2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
No-limits píše: Vyvozuju z toho závěr, že líp než busa pojede litrové gixero. Nicméně můj závěr je čistě matematický, neboť jsem ani na jedné z nich nejel a nehonil se.
No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak pekloDurex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo
yoshboy premejsli ze proda ty svoje APcka, ty by ti tam pasovaly primo a myslim ze brzdit budou solidne.. ale cena je odpovidajici tomu ze to WSBK komponent:)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Durex píše: No to já bych netvrdil. Okolo maximálky bude mít busa navrch - krouták a objem. Na zrychlení od nuly přes 200 to bude hodně vyrovnaný, resp. bude záležet na tom, kdo jak odstartuje. Jinak ale na pružný zrychlení na poslední stupeň třeba od kila výš na tom bude busa líp. Mám to i vyzkoušeno-něříkam to jen proto že jí mám. Třeba brzdy stojej za hovno. Tady mě podrtí všechno. Kéž by tam mohly být z KTM RC8 To by bylo pak peklo
No já bych právě na tu akceleraci kolem 200 viděl větší výhodu lepšího poměru váha/výkon. Prostě 0,9 koně u litrového gixera rozhýbá 1 kg hmotnosti rychleji, než 0,76 koně u busy.
Máš asi pravdu, že u maximálky je rozhodující celkový výkon, než poměr. I když mi přijde, že busa bude mít větší odpor vzduchu díky mohutnější stavbě oproti gixeru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |