globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer
Ahojte, chtel bych se poradit pred nakupem FZ 1 Fazer. Premyslim, ktery rocnik vzit. Nevim, jaky vliv ma stari na motorky. Vim, ze bych si treba 5 let stare auto nekupoval, kvuli spolehlivosti atd. To same s najetyma kilometrama. Nevim, co je u motorky uz hodne atd.

Nasel jsem par fajn inzeratu na FZ 1 Fazer rocnik 2006, ale rikam si, ze prece jen je to uz 5 let stara motorka. Stejne tak s kilometrama. Tyto rocniky maji treba pres 20 000 km. Muze to byt problem? Kdyz to opet srovnam s autem, tam je 20 000 km OK, ale nevim, jak u motorky.

Diky za rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

26.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #31
Osobně kapoty u mě také vedou...

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

26.3.2011 v 21:00 | Nahoru | #32

prettorian píše: Špacírek>

chtel bych do 150 000 a byl bych rad, kdyby to melo kufry. Uz jsem pro jednu skoro jel, ale ten den ji prodali. Ted jen tak patram. Nemuze byt motorka po peti letech uz taky castecne nespolehliva? Jak se tomu stava u aut - odejde to, tamto atd.

Nejradsi bych koupil FZ 8 Fazer, ale to je porad masny



Nemyslím to zle, ale s těmahle zkušenostma bych popřemejšlel, zda ta FZ1 je správná volba. Supersport to sice není, ale beránek taky ne.

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

28.3.2011 v 19:46 | Nahoru | #33
_Dina_> Píše sice u toho inzerátu jen dva klíče, ale na fotce jsou všechny tři-i ten kodovací!!!
Navíc ta červená je fakt nejhezčí a vypadá zachovale.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

28.3.2011 v 22:50 | Nahoru | #34

_Dina_ píše: Moto sice pěkná,ale je to 2006!!! Mají špatné palivové mapy a v nížších otáčkách cukají !! Já mám 2007 jetá od února 2008 a mám k dnešnímu dni najeto 52000 km a kromě spojky a řetězovky jsem ještě na ní nic neměnil!!A to nejezdím nijak pomalu.Vybírej spíše takovou,co má servisku!!

A ještě tam píše , že jsou k ní 2 klíče??? Origo jsou klíče 3 , z toho jeden červený-kódovací!!!


Proč jsi měnil spojku? Ať vím, na co se připravit.

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

29.3.2011 v 13:17 | Nahoru | #35

Indigo píše: Proč jsi měnil spojku? Ať vím, na co se připravit.



jak se to dovezlo ,tak to stálo,než se mechoš pustil do práce!!!Trochu se slepila a jak jsem ji chtěl nastartovat,byla pořád v záběru.Škubnul jsem s tím a trochu jsem jí asi pomohl ke konci!!!Ale vydržela 42 tis.což je i tak normální!!

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

29.3.2011 v 21:23 | Nahoru | #36
V kterym miste ten ram praska?

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

29.3.2011 v 22:05 | Nahoru | #37
[url=

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

30.3.2011 v 09:33 | Nahoru | #38
DavR1: díky, aspoň že to není někde schovaný pod nádrží.

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

29.11.2011 v 11:08 | Nahoru | #39
http://www.motorkari...i-vymena-322247.html

Nekupovat!!! motorka je bouraná v nevydařeným celolaku, navalenej chladič a spousta nesedících dílů. Prodávající je neseriozní a docela toho nakecá. Má tam ještě jednoho FZ1 a ten je na tom stejně.

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

29.11.2011 v 11:36 | Nahoru | #40
BaRT_Czech> Jen je trochu problem ze kapota se nema rada s havarijni pojistkou :) ale da se to zas eliminovat treba ramem.

Mimochodem, skoro stale prodavaji nove Fazer 1 GT s kuframa - jsou to 1-2 roky stare modely, ale kdyz chces mermomoci fz1... :)

2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

6.3.2012 v 22:59 | Nahoru | #41
Zdary

Voživuju tohle starý téma,ptže na letošní sezónu chci kupovat FZ1/FZ1 Fazer.
Nastudoval jsem toho docela kupu,ale stejnak se optám na co ještě se při koupi zaměřit?
O prasklejch rámech jsem četl,ikdyž u takové masy hliníku to moc nechápu,ale dám pozor...
o ř.j. rv.06 taky vím..

Poohlížím se po nějaký okolo 120tis.kč a rád bych do 35tkm.
Čím míň "tuning" kravin,tím líp.

Díky za rady

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

7.3.2012 v 12:16 | Nahoru | #42
Teddy_NB> aby to nebyl 100-koňovej francouz: http://www.motorkar...?ft=117894&fid=5

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

7.3.2012 v 23:31 | Nahoru | #43
Tybláho,tak za tuhle radu díky moc,to jsem vůbec nevěděl a posléze by to bylo určitě velký zklamání.
Jaktože to ty lidi přehlížej?V t.p musí být 78kw,ne?Nebo je možný,že se do techničáku motorky z FR "nějakým způsobem" dostane 110kw,aby to člověk hned tak nezjistil??
Takže dávat pozor na údaj výkonu v T.P. nebo ještě líp na číslo ř.j.
Jinak jak zjistím,zda se jedná o model RN 162,nebo RN161?
Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

8.3.2012 v 13:07 | Nahoru | #44
Teddy_NB> Jestli je to typ RN 161, nebo 162 poznáš i s malého techničáku(ORV), kde je zezadu nahoře uvedena TOVÁRNÍ ZNAČKA,TYP, VARIANTA, VERZE:
já tam např. mám YAMAHA RN16 I I

a taky předpokládám, že dovezená motorka by měla při přihlášení být otypovaná podle původního technického průkazu a kontroly VIN-takže by tam měly být uvedeny i odpovídající výkon v Kw. Ale drž se hlavně toho výše uvedeného značení.

K těm praskajícím rámům-většina prasklých rámů byla podle mého nehodou! Když dostane přední (dost pevná USD)vidlice tlak při nárazu.přenese jej do rámu a ten praskne vždy v místě sváru v úrovni nádrže. Rám jako celek to vydrží-jeho svár ne! Tam udělalí soudruzi chybu.
Teoreticky by to mohlo prasknout i lulanovi co chce za každou cenu jezdit po zadním a prostě to neumí a pere s přením kolem pořád natvrdo o cestu. Ale není to moc pravděpodobné-nehledě na to, že jsem se na to ptal ofico dealera v Lipníku a říkal, že doteď neřešil ani jednu reklamaci tohoto druhu.

A těch 2006 se taky neboj! Ta elektronická vychytávka na eliminaci tohoto neduhu se dá koupit a jestli se nepletu, uváděli tu kluci-okolo 3500kč.-Takže když se ti naskytne voňavka z r. 2006 za dobré prachy s dobrými km. a jasným původem, tak neváhej a za ušetřené peníze při koupi si dokup tu elektronickou chujovinu na eliminaci cukání. Nehledě na to, že někteří tu motorku už prodávají doladěnou.
Já mám r.v.2009 a ten přechod z brždění motorem do tahu, tam taky není zrovna ideální, ale není to nic, co bych mínil řešit!!!!

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

8.3.2012 v 13:38 | Nahoru | #45
Teddy_NB> Ahoj, já jsem tohle vlákno zakládal a po té zkušenosti s výběrem bych doporučil zaměřit se hlavně na původ motorky. Já jsem koupil rok starou ještě se zárukou, byla padlá na bok ve městě, dostal jsem všechny doklady o opravě, která byla na pojišťovnu, takže ta motorka byla defakto nová. Kamarád, co pracuje v Yamaze mi to zjišťoval a sám mi to doporučil koupit a jsem spokojený. Ono když je ta motorka bouraná nějak normálně (není ohlý rám) a hlavně je poctivě opravená, tak se toho člověk bát nemusí. Jinak mám modelový rok 2007 s uvedením do provozu 2010.

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

27.4.2012 v 21:12 | Nahoru | #46
tak koukám že nakonec litr...
gratulace

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

27.4.2012 v 21:14 | Nahoru | #47
pozorna zarofka a taky aby to nemelo prasknuty stojanek jak to spadne se stojanku tak on praskne a je to na nic a takiy pozor aby to melo v poradku kostru protoze kdyby byla odrena znamena to ze to nekdo spadnul s motorkoü s tou.

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

3.6.2012 v 00:34 | Nahoru | #48
[quote=Boss.trx850]Teddy_NB> Jestli je to typ RN 161, nebo 162 poznáš i s malého techničáku(ORV), kde je zezadu nahoře uvedena TOVÁRNÍ ZNAČKA,TYP, VARIANTA, VERZE:
já tam např. mám YAMAHA RN16 I I

To máš pod variantou: I,verze: I?

Já tam mám typ:RN16,varianta: II,verze: I.
A u vykonu 110,3kw,dovoz Itálie.
Tak jak to mám rozluštit,mám 78kw,nebo 110kw?

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

3.6.2012 v 11:11 | Nahoru | #49
Tohle ti asi pomůže nejvíc. Jinak ta 78 kw verze (pokud zkusíš maximálku) ti nemůže ukázat tachometrových 250 km/h a více. Typl bych tak 240 km/h s větrem v zádech max.!!!

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

3.6.2012 v 15:47 | Nahoru | #50
Tak jsem raději rozebral moto a podíval se na č.ŘJ.a je tam-TBDF 20,to má být 110kw.
Jinak mám v TP toto

Naposledy editováno 03.06.2012 20:57:11

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

4.6.2012 v 06:43 | Nahoru | #51
Značkuju

(reakce na) Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

4.6.2012 v 09:08 | Nahoru | #52
CBRlitrRR> Ten malý rozdíl v označení bych spíše viděl na to, že já mám FZ1-S(FAzer) a ty máš jestli dobře rozumím FZ1-N.

Na co si dát pozor při nákupu starší FZ 1 Fazer

7.12.2012 v 21:07 | Nahoru | #53
Takový aktuální doplněk. Doptával jsem se u autorizovaného dealera Yamaha na model FZ1. Servisují tam mimo jiné FZ1 s 80 000km na tacho u motorky prodané u nich a absolutně bezproblémů. Tenhle model absolutně bez poruch a zásadních závad.
Uvedl jen jedinou reklamaci zadřeného motoru s odůvodněním, že motorka byla okruhovka s nedostatečnou hladinou provozních kapalin-kdy reklamace byla zamítnuta.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N závoďáček-r1 11 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream
Oprava zipu na kožené bundě 4SR Yamaha FZ1 Fazer context 11 28.8.2023 v 12:46 honza_biker
Brutale 910 nebo FZ1n Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N, MV Agusta Brutale 91... KulímR1 28 11.8.2023 v 09:41 JollyJoker
Jak poznat, že se jedná o stejný mo... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N ondra-krajon 5 30.7.2023 v 17:40 Ozzy_


TOPlist