paolo_novy Přidat reklamu

Téma: video: Haya vs. 911 Carrera 4S
21.3.2011 v 07:12
Jsem zase jednou narazil na pěkný videjko, tak se s vám podělim. Jestli to je SJC, tak pardon . Ale týpek na Haye má očividně celou dobu hodně velkou rezervu, co se týká zrychlení ... v zatáčkách bych řekl, že je to tak na stejno.


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:39 | Nahoru | #1

No-limits píše: Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.

No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo

(reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:42 | Nahoru | #2

Durex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo



yoshboy premejsli ze proda ty svoje APcka, ty by ti tam pasovaly primo a myslim ze brzdit budou solidne.. ale cena je odpovidajici tomu ze to WSBK komponent:)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S

21.3.2011 v 14:47 | Nahoru | #3

Durex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo


No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist