globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: video: Haya vs. 911 Carrera 4S
21.3.2011 v 07:12
Jsem zase jednou narazil na pěkný videjko, tak se s vám podělim. Jestli to je SJC, tak pardon . Ale týpek na Haye má očividně celou dobu hodně velkou rezervu, co se týká zrychlení ... v zatáčkách bych řekl, že je to tak na stejno.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:23 | Nahoru | #31

assassin píše: no spocital si to hezky, co z toho ale vyvozujes za zaver? ze busa jede hur nez 750? nebo jak:) pro zavodeni se sportakama po dalnici bude ta hmotnost vedlejsi a proste bude zalezet jen na max vykonu..


Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:35 | Nahoru | #32

No-limits píše: Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.



mno v nizkejch rychlostech bude ten pomer mit zasadni vliv na akceleraci .. jenze jak zrychlujes tak s druhou mocninou rychlosti narusta odpor vzduchu a ve vyssich rychlostech uz je vetsina vykonu spotrebovana na prekonani odporu vzduchu... vzhledem k tomu ze obe motorky budou mit odpor vzduchu +- podobnej bude maximalni vykon mit zasadni vliv na to jak velkej odpor vzduchu je motorka jeste schopna prekonat... kdyz uz sme se potopili do te teorie

Naposledy editováno 21.03.2011 14:40:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:39 | Nahoru | #33

No-limits píše: Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.

No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:42 | Nahoru | #34

Durex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo



yoshboy premejsli ze proda ty svoje APcka, ty by ti tam pasovaly primo a myslim ze brzdit budou solidne.. ale cena je odpovidajici tomu ze to WSBK komponent:)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:47 | Nahoru | #35

Durex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo


No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:58 | Nahoru | #36

No-limits píše: No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.



200kmh .. tam uz je odpor vzduchu pomerne velkej.. a aerodynamika je slozita veda, tam nelze usuzovat na obtekani z "mohutnejsi" stavby... aerodynamicky cistsi by mela byt(a nejspis i bude) busa...
zakladni "brzda" je tam totiz pilot, tzn cim lip se schova za bachrate kapoty tim lepe...

2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 15:04 | Nahoru | #37
Zrovna včera jsem se díval na SPORT1 kde testovali nějakou 911 vs asi GSXR750.
Byl to závod na okruhu , 1 kolo s pevným startem a 911 vyhrála o 100m

Po startu byla sice moto první ale na brzdách byla 911 lepší a v polovině okruhu už 911 vedla. Motorka se chytala jen na výjezdu z pomalých zatáček.

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 15:14 | Nahoru | #38
nevíte kde je to video jak noufír jel proti ferrari?? a jak zrychlil z 0-300-0??

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 15:25 | Nahoru | #39

xsc píše: Zrovna včera jsem se díval na SPORT1 kde testovali nějakou 911 vs asi GSXR750.
Byl to závod na okruhu , 1 kolo s pevným startem a 911 vyhrála o 100m

Po startu byla sice moto první ale na brzdách byla 911 lepší a v polovině okruhu už 911 vedla. Motorka se chytala jen na výjezdu z pomalých zatáček.


Myslím si, že dobrým a hlavně vyrovnaným ukazatelem, zda je na okruhu lepší motorka nebo auto jsou časy jednotlivých aut a motorek na kolo.

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 15:35 | Nahoru | #40

No-limits píše: No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.

A to já ne. Busa je jedna z nejaerodynamičtějších motorek a navíc při 200 km/h na 6-ku mi to točí lehce přes 6000 ot a motor se pomalu začíná probouzet k životu

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 16:42 | Nahoru | #41
jó to je nějakej novější model, bejt to nějaká starší neseškrcená..... nebo bejt to ta Ghostriderova

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 17:00 | Nahoru | #42

xsc píše: Zrovna včera jsem se díval na SPORT1 kde testovali nějakou 911 vs asi GSXR750.
Byl to závod na okruhu , 1 kolo s pevným startem a 911 vyhrála o 100m


Já si myslím, že výsledek by byl na jiném okruhu odlišný. Motorka má jedinou výhodu a tou je akcelerace někde do cca 200 km/h. V zatáčkách a na brzdy bude auto vždy o něco lepší.

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 19:49 | Nahoru | #43
assassin> O maximalce se nebavim to pojezdi a stare Diablo z roku 89... ale na zrychleni jsem poukazoval... podrzet si rychlost a otacky a to same ten v te 911 a naraz dat plnej kotel neverim ze ta 911 bude lip zrychlovat... Mozna az jak rikas nekde v 270ti atd ale jinak ne...

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 19:53 | Nahoru | #44
xsc> Tak obyc Skyline (asi zijes ve svem malem soukromem svete) to neni za prve... za druhe nova Busa je omezena na max.. a za 3 Skájlajn je 4x4...

Naposledy editováno 21.03.2011 20:40:48

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 19:54 | Nahoru | #45
Já bych tuhle debatu ukončil tím, že auta za 3 a více mega stejně pojezdí motorka za 100 000 kč. A s touhle boumbou se loučím

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 19:56 | Nahoru | #46
to sedi

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 20:19 | Nahoru | #47
No-limits> to je sice hezky ale kone maji jak litry tak sestky nahoneny otackama... Bylo by lepsi porovnat Nm a ne nejaky kone ktere jsou k nicemu nez se u sestky dostanes tam kde lip jede tak mas Busu aj. podobne moto davno pryc i kdyz je o dost tezsi... to same plati pro litr... Nemyslim ale jak bylo psano sprint na 200m apod....A co se tyce odporu vetru tak busa na tom bude lip i kdyz je vetsi... je delana ve vetrnem tunelu....

Naposledy editováno 21.03.2011 20:26:06

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 20:25 | Nahoru | #48
tyhle auta maji 4x4 a jsou v nich preturbovane vysokoobjemove motory.Co takhle namontovat turbo na busu a pak se muzem bavit

1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 20:40 | Nahoru | #49
oturbovaný auto vs serie motorka???...to není moc fér... co takhle motorka s turbem??? ..... to by pak na rovině bylo zas o něčem jiném ..např ta od ghostridera

Naposledy editováno 21.03.2011 20:43:53

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 20:51 | Nahoru | #50
dobrý den

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 20:53 | Nahoru | #51
CharlesCBR> jak neni fer? motorka to dozene objemem. lepsi vetsi objem nez mensi a turbo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 21:48 | Nahoru | #52
WHTRDR> a co větší objem s turbem??? ono ta hayabusa s turbem taky udělá svoje:).....těch 500koní cca...což máš skoro 2koně na 1 kilo...to už s tím musí slušně hýbat na rovině(zatáčky ale asi budou pasé )..... takových aut moc není co by měly takový objem a stíhaly té haye...... většina sporťáků má motor s turbem....i dvojitým....tak proč ne motorka, aby se to dalo objektivně srovnávat???

Je toho na netu spousty.... třeba tady...posunout na 1:00

Naposledy editováno 21.03.2011 22:01:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 21:51 | Nahoru | #53
CharlesCBR> no kdyz beres hayu objem 1300 a stroj plus jezdec cca 300 kilo
tak auto co ma kolem 1500 kilo by muselo mit objem 6500 litru takze si myslim ze nejakej ctyrlitr preplnovanej turbem priblizne odpovida ale taky jde o to jak turbo moc fouka
ale pak to ma velkej vliv na zivotnost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 22:05 | Nahoru | #54
WHTRDR> co to je za blbost???...nejde přece jen o objem.....srovnávat to takhle přímočaře....jako srovnávat stylem...tomu uberu aby to bylo stejný...tak to pak není srovnání ne???...bavíme se o srovnání na rovině 2 vs 4kola ..se všemi možnými prostředky:) ....to bych pak řekl že máš započítat aerodynamicu, valivej odpor, atd, atd....

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 22:28 | Nahoru | #55
CharlesCBR> to byla jen reakce na to jak ste hrozne resili ze to ma turbo a motorka nema tak
a ze to ma dve turba takovy kydy

ja si myslim ze na zrychleni nema oproti hayabuse sanci skoro zadny auto pokud se bavime o serii

Naposledy editováno 21.03.2011 22:30:43

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 22:32 | Nahoru | #56
Ja bych si vsadil na Ariel Atom V8...

video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 22:49 | Nahoru | #57
no jo ale turbo auto vs. motorka s turbem apod.... že motorka je ohledně výkonu v nevýhodě to snad nemyslíte vážně??

tak si vemte ten poměr kw/ kg.... auto co má 1:1 snad ani neexistuje možná ten atom... i veyron má poměr 0,4 kw na 1 kilo...kdežto běžný motorky maj nad 0,5

a už tu bylo kolikrát téma že motorka auto co jede 270+ nestíhá.... přitom má o hodně větší výkonovou rezervu ne?

1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

22.3.2011 v 10:57 | Nahoru | #58
Nezlobte se na me, ale ten "sportrider" 911cky ma v rukach nakaleno. Jednak proto, ze se necha na trati (kor s takovym profilem, kde plechovky vse vybrzi a maji vyssi najezdovou rychlost) predjet Hayabusou a za druhak, ze zbytecne jezdi v protismeru, pritom neni ani omylem v zatackach na limitu auta. Za me obycejnej radoby namachrovanej frajirek v porsche, co ma obe ruce levy!
Kazdopadne pilot Busy je fakt hustej!

Jinak pekny video.., ne, ze ne.

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

22.3.2011 v 11:03 | Nahoru | #59

Sleeper1 píše: Nezlobte se na me, ale ten "sportrider" 911cky ma v rukach nakaleno. Jednak proto, ze se necha na trati (kor s takovym profilem, kde plechovky vse vybrzi a maji vyssi najezdovou rychlost) predjet Hayabusou a za druhak, ze zbytecne jezdi v protismeru, pritom neni ani omylem v zatackach na limitu auta. Za me obycejnej radoby namachrovanej frajirek v porsche, co ma obe ruce levy!
Kazdopadne pilot Busy je fakt hustej!

Jinak pekny video.., ne, ze ne.



za me .. vodit porsche na limitu je uz pro pany ridice, zvlast pokud je to naka verze bez PSM nebo s vyplym... ja obcas v panice ze to nevyjde dam nohu z plynu.. coz je myslim v porsche jedna z poslednich veci co clovek udela:)

jinak souhlas ze pilot motorky je o uroven jinde nez pilot auta... to auto ho brzdi i v oblouku a na brzdach...

Naposledy editováno 22.03.2011 11:06:55

2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S

22.3.2011 v 11:41 | Nahoru | #60
Nejsem znalec proschat, ale co jsem pokoukal po netu, tak by psm melo byt u tohoto modelu v "zakladu". Navic, co jsem si o tom systemu procetkl, tak si ted o "sportriderovi" myslim, ze je 2x vetsi chuj nez pred tim.
Beru to podle sebe, pac vim, ze napr. s 330 (co ma proti psm jen trapny esp (nema vliv na prokluz zadni napravy s fullgasem ) + abs), jde v techto zatackach malovat po asfaltu.

Jinak plyn by se (v pruseru) nemel zavirat uplne, stacit dat do polohy, kde plechovka nezrychluje ani nezpomaluje..., ale to ostatne plati i o predokolky, kdyz uz proste nedotaci...

e: ale video se mi fakt libi, jen se proste divim, jak plechovkar porsche dostane naprdel

Naposledy editováno 22.03.2011 11:44:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist