paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350-Dva karburátory
21.2.2011 v 17:27
Potom co sem si pročetl přechozí forum na toto téma jsem se rozhodl radši založit jiný.
Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.

-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?

Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...

Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory

22.2.2011 v 21:39 | Nahoru | #1
No každopádně bych dopopručil novější hliníkový motor 638, který má písty bez "okýnek", mají jen vykrojení. Okýnkové písty předchozích modelů při přidření rády praskaly a spodní hrana se ulomila a bylo vymalováno, aspoň mě teda určitě, po navýšení komprese a výkonu.. Na úpravy je motor 638 na 100% vhodnější. Má větší plochu žeber, narozdíl od 634 se nepřehřívá ani ve vedrech, má delší kliku uloženou na čtyřech ložiscích, oproti předchozím modelům na třech. Díky tomu je ale klika delší, což se projevuje neblaze vyššími vibracemi, lze jednoduše vyřešit uložením vepředu na silentbloky. 638 mají výkonný, bezproblémový 12V alternátor (mají jej i některé 632). Bezkontakt VAPE zaručí bezproblémový chod bez nutnosti pořád se hrabat v předstihu. Jedině plovoucí kotoučová brzda 640ky skutečně brzdí. Podvozek 640ky mi přijde nejlepší a skutečně fungující, oproti předchozím uskákaným kozám.

Za 15 let mám pátou 350. První 632,634,634,640,634 s motorem 633. 640ka je oproti všem skutečně moderní a bezproblémový stroj, viz můj profil.. Takže doporučuju 640 a vzhledově si ji předělej jak chceš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

23.2.2011 v 21:17 | Nahoru | #2

c.j. píše: No každopádně bych dopopručil novější hliníkový motor 638, který má písty bez "okýnek", mají jen vykrojení. Okýnkové písty předchozích modelů při přidření rády praskaly a spodní hrana se ulomila a bylo vymalováno, aspoň mě teda určitě, po navýšení komprese a výkonu.. Na úpravy je motor 638 na 100% vhodnější. Má větší plochu žeber, narozdíl od 634 se nepřehřívá ani ve vedrech, má delší kliku uloženou na čtyřech ložiscích, oproti předchozím modelům na třech. Díky tomu je ale klika delší, což se projevuje neblaze vyššími vibracemi, lze jednoduše vyřešit uložením vepředu na silentbloky. 638 mají výkonný, bezproblémový 12V alternátor (mají jej i některé 632). Bezkontakt VAPE zaručí bezproblémový chod bez nutnosti pořád se hrabat v předstihu. Jedině plovoucí kotoučová brzda 640ky skutečně brzdí. Podvozek 640ky mi přijde nejlepší a skutečně fungující, oproti předchozím uskákaným kozám.

Za 15 let mám pátou 350. První 632,634,634,640,634 s motorem 633. 640ka je oproti všem skutečně moderní a bezproblémový stroj, viz můj profil.. Takže doporučuju 640 a vzhledově si ji předělej jak chceš..



z hranatých typů jsem měl taky skoro všechno ale skoro bych řekl, že 634 byla lepší než celá 638. Se 638 motorem bylo jen trápení, cukavá spojka, uječená převodovka, bídně dobíjela v nízkých otáčkách a ani sytičovej karburátor nebyl zrovna přeborník na studené starty v zimě. Souhlasím ale, že ten motor je laditelnější než 634.

Naposledy editováno 23.02.2011 21:18:52

(reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

19.4.2012 v 21:38 | Nahoru | #3
c.j.> Zdravim. Chtěl bych se zeptat na to uložení motoru na 638 ve předu na silentbloky. Mám v plánu si to udělat, ale mam strach že to ty vybarce moc nesníží, když ten motor je uchycen vzadu na pevno. Je to znatelné snížení vibrací? Jaké silentbloky jsou nejvhodnější? Máš to na motorce? Nešlo by to vyfotit? Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3893, 3894] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116797 Dnes v 06:33 Jirka4137
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist