hodnej. Co takhle gixero? 750 nebo litr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 22:13 | Nahoru | #3
SVSkritek> Nevymyslej kraviny a pokud to bylo v dobrem stavu, vem ji. U 2V ti sice prijde, ze to ma zatah, ale jen pocitove. Firestorma, co zminoval pylot, to ani nezkousej. A jestli chces neco, co ma zatah na i 4V, na vyber mas gsxr, zx-10r a tim to hasne
Ale tohle CBR 954 je proste vyborna motka, par jsem jich pod prdeli mel a kamos ji ma od nove z roku 2003 a nemuzu na to rict kriveho slova, porad to funguje a jede pekne.

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 22:54 | Nahoru | #4

SVSkritek píše: Pred chvili jsem prijel. Byl jsem u Nymburka a nechal mne na tom projet. Zajimavy no . V tech nizkejch otackach je to hodne hodna motorka. Vubec se neni ceho bat. Tocil jsem to asi do 8500 ot vic jsem nemel odvahu. A je to hodne zvlastni jak to vubec nebrzdi motorem. A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne. Mozna bych preci jen mel zkusit SV 1000. Ale jinak se proste neni ceho bat, kdyz to clovek netoaci tak to nejede. Podvozek se mi libil, nebylo ta tak tvrde ale sedelo to lip jak SV. A jinak prisla mne to docela male. Je to lehoucke (vazi stejne jako sv650). A teziste je nizko takze na manipulaci je to lepsi jak moje sv650. Uplna pohoda a nevadi ze nedosahnu celou nohou. Prodavaci vypadal v pohode, jako slusnej clovek . Musim si to nechat projit hlavou. Motorka vypadala docela dobre. Ale jednu vec jsem zjistil urcite. Je pro mne nesmysl kupovat nejajiz 4V sestku.



skritku neboj se toho.. zabava zacina teprve od 7000.. stejne jako u RSV..spis ale od 7500... pod to je hodnoucka a miloucka... a le nad 7500 kdyz to nenešchas spadnout...kdyz z toho slezes tak budes vsude chodit jako idiot s hubou od ucha k uchu a vypadat jako feťáček... R4 kdyz se pohybuje nad 7500 umi vyplavit spoustu drog do krve..

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

6.4.2011 v 23:25 | Nahoru | #5

SVSkritek píše: A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit. Je to proste horozne hodne. Nevim jestli se mi to libi nebo ne.



To mi úplně živě připomnělo mou první zkušenost s CBR 929, naprosto přesné, ajko by to bylo včera Měl jsem VFR750 a od 929 jsem čekal divočinu, nážez, litrpičo Sednu, zvuk, no véčko to není, ale nahoře pěkně zpívá, jedna, respekt, dvě, trochu rozjet, furt čekám zátah a ono furt nic Plný a nic, jen chrochtá z airboxu, zrychluje, ale furt chybí kopanec co by tě posadil na zadek, roztočím trojku, čtyřku a furt si říkám "dyť to hovno jede." Mrknu na tacho a 240 km/h Takže rychlé to je, ale pocit jako na nějaké šestce a možná ani to ne.. Prostě oproti véčku pocit, že to nejede.. Tak jsem prodávajícímu poděkoval, nechal mu litr za jeho čas, za projížďku a hlavně za přesvědčení, že litr nepotřebuju Jenže za pár dnů se mi to rozleželo v hlavě, zksuil GSXR a bylo jasno Oproti 929 je GSXR výbušnější, není rychlejší (no teda je, ale v běžném provozu ne), ale přišlo mi zábavnější, vzterklejší, na dvojku se zvedá ať chceš nebo nechceš, prostě se to rozjede na 8tis rpm a jde nahoru Pak jsem si vyzkoušel 929 Danielose, s o zub menším kolečkem a byl jsem z ní nadšen, oproti GSXR hbitější, mrštnější, plyn jde přesně regulovat, což mi na GSSXR dělá problém, prostě málo nebo moc, na CBR můžu jet přesně kolik chci. Prostě je to o zvyku, až budeš mít CBR nebo jinou doma týden, tak se budešbít do hlavy, jak jsi vůbec mohl váhat

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 07:53 | Nahoru | #6
SVSkritek> Ten pocit, že 929/954 nejede po Véčku je. Já měl stejné pocity jako C.J., když jsem kupoval tu svou. Motor má totiž moc lineární průběh zátahu bez kopance, tak si říkáš že to nejede, ale tacho tě přesvědčí o opaku.

Já jsem si 929 udělal zábavnější převodem do síly o 10% a už si nestěžuji

A to, že na výkon novějších litrů nestačí? Tak na okruhu, na cestě pokud to budeš mít v ruce ti nikdo neujede pokud nepojedeš po dálnici.

(reakce na) 954RR Fireblade po SV

7.4.2011 v 21:15 | Nahoru | #7
[quote=SVSkritek]Pred chvili jsem prijel. Byl jsem u Nymburka a nechal mne na tom projet. Zajimavy no . V tech nizkejch otackach je to hodne hodna motorka. Vubec se neni ceho bat. Tocil jsem to asi do 8500 ot vic jsem nemel odvahu. A je to hodne zvlastni jak to vubec nebrzdi motorem. A ten zatah je takovej hrozne linearni. Oproti 2V. Ten 2V je proste jiny pocit.
Máš recht.Ty čtyřválce jsou dneska tak dokonalý,až jsou nudný.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist