Jsem zde naprostý nováček, motorkare.cz čtu pravidelně už nějaký ten měsíc, ale otázky na mou odpověď jsem zde nedostal. Motorky zbožňuji, konečně mám místo i finance na řidičák + motku.
Je sebevražda jít si ihned dělat řidičák na neomezenou, když jsem jel na moto jen jednou v životě (babeta ). Jde mi o to, aby síla motorky v autoškole nebyla pro mně smrtelná. Je zde někdo, kdo také dělal hned skupinu A? Další důvod proč si chci udělat tuto skupinu je ten, že mentálové nahoře chtějí dát hranici na 24 let a mně je 21, nebude se mi chtít čekat další 3 roky, jelikož chci nějaké cestovní enduro kolem 35kW (nejspíš BMW).
Díky Vám moc a radu a snad moc nespamuju .
1 reakcí na tento příspěvek Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naprostý amatér, zvládne neomezenou sk.A?
Snyll píše: Ahoj, jsem na tom uplne stejne jako ty, taky ted zacinam a delam si ridicak rovnou na neomezeny (na motorce jsem predtim nikdy nesedel). Zatim mam za sebou jen jednu jizdu na 125 ccm (udajne se prvni 2 jizdy musi udelat na male motorce) a 125 jsem si taky koupil do zacatku, uz ji mam doma. Celkem se tesim, az pojedu na tom jejich pullitru, maji tam Hondu CB500. Ta 125 si moc nedava dva velky chlapi :D Kazdopadne si myslim, ze to oba nejak zvladneme :)Mimochodem, taky se casem tesim na nejake to endurko, asi taky BMW GS 650 :)
Žádný jizdy na malý se dělat nemusí! V zákoně máš napsáno napsáno na čem máš dělat výcvik. Neomezenou logicky na dváce dělat nejde. Učitel tě na ní sice posadit může, ale je to tak trochu o průser a ty jízdy na 152 ti do výcviku stejně započítat nemůže.
Barb.B24 píše: Hele neobtěžoval jsem se číst celý tvoje vlákno, ale mam naprosto strejnou zkušenost z loňska. Dělal jsem papíry rovnou na velkou mašinu a před tím jsem seděl dvakrát na fichtlu. Neděláš papíry na velkou motorku na jednou, ale papírově děláš nejdřív řidičák do 25 kw a pak až přezkoušení na velkou. Ve skutečnosti to pak vypadá tak, že většinu autoškoly odjezdíš na 250dině a pak budeš jezdit 4 hodiny na 600ce. Zkoušku a jízdy děláš jen jednou a to na silnější motorce. Z vlastní zkušenosti vím, že to je na pohodu. Teď jsem si na sezonu pořídil ninju a po 600km furt žiju, tak to asi nebude tak zlí. Jestly už to tu někde bylo, tak sorry a jinak hodně štěstí.
To co píšeš platilo do r. 2006, dnes to tak jde také ale musel bys platit 2x 700 za zkoušku!
Normálně se jezdí rovnou na velké 35kw+ žádný jízdy na slabší povinné nejsou.
Naposledy editováno 21.03.2011 11:13:43