1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
a navíc SV 1000 nesplňuje EURO 3.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
navic Honda je Honda
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
v nizsich otackach to mozna bude tahat vic, ale zase ne uplne v nejnizsich, tam to bude cukat a vubec si nenechaj V2 moc tahat kolem volnobehu...
blokovani kola se neboj, to nehrozi, nevim kam na to kdo chodi na ty storky o blokovani kola... to uz musis jet "okruhovym stylem" a pred zatackou na brzdach prudce podrazovat aspon o tri kvalty.. to beznymu pilotovy nehrozi rekl bych.
no takhle stejne nic nezjistis, musis si to vyzkouset....
pokud chces neco vic tahavyho tak bych od devitky horneta presel na CB1000R to jede jak s elektromotorem...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Tady asi nesouhlsím H9 je fak tupej jak brusle,papírově mají koní +/- stejně ale podání u SV dělá chlapštější dojem Bavím se hlavně o pocitu, né o stopkách a setinách.
Jinak ve zbytku s Assassinem souhlas
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Kdyby se nahodou nekdo s SV1000 chtel projet na H9, tak muzem klidne udelat nekde sraz..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Naposledy editováno 21.02.2011 15:14:32
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
FZ1 je vespod slabsi o to o co vic jede nahore, ale myslim ze se taky neda rict ze by nejela dole vubec...
dokud to nevyzkousis nebudes mit jasno, ikdyz lidem co jsou zvykli na ctyrvalec to jak V2 nahore nejede nesedne...
jj FZ1 to doufám ale je to stejné plno lidí pomlouva a dost lidí pěje chválu uvidím až zkusim
assassin píše: MiCM: ja se svezl na cb1000r a odspodu to taha jako litrovej dvouval, s tim ze uz od volnobehu, u V2 muzes tahat poradne az tak od 3tis :) no a pak to ma spicku jako ctyrvalec...
FZ1 je vespod slabsi o to o co vic jede nahore, ale myslim ze se taky neda rict ze by nejela dole vubec...
dokud to nevyzkousis nebudes mit jasno, ikdyz lidem co jsou zvykli na ctyrvalec to jak V2 nahore nejede nesedne...
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Prave verim, ze by pro mne to SV100 z hlediska razeni, mrtveho vrchu apod., nebyl problem, prece jsem zvykly na XT660X jeste porad vic nez na H9.. Kdo jezdi jen na 4V, tak je to asi sok, ze je na motorce obcas treba i radit..
A jeste takhle orientacne (vzhledem k dalsimu kandidatovi) cemu fandite vic po H9. XJR 1300 nebo SV1000?
Naposledy editováno 21.02.2011 15:15:21
akorat mi na SV trochu vadi jeji umirnenost a kultivovanost proti TL a i ze je proti TL stavena trosku "levne"
XJR je tezka a vse na tom bude fungovat "dobove" ... ty moderni biky se ridi jako kolo, brzdi to , spojka jednim prstem, radi to jak kdybys cvakal nakym prepinacem a ne presouval kola v prevodovce... proste XJR leda kvuli stylu a ne kvuli vlastnostem.
kdybys misto H9 napsal to CB tak uz bych volil jinak:)
jestli si jezdil na jednovalci tak by se ti to SVcko asi mohlo libit. navic myslim ze je to i dost vec serizeni, ladaky,filtr + serizeni (treba commander) a je to jina motorka, me po letech laborovani jede TL na nizsi kvalty cca od 2500ot, na vyssi ot 3tis zcela bez zdrahani a skubani... myslim ze to SV se tak chova uz v serii:)
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
ale ja jel jen na 998 a 999 takze netusim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
MiCM píše: CBiker9> Ty brdo fakt? Ucukaneho spodku se prave dost desim.. Sem si toho uzil na XT660x az nad hlavu (Balaton, prujezd Budapesti apod..) a to uz teda ani nahodou znovu.. FZ1 asi bude bomba no..i kdyz treba spodek si myslim ze to mit nebude, prece jenom 1000 ccm a 150 koni..to proste odspodu nemuze jet.. A zas 150 koni na nahaci..co s tim..
z h9 na fz1...do 7 tisíc nejede, pak začne a od 9 do 12 (což je na jedničku přes kilo) neskutečný mazec. nízko stupačky, s hornetem jsem škrtal při střelbě, na fz1 stačil jen náklon (někomu to třeba sebevědomí zvedne, když si konečně škrtne), a široká nádrž (nejsem žena, abych měl širokou pánev)...a přes 170 jsem měl (pod plynem) pocit, že řídítky mohu zatočit kolem dokola (možná o zvyku)
na h9 jsem byl zvyklý jezdit na pohodu kolem 6 otáček, ale motor tahal od 3 (s originál výfuky od 2, ale ne tak silně), přes 9 jsem jezdil málokdy. na fz1 jsem nepřišel na to, jak jezdit - buď se nic nedělo (pod 7 tisíc), slušný střed byl úzký 7-9, nahoře výkon na silnici málo využitelný...pod 7 tisíc klidně plný, přes 7 už buď opatrný a přes 9 plný snad jen na rovině nebo v mírných náklonech na kvalitním asfaltu a rozhodně ne na jedničku
osobně jsem se s tím nepopral, ale někomu to může vyhovovat, že je to po městě mírný (do 3 otáček to ale cukalo) a na kvalitních cestách může tahat...jen dát zatáčky ve 100-130, co jsem jezdil na h9 3/4 na fz1 2/3
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Jak to tak sleduju tak bude mozna i nejlepsi nechat H9, moozna risknout SV..
CB1000r mi prijde uz moc sportovni no..prece jenom ta pohodlnost je pro mne asi na prvnim miste.. U toho SV me teda trosku odrazuje ze spis silny stred.. Nadchlo mne to tim, ze sem cekal silnejsi spodek.. Pokud by mel byt spodek jen podobny, to jeste nedej boze slabsi a spis silnejsi stred, tak to vicemene nema vyznam.. Jen ta zmena v charakteristice chovani motoru (zvuk, srdcovejsi, osobitejsi)..otazka jestli to za to stoji samo o sobe bez vykonoveho posunu.
Jinak pokud je SV1000 do startu takhle umirnene, to by mi asi ani nevadilo.. Zas je fakt ze 4V ma sve vyhody v tom "user-friendly" chovani..
To XJR je teda skoda, jestli je fakt tak "zastarale".. Nemyslim jako uplne nebo tak..ale jestli by to clovek nejak vyrazne vnimal po presednuti z H9, tak to je blbe no.. Na druhou stranu, nejak divocit mne laka cim dal min.. Spis takova bezna, mirne sviznejsi turistika, hlavne ale at je kroutak a je to pohodlne.. S tim ze radit se nebojim, ne ze bych tam hodil sestku a hotovo. Tu pouzivam jen dalnici..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z Horneta 900 na SV1000?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |