Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.
-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?
Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...
Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Za 15 let mám pátou 350. První 632,634,634,640,634 s motorem 633. 640ka je oproti všem skutečně moderní a bezproblémový stroj, viz můj profil.. Takže doporučuju 640 a vzhledově si ji předělej jak chceš..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
c.j. píše: No každopádně bych dopopručil novější hliníkový motor 638, který má písty bez "okýnek", mají jen vykrojení. Okýnkové písty předchozích modelů při přidření rády praskaly a spodní hrana se ulomila a bylo vymalováno, aspoň mě teda určitě, po navýšení komprese a výkonu.. Na úpravy je motor 638 na 100% vhodnější. Má větší plochu žeber, narozdíl od 634 se nepřehřívá ani ve vedrech, má delší kliku uloženou na čtyřech ložiscích, oproti předchozím modelům na třech. Díky tomu je ale klika delší, což se projevuje neblaze vyššími vibracemi, lze jednoduše vyřešit uložením vepředu na silentbloky. 638 mají výkonný, bezproblémový 12V alternátor (mají jej i některé 632). Bezkontakt VAPE zaručí bezproblémový chod bez nutnosti pořád se hrabat v předstihu. Jedině plovoucí kotoučová brzda 640ky skutečně brzdí. Podvozek 640ky mi přijde nejlepší a skutečně fungující, oproti předchozím uskákaným kozám.
Za 15 let mám pátou 350. První 632,634,634,640,634 s motorem 633. 640ka je oproti všem skutečně moderní a bezproblémový stroj, viz můj profil.. Takže doporučuju 640 a vzhledově si ji předělej jak chceš..
z hranatých typů jsem měl taky skoro všechno ale skoro bych řekl, že 634 byla lepší než celá 638. Se 638 motorem bylo jen trápení, cukavá spojka, uječená převodovka, bídně dobíjela v nízkých otáčkách a ani sytičovej karburátor nebyl zrovna přeborník na studené starty v zimě. Souhlasím ale, že ten motor je laditelnější než 634.
Naposledy editováno 23.02.2011 21:18:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3893, 3894] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116797 | Dnes v 06:33 Jirka4137 |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |