paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350-Dva karburátory
21.2.2011 v 17:27
Potom co sem si pročetl přechozí forum na toto téma jsem se rozhodl radši založit jiný.
Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.

-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?

Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...

Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

21.2.2011 v 23:02 | Nahoru | #1

c.j. píše: Jako ten graf průběhu výkonu mluví jasně, smysl to má a velký, ale já se na to dívám tak, že větší smysl (pro mě) má ta odlehčená klika. Ta mi "zůstane". Kdežto upravené válce vybroušené na 8-mý výbrus prostě zadřu a můžu je vyhodit.. (sice při cenách jawy..)



Někde na Stejskyho stránkách jsem četl, že při úpravě 2T se má do kliky hrabat až na posledním místě...jasný, snížíš setrvačné hmoty, motor se bude lépe vytáčet, ale dole nepojede, na běžné použití asi nic moc, ten motor bude mít pořád velký zdvih, no bude to pořád obdelník, a čtvrec je prostě čtverec, resp. podčtverec je ještě lepší ...nejlepší úprava jawy 350/638-9-40 na větší výkon je implantace motoru z RG 250, RD 350 apod.

Naposledy editováno 21.02.2011 23:03:23

(reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

21.2.2011 v 23:37 | Nahoru | #2

2stroke píše: nejlepší úprava jawy 350/638-9-40 na větší výkon je implantace motoru z RG 250, RD 350 apod.



Tak s tím nemůžu souhlasit ani trošku

Jawa nezvládala ani lehký nárust výkonu. Dyť ani 640ka nezvládá výkon sériového motoru, motorku stačí rozjet nad 120 a je to rodeo.. Pak stačí aby se lehce opřel vítr o ramena a člověk má co dělat udržet jí na cestě.. Ačkoliv je podvozek posledních jaw dobrý a plovoucí kotouč výborný, tak je to pořád děs a hrůza.. Prostě tak akorát na cestovní a klidnou jízdu.. Teď se musím usmívat, když si vemu, že RGV 250 bylo z roku 90 a jawa je z roku 96
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3893, 3894] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116796 Včera v 20:54 Borntobewild
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist